از امتیاز و اسکریپت تا جاوا اسکریپت – معرفی استفن مارک، مهندس نرم افزار در Agilis

هر روز نیست که با مردی مثل استیون مارک روبرو می شوید. استفن یک مهندس نرم افزار تمام پشته با تجربه در جاوا اسکریپت، React، Node.js، Kubernetes و موارد دیگر، همچنین یک بازیگر تئاتر موزیکال و یک مربی معتبر یوگا است. هنگامی که او برنامه نویسی نمی کند، می توانید او را در حال پیاده روی از یک کوه یا مدیتیشن بالای یکی بیابید. ما خوشحالیم که استفن را به تیم مهندسی Agilis خوش آمد می‌گوییم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا از نبوغ خلاق و تخصص فنی او استفاده کنیم. مدیر ارتباطات ما، ایرینا، با استفن در دفتر ما در نیویورک در حال نوشیدن یک فنجان قهوه صحبت کرد تا از او چند سوال بپرسد.

تور جهان با تولیدات تئاتر حرفه ای چگونه است؟

استفان: تئاتر موزیکال همیشه علاقه من بوده است. من مدرک BFA را در رشته درام از دانشگاه نیویورک – دانشکده هنر Tisch – با یک مقطع تحصیلی در رشته علوم کامپیوتر – گرفتم و این فرصت را داشتم که روی طیف وسیعی از سبک‌های تئاتر کار کنم – از احیای موزیکال‌های کلاسیک «عصر طلایی» تا جدید. آثار و موزیکال عروسکی. تور یک تجربه شگفت انگیز است. سفرهایم مرا از نروژ – درست در داخل دایره قطب شمال – به شانگهای، چین و سراسر ایالات متحده برد. خلق شخصیت‌های مختلف برای نمایش و مشاهده تفاوت‌ها در نحوه ارتباط فرهنگ‌های مختلف با یک قطعه تئاتر بسیار سرگرم‌کننده است.

چگونه بازیگری و مهندسی را با هم ترکیب می کنید؟

استفان: این دو رشته در واقع شبیه‌تر هستند که ممکن است فکر کنید. مهندسی فقط نوشتن کد نیست. این در مورد بررسی مشکل، درک الزامات، و یافتن یک راه خلاقانه و ظریف برای حل چالش است. من فکر می‌کنم برای مهندسان نرم‌افزار بسیار مهم است که مهارت‌های انسانی عالی داشته باشند – شما باید یک مجری مشتاق باشید که ایده‌های انتزاعی و فنی را به مخاطبان غیر فنی منتقل کنید، یک همکار همدل برای ارتباط با افراد تیم خود و به طور کلی یک فرد کنجکاو باشید. اینها همان ویژگی هایی است که بازیگران خوب برای خلق شخصیت های به یاد ماندنی روی صحنه به آن نیاز دارند. مهندسی و بازیگری در واقع تفاوت چندانی با هم ندارند، وقتی به آن فکر می کنید!

شما هم از تدریس لذت می برید. در مورد برخی از پروژه های مربیگری خود به من بگویید

استفان: آخرین سرمایه‌گذاری من به‌عنوان یک مهندس نرم‌افزار مقیم همه‌جانبه در Hack Reactor کار می‌کند – یک مدرسه مدرن یادگیری ترکیبی برای کارآفرینان و مهندسان. من واقعاً از راهنمایی دانش‌آموزان در مبانی جاوا اسکریپت، ساختارهای داده، فناوری‌های جلو/پشت و بهینه‌سازی برنامه‌های وب لذت بردم. من همچنین مصاحبه های کدنویسی زنده با دانش آموزان آینده نگر برای سنجش توانایی های فنی آنها انجام دادم. در اوقات فراغت خود، سبک‌های مختلف یوگا را آموزش می‌دهم و با سازمان‌های اجتماعی در نیویورک همکاری می‌کنم تا کلاس‌های یوگا را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهم.

در حال حاضر مشغول چه کاری در Agilis هستید؟

استفان: اولین پروژه بزرگ من طراحی و ساخت یک پایگاه کد جدید در React / Redux با TypeScript و SCSS است که پایه و اساس وب سایت ما و تکرارهای آتی پلتفرم Agilis خواهد شد. من واقعاً خوشحالم که چگونه از راه می رسد، و نمی توانم صبر کنم تا آن را به جهان معرفی کنم!

ما هیجان زده هستیم که دیدگاه خلاق استفن را به تیم خود اضافه کنیم. خوش آمدید، استفان!

آیا می خواهید درباره کارهایی که Agilis می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد بیشتر بدانید؟ با ما با شماره (973) 910 2424 تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید: [email protected]

از Agilis در: www.agilischemicals.com دیدن کنید

با جدیدترین اخبار کسب و کار ویدیویی، استراتژی ها و اطلاعاتی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود، به روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *