بهینه سازی موتورهای جستجو برای تامین کنندگان مواد شیمیایی به چه معناست؟

برجسته شدن در یک بازار شلوغ و متمایز کردن شرکت خود از رقبا می تواند چالش برانگیز باشد. تامین کنندگان مواد شیمیایی اغلب با این کار دست و پنجه نرم می کنند، به خصوص زمانی که به دنبال رشد تجارت با یافتن مشتریان جدید یا خریداران آماده خرید آنلاین هستند. حتی کسانی که به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین هستند، برای بهبود دیده شدن نام تجاری و نمونه کار خود به کمک نیاز دارند. خبر خوب این است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرصتی را برای تامین کنندگان مواد شیمیایی فراهم می کند تا ترافیک بیشتری ایجاد کنند و تجارت خود را با سرعتی بسیار سریعتر از روش های سنتی فروش و بازاریابی رشد دهند. در این پست وبلاگ، به این خواهیم پرداخت که سئو چیست و چگونه می تواند به شما در بهبود حضور آنلاین و یافتن مشتریان جدید کمک کند.

انتقال دیجیتال برای مشاغل صنعتی به خوبی در حال انجام است: الف نظرسنجی اخیر از مدیران دریافتند که 85 درصد از شرکت‌های صنعتی در حال حاضر از فناوری‌های دیجیتال استفاده می‌کنند که 57 درصد از فروش از طریق کانال‌های دیجیتال انجام می‌شود. بیش از نیمی از شرکت‌های صنعتی قصد دارند سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی خود را افزایش دهند و 93 درصد از مدیران بر این باورند که فناوری‌های دیجیتال اساساً نحوه انجام تجارت آنها را تغییر خواهد داد. تامین کنندگان مواد شیمیایی نمی توانند پشت سر بگذارند – به خصوص به این دلیل که بیش از 90٪ جستجو برای محصولات شیمیایی یا یک تامین کننده جدید در Google شروع می شود! در سال 2021، صنعت شیمیایی هنوز در مرحله «پذیرش اولیه» است و به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان سریع فرصتی می‌دهد تا درگیر شوند.

کلمات کلیدی برای مشاغل شیمیایی

وقتی نوبت به انجام تحقیقات و دستیابی به راه حل می رسد، گوگل همچنان بزرگترین، مهم ترین و رقابتی ترین بازار است. مانند ماریوس وارکمپ، یکی از مدیران BASF، اخیراً اشاره کرد، گوگل بزرگترین و مرتبط ترین بازار برای هر محصولی است. اگر محصولات شما را می توان در جستجوی گوگل پیدا کرد، نیازی نیست به هیچ بازاری بروید.” همانطور که مشتریان به صورت آنلاین مواد شیمیایی یا تامین کنندگان مواد شیمیایی را جستجو می کنند، به دنبال پاسخ ها، محصولات یا خدمات برای رفع نیازهای مختلف خود می گردند. گوگل «خزنده‌ها» یا «عنکبوت‌ها» را برای جستجوی محتوای جدید در وب می‌فرستد و سپس آنها را بر اساس ارتباطشان رتبه‌بندی می‌کند. اگر محصولات شما مرتبط با درخواست جستجو در نظر گرفته شود، به صورت ارگانیک در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند. بنابراین، دریافت محصولات شما در SERP اولیه به صورت ارگانیک بسیار مقرون به صرفه تر از پرداخت هزینه تبلیغات از طریق بازاریابی موتورهای جستجو است.

اکثر نتایج جستجوی ارگانیک توسط کلمات کلیدی و برچسب‌های مرتبط هدایت می‌شوند که توصیف می‌کنند افراد یا کسب‌وکارها چه می‌خواهند و چگونه قصد استفاده از آن را دارند. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک سیستم تصفیه آب بودید، جستجوی شما محتوای مربوط به محصولات فروخته شده در این دسته را برمی گرداند. تامین کنندگان مواد شیمیایی می توانند کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنند که با کسب و کار، محصولات، پیشنهادات مهم در وب سایت، و مهمتر از آن، برنامه های کاربردی یا ارزش پیشنهادی محصولات در لیست محصولات در وب سایت همسو باشد تا دید در موتورهای جستجو افزایش یابد.

اینجاست که سئو وارد عمل می شود. هدف بهینه‌سازی موتور جستجو فقط رتبه‌بندی بالا در نتایج ارگانیک نیست، بلکه بهبود تجربه کاربر است. با اطلاعات دقیق تر و مرتبط تر، بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما می مانند و در نهایت به مشتری تبدیل می شوند.

تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

تامین کنندگان می توانند با ایجاد محتوای باکیفیت که نیازهای مخاطب هدف آنها را برآورده می کند، ترافیک بیشتری را جذب کنند. این تعجب آور نیست زیرا اکثر کاربران آنلاین به طور طبیعی به سمت محتوای جالب توجه می کنند تا سایت هایی که اطلاعات ارزشمند کمی برای نیازهای خود دارند.

یک تامین کننده مواد شیمیایی با نمایش عمومی دانش گسترده از صنعت، محصولات و مزایای آنها در محتوای غنی از کلمات کلیدی، می تواند اعتبار برند را ایجاد کند که موتورهای جستجو قدردانی کنند و به آن پاداش دهند. علاوه بر این، با استفاده از ابزارهای مختلف سئو برای تحقیق کلمات کلیدی مانند اهرفس یا Moz برای اینکه بدانید یک مشتری بالقوه چه سؤالاتی می پرسد یا رقبای آنها به چه سؤالاتی پاسخ می دهند، می توانید شروع به تولید محتوایی (وبلاگ ها، ویدیوها و غیره) کنید که بهترین تطابق را با عبارات جستجو دارد.

یکی از رویکردها برای به کارگیری کلمات کلیدی، دیجیتالی کردن مجموعه مواد شیمیایی به یک کاتالوگ محصول قابل مرتب سازی و جستجو است. تولیدکنندگان مواد شیمیایی اغلب اقلام پیچیده را برای بخش های تخصصی می فروشند. با نمایه های محصول غنی از کلمات کلیدی که کاربردها، ارزش های پیشنهادی و سایر اطلاعات مهم را برجسته می کند، موتورهای جستجو قادر خواهند بود ارزش یک کسب و کار و محصولات آن را شناسایی کنند. این همچنین می‌تواند برای کاربران آنلاین آسان‌تر شود تا آنچه را که به دنبال آن هستند، بدون نیاز به جستجوی کوه‌های اطلاعاتی پیدا کنند. اینجاست یک مثال چگونه Agilis به یک توزیع کننده منطقه ای کمک کرده است تا نمایان شدن سبد خود را با مشخصات دقیق محصول بهبود بخشد.

تجربه کاربری برای سئو

الگوریتم های موتورهای جستجو نیز تجربه کاربر را در نظر می گیرند. در اینجا، یک وب سایت از نظر بصری جذاب با محتوا و فرآیندهای خرید آسان، بالاتر از وب سایت هایی با طراحی تجربه کاربری ضعیف قرار می گیرد. تأمین‌کنندگان مواد شیمیایی می‌توانند با پیروی از دستورالعمل‌های طراحی وب‌سایت، استانداردهای پاسخ‌گویی تلفن همراه و سایر بهترین شیوه‌ها، از کاربرپسند بودن وب‌سایت‌هایشان اطمینان حاصل کنند.

یکی از راه‌های دستیابی سریع به این هدف، پیاده‌سازی راه‌حل تجارت شیمیایی است که تولیدکنندگان مواد شیمیایی را قادر می‌سازد اطلاعات محصول را کنترل کنند و در عین حال قابلیت‌های جستجوی بهبود یافته را در کل کاتالوگ – حتی برای موارد بسیار پیچیده – به مشتریان بالقوه ارائه دهد. با یک راه حل تجاری، تامین کنندگان می توانند:

– ایجاد و نگهداری اطلاعات محصول در یک سیستم برای کاهش درخواست های پشتیبانی آنلاین مشتری و ارائه شفافیت به مشتریان.

– با برجسته کردن ویژگی‌های تجاری مانند جستجوی مکان، مدیریت موجودی، کاتالوگ‌های شیمیایی و نقل قول به سفارش، سرنخ‌های واجد شرایط بیشتری را هدایت کنید.

– به راحتی محصولات جدید را اضافه کنید یا قیمت ها، مقررات و سایر اطلاعات را بدون هیچ گونه تخصص فنی به روز کنید.

– مشتریان را از آخرین اخبار محصول با ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند صفحات فرود، وبلاگ ها، بازاریابی ایمیلی و غیره مطلع کنید.

– با داشتن یک طراحی واکنش گرا که به راحتی در همه دستگاه ها قابل دسترسی است، وب سایت آنها “موبایل پسند” باشد.

تامین کنندگان مواد شیمیایی با برچسب گذاری محتوا برای بهینه سازی موتور جستجو، جستجوی آسان آن با طبقه بندی مربوطه و ارائه تجربه کاربری مثبت، می توانند ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش دهند، نرخ تبدیل آنلاین را بهبود بخشند و فروش بیشتری ایجاد کنند. با این حال، توسعه یک استراتژی سئو کار دشواری به نظر می رسد که تیم های بازاریابی هنوز بدون استخدام آژانس های بازاریابی دیجیتال گران قیمت یا کارشناسان سئو در حال انجام آن هستند. با این حال، ابزارهای آنلاین امروزی راه حل های آماده ای را برای حرکت سریع در یک چشم انداز رقابتی ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، در وبینار آینده ما ثبت نام کنید، سئو چیست و چرا برای تامین کنندگان مواد شیمیایی اهمیت دارد؟، در تاریخ 15 فوریه 2022 ساعت 12 بعد از ظهر.

با نسخه آغازین پلتفرم Agilis، تامین کنندگان مواد شیمیایی می توانند یک وب سایت آماده برای موبایل و کاتالوگ های دقیق محصول با محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو را در عرض چند هفته راه اندازی کنند. امروز با ما تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم حضور دیجیتالی خود را بهبود بخشید و کسب و کار خود را توسعه دهید. از وب سایت ما دیدن کنید یا درخواست نسخه ی نمایشی برای یادگیری بیشتر!

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *