آگیلیس از دیوید گرایمز به عنوان معاون اجرایی استقبال می کند

راکاوی، نیوجرسی – 5 فوریه 2018 Agilis Chemicals، خالق یک پلت فرم بازار دیجیتال منحصر به فرد برای صنایع شیمیایی، انتصاب دیوید گرایمز را به عنوان معاون اجرایی فروش و بازاریابی اعلام کرد.

دیو به آگیلیس می پیوندد پس از یک دوره موفقیت آمیز به عنوان معاون جهانی در Axalta Coating Systems، جایی که او یک تیم تجاری جهانی را رهبری کرد که بیش از 30 درصد رشد فروش را در مدت کمی بیش از دو سال به ارمغان آورد. قبل از Axalta، دیو از سال 2005 تا 2015 چندین مقام رهبری را در هر دو بخش پوشش و مواد عملکردی BASF بر عهده داشت. به عنوان مدیر بازرگانی، او با موفقیت دو واحد تجاری تخصصی پلی اورتان را برای دستیابی به عملکرد موفقیت آمیز به روش سریع تغییر داد. قبل از BASF، دیو 10 سال را با جنرال الکتریک گذراند و به عنوان یک نماینده فروش فنی در GE Plastics شروع به کار کرد و به سرعت به مدیر بازاریابی جهانی برای تجارت تصفیه آب جنرال الکتریک ارتقا یافت. دیو کار خود را با کار در شرکت جنرال موتورز و فورد موتور به عنوان مهندس مواد برای رنگ روی پلاستیک آغاز کرد و اکنون به عنوان یک کهنه کار صنعت با نزدیک به 30 سال تجربه در صنعت مواد شیمیایی شناخته می شود.

دیو به عنوان یک EVP در Agilis Chemicals، فعالیت‌های بازاریابی و فروش شرکت را با تمرکز بر تعامل با مشتری و اجرای استراتژی رهبری خواهد کرد.

جی باتیا، بنیانگذار Agilis، می‌گوید: «دیو تجربه رهبری اجرایی بی‌نظیر و سابقه موفقیت‌آمیز در ایجاد تیم‌هایی را به ارمغان می‌آورد که نتایج موفقیت‌آمیزی را ارائه می‌کنند و در عین حال محیط‌های کاری خلاقانه و کارآفرینی را تقویت می‌کنند». ما از حضور او هیجان زده هستیم – رهبران پرشور با تجربه صنعتی غنی برای موفقیت استارت آپ های نوآوری مانند ما ضروری هستند.

اشتیاق و فداکاری دیو فراتر از محل کار است. در طول 12 سال گذشته، او 11 ماراتن دیترویت را با موفقیت پشت سر گذاشته است. او همچنین عاشق بازی گلف است و از همه نوع ورزش در فضای باز لذت می برد.

ماموریت Agilis بهبود کارایی و شفافیت بازار مواد شیمیایی از طریق استفاده از فناوری دیجیتال و علم داده است. دیو واجد شرایط منحصربفردی برای کمک به شرکت در دستیابی به این هدف است.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *