پنج نشانه که کسب و کار شیمیایی شما می تواند از دیجیتالی شدن سود ببرد

تجارت شیمیایی در حال تغییر است. نیروهایی در صنعت وجود دارند که در حال تغییر روش های بازاریابی، خرید و فروش مواد شیمیایی هستند. و بدون شک تاثیرگذارترین این نیروها دیجیتالی شدن است. احتمالاً قبلاً بسیاری از مدل‌های دیجیتالی‌سازی موجود را در نظر گرفته‌اید – و آنها را رد کرده‌اید. در Agilis، ما همیشه این وضعیت را می بینیم: تولیدکنندگان مواد شیمیایی سعی می کنند پورتال های خود را بسازند، یا نمونه کارهای خود را در پلتفرم های تجاری فهرست کنند، اما متوجه می شوند که هیچ یک از این راه حل ها برای مدل کسب و کار آنها مناسب نیست. به همین دلیل است که ما یک پلتفرم تجاری منحصر به فرد ساخته است که از ابتدا برای پشتیبانی از کل زنجیره ارزش مواد شیمیایی مهندسی شده است. و ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مبرم‌ترین مسائلی را که احتمالاً امروز کسب‌وکارتان با آن مواجه است، حل کنید.

1. فروش راکد.

کسب و کار شما به یک پله رشد رسیده است. با توجه به اینکه یافتن سرنخ های واجد شرایط با استفاده از روش های مرسوم روز به روز سخت تر و سخت تر می شود، جای تعجب نیست. شاید کسب و کار تکراری شما نیز با مشکل مواجه شده باشد – بدون بازخورد مشتریان یا تجزیه و تحلیل های پیشرفته، شما هیچ راهی ندارید که بدانید پس از بسته شدن معامله چه اتفاقی برای محصول می افتد، چگونه از آن استفاده می شود، چه کاربردهای بالقوه دیگری ممکن است یک مشتری برای پیشنهادات شما داشته باشد. ، یا اینکه کدام بخش از مجموعه شما عملکرد ضعیفی دارد و ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد داشته باشد. Agilis باز می شود فرصت های رشد که خارج از دسترس کانال های فروش سنتی هستند. پلت فرم تجارت تخصصی ما شما را با مشتریان بالقوه مرتبط می کند و به شما امکان دسترسی به پایگاه داده گسترده ای از سرنخ های واجد شرایط را می دهد و به شما کمک می کند بازارهای جدید، کاربران جدید و کاربردهای جدید مجموعه خود را کشف کنید. مشتریان ما همچنین از مزایای تجزیه و تحلیل پیشرفته بهره می برند و به آنها بینش عملی در مورد عملکرد محصولاتشان می دهد تا به آنها کمک کند تا سبدهای خود را با نیازهای مشتریان خود هماهنگ کنند.

2. مشکل در راه اندازی خطوط تولید جدید.

شما پتانسیل توسعه را می بینید اما نمی توانید اطلاعات بازار معتبری را برای حمایت از تصمیم خود بیابید – اطلاعات مربوط به کاربرد محصول خاص و روندهای بازار پراکنده و غیرقابل اعتماد است. در Agilis، ما به قدرت تجزیه و تحلیل داده ها اعتقاد داریم. موتور تجزیه و تحلیل پیشرفته ما به شما اطلاعات ثابت، قابل اعتماد و قابل اجرا در مورد برنامه های کاربردی و روندهای فعلی مواد شیمیایی خاص را می دهد. اولین کسی باشید که می‌دانید آیا تولیدکنندگان بزرگ از یک جزء به جزء دیگر تغییر می‌کنند، ببینید کدام مواد شیمیایی در حال افزایش محبوبیت هستند یا برنامه‌های کاربردی جدید پیدا می‌کنند، در صدر جنبش‌های صنعت بمانید – دانستن اینکه چه چیزی در حال پیشرفت است می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید در کدام خطوط محصول سرمایه‌گذاری کنید و کدام فرصت های رشد را باید دنبال کرد.

3. از دست دادن تامین کنندگان قابل اعتماد.

گاهی اوقات حتی با دقت ترین روابط ساخته شده از بین می رود. تأمین‌کنندگان به وسیله رقبای بین‌المللی کم‌هزینه جابه‌جا می‌شوند، بازنشسته می‌شوند، از تجارت خارج می‌شوند – شما نمی‌توانید پیش‌بینی یا کنترل کنید که چه اتفاقی برای شرکای مورد اعتماد خود می‌افتد، اما می‌توانید آماده باشید که شبکه تأمین‌کنندگان خود را در صورت نیاز گسترش دهید. Agilis مشتریان و توزیع کنندگان را با تولیدکنندگان جهانی متصل می کند، بنابراین شما همیشه می توانید به تامین کنندگان قابل اعتماد و کاملاً بررسی شده اعتماد کنید تا تجارت خود را بدون شکست حفظ کنید.

4. شناخت برند ندارید.

کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، خبرنامه‌های مشتریان و تبلیغات شفاهی همه راه‌های خوبی برای تبلیغ برند شما هستند، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم – این روش‌ها محدود هستند و به سادگی نمی‌توانند با گستره فناوری‌های دیجیتال مقایسه شوند. و در این بازار بسیار رقابتی، شناخت برند مهم است – مشتریان جدید به دنبال تجارت با شرکای نام تجاری هستند و شما نمی خواهید نادیده گرفته شوید. با Agilis می‌توانید یک پورتال تجاری با نام تجاری بسازید که از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو استفاده می‌کند تا مطمئن شوید نمونه کارها شما به راحتی در وب پیدا می‌شوند. ما در بازاریابی دیجیتال متخصص هستیم و به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا از موثرترین تکنیک‌ها در تجارت آنلاین برای به دست آوردن نتایجی که به رشد کسب‌وکارشان کمک می‌کند، استفاده کنند.

5. زمان کافی وجود ندارد.

در پایان روز، رایج ترین مانع برای رشد، کمبود زمان/افراد/منابع است. واجد شرایط بودن مشتریان بالقوه، ارتباط با مشتریان، آماده‌سازی قیمت‌ها، مذاکره در مورد شرایط، انتظار برای تایید، وارد کردن سفارش‌ها و غیره – این مراحل مهم هستند، اما زمانی که به صورت دستی انجام شوند، برای حمایت از رشد پایدار بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند. ایجاد یک راه حل دیجیتال در داخل نیز اغلب گزینه خوبی نیست – حتی بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی افراد مناسبی برای بررسی دقیق، طراحی، ساخت، آزمایش، استقرار و حفظ یک پلت فرم تجارت داخلی ندارند. Agilis سیستمی را در اختیار شما قرار می دهد که برای خودکارسازی و تسریع کل فرآیند فروش از ابتدا تا انتها نیاز دارید. ما مقرون به صرفه ترین و آسان ترین جایگزین برای انجام کارها به روش قدیمی و ساختن راه حل دیجیتالی خودتان هستیم. با Agilis، پلتفرمی با قدرت کافی برای پشتیبانی از حجم و تمام تفاوت های ظریف فرآیند خرید و فروش مواد شیمیایی، و انعطاف کافی برای انطباق با روش ها و گردش کار منحصر به فرد خود دریافت می کنید.

اجازه ندهید این موانع رایج شما را عقب نگه دارند. جهان کاملاً تجارت دیجیتال را پذیرفته است – با Agilis، شما می توانید آن را با شرایط خود انجام دهید، آنچه مهم است را حفظ کنید و در عین حال رشد پایدار کسب و کار خود را تضمین کنید.

اطلاعات بیشتر در: www.agilischemicals.com. با ما در [email protected] یا (973) 910 2424 تماس بگیرید.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *