آیا محصولات خود را از مشتریان خود پنهان می کنید؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) راهی برای کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن محصولات شما به صورت آنلاین است. ترجیحاً به روشی ارگانیک و بدون دستمزد (محتوا و تبلیغات حمایت شده مشکلی ندارد، اما این موضوع برای وبلاگ دیگری است).

اکثر مردم فکر می کنند موتور جستجو یک پیشنهاد نسبتاً ساده است: شما محتوای عالی ایجاد می کنید، مشتریان درخواست خود را در گوگل تایپ می کنند و بلافاصله لینک هایی به وب سایت شما دریافت می کنند. با این حال، در واقعیت، موتورهای جستجو از الگوریتم‌های پیچیده استفاده می‌کنند تا تصمیم بگیرند کدام نتایج را نمایش دهند و چه نوع محتوا را در اولویت قرار دهند. برخی از این عوامل عبارتند از: شناخت برند، معیارهای رسانه های اجتماعی، داده های سطح دامنه، کیفیت پیوند و پتانسیل تقویت. موتورهای جستجو همچنین به کلمات کلیدی، وضوح و تجربه کاربر نگاه می کنند – توانایی بارگیری صفحات و پیمایش سریع در محتوا.

به عبارت دیگر، برای هدایت ترافیک و مهمتر از همه، ترافیک با کیفیت به وب سایت خود، به چیزی بیش از محتوای عالی نیاز دارید. تا زمانی که برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد، به درستی ایندکس نمی‌شود و برای جستجوگران نمایش داده نمی‌شود – حداقل نه در بالاترین سطح، که تنها جایی است که بیشتر ما همیشه به آن نگاه می‌کنیم.

تعداد کمی از شرکت‌ها دانش و پهنای باندی برای راه‌اندازی شیوه‌های سئو به تنهایی دارند، بنابراین به کارشناسان سئو مراجعه می‌کنند که قول بهینه‌سازی محتوایشان را می‌دهند. اما این جایی است که ممکن است برای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد شیمیایی مشکل باشد – زمانی که شما با محصولات فنی پیچیده کار می‌کنید، استخدام متخصصان بازاریابی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی را برجسته کنید و چه پیوندهایی را اضافه کنید می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. بدتر از آن، برخی از شرکت های بازاریابی استفاده می کنند تکنیک های سئو کلاه سیاه تا در مدت زمان کوتاهی رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. با این حال، این ممکن است منجر به آسیب دائمی به رتبه وب سایت شما و اعتبار شرکت شما شود.

Agilis به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد شیمیایی کمک می کند تا پورتال های تجارت الکترونیک مارک خود را راه اندازی کنند و یکی از اهداف کلیدی ما این است که محصولات شما را از حالت “نامرئی” به “SEO بهینه سازی شده” برسانیم. شیوه‌های بهینه‌سازی SEO ما بر اساس دانش عمیق صنعت و محصول تیم ما ساخته شده‌اند، و ما از الگوریتم‌های پیشرفته برای رسیدن به درستی آن استفاده می‌کنیم.

ما می دانیم که خریداران به دنبال راه حل برای مشکلات خود هستند، نه برای محصولات. تماشا کردن این ویدیو برای اینکه ببینیم چگونه Agilis به یک تولیدکننده پوشش کمک کرد تا دسترسی خود را گسترش دهد و با کاربران جدید محصول خود ارتباط برقرار کند. افزودن عباراتی مانند “تأیید شده توسط FDA” و “پوشش مانع” به مشتریان در ایالات متحده این امکان را می دهد که سازنده ای در کره پیدا کنند که نوع مناسبی از پوشش برای محصولات کاغذی آنها داشته باشد.

و البته، هنگامی که مشتری شما را در پلتفرم Agilis پیدا کرد، می‌تواند اطلاعات و قیمت‌ها را درخواست کند، مشخصات فنی را دریافت کند، سفارش دهد، پرداخت‌ها را پردازش کند، تحویل را پیگیری کند، و سفارش‌های آینده را برنامه‌ریزی و مدیریت کند.

آیا می خواهید در مورد اینکه Agilis چگونه می تواند به شما در یافتن مشتریان بیشتر از طریق SEO کمک کند بیشتر بدانید؟ با ما در www.agilischemicals.com تماس بگیرید.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *