گفتگو با یه وانگ، معاون مهندسی Agilis

چند ماه پیش، تیم ما زمانی که Ye Wang به عنوان معاون مهندسی به Agilis پیوست، از یک فن‌شناس و مهندس با تجربه استقبال کرد. او قبلاً خود را در یک فرآیند پویا از گوش دادن به بازخورد مشتریان و ارتقاء پلت فرم تجارت برتر صنعت شیمیایی غرق کرده است. من و شما از طریق یک سرمایه گذار معرفی شدیم و خوشحالم که بگویم فوراً چیزی کلیک شده است. من فردی پرشور را دیدم که مشتاق بود بخشی از یک تحول تاریخی باشد که در صنایع شیمیایی در حال وقوع است، و Ye احساس کرد که فرصتی هیجان انگیز برای پیوستن به یک استارتاپ با چشم انداز محکم و پایگاه مشتری به سرعت در حال رشد دارد. در زیر چند نکته مهم از گفتگوی اخیر من با Ye است.

چرا روی استارتاپ ها تمرکز کنیم؟

بله: در واقع، من تقریباً به طور انحصاری در طول حرفه خود در استارتاپ ها کار کرده ام. زمانی که از دانشگاه راتگرز فارغ التحصیل می شدم، حباب Dotcom در اوایل دهه 2000 به تازگی ترکیده بود، اما من امیدوار بودم که موج بعدی نوآوری را بگیرم و خوش شانس بودم که در یک استارت آپ نیویورک به نام TheLadders شغلی پیدا کردم. این دوره نسبتاً کوتاهی بود، اما من چیزهای زیادی یاد گرفتم و در طول راه با افراد فوق العاده ای آشنا شدم. مهمتر از همه، من درگیر فرهنگ استارتاپی شدم! از آن زمان، من برای شرکت‌هایی در صنایع مختلف، از جمله مسافرت و مهمان‌نوازی، فین‌تک، تجارت الکترونیک، AdTech و مراقبت‌های بهداشتی کار کرده‌ام، تجربیات زیادی در ایجاد و بهبود محصولات و خدمات، و همچنین حل مشکلات مهندسی و رهبری به دست آورده‌ام. تیم های مهندسی فقط در یک استارتاپ می توان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به این میزان مواجهه و تجربه دست یافت.

چه شد که تصمیم گرفتید به آگیلیس بپیوندید؟

بله: من خوش شانس بودم که با چند استارت آپ بزرگ کار کردم و با تیم های مهندسی پیشرو برای ارائه محصولات عالی (پلتفرم های دیجیتال) به آنها کمک کردم تا به اهداف رشد تهاجمی دست یابند. به عنوان مثال، با آخرین کارفرمای خود، Maven Clinic، تقریباً چهار سال در کنار CTO سابق کار کردم، در این مدت شرکت از یک استارت‌آپ کوچک Seed stage به یک پلت‌فرم پیشرو در بخش پزشکی از راه دور سری B با بودجه کل 42 میلیون دلار تبدیل شد. و با سرمایه گذاری عمده از سوی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر درجه یک مانند Sequoia Capital. من عاشق چالش گرفتن محصول و تیم موجود و تبدیل آنها به یک پلتفرم پیشرو در صنعت هستم.

من یک فرصت مشابه را اینجا در Agilis می بینم. اول از همه، Agilis توسط پیشکسوتان صنعت که واقعاً صنعت شیمیایی را از درون می شناسند، تأسیس شده است. آنها یک مدل کسب و کار قوی و پلتفرمی ساخته اند که واقعاً به همه سهامداران کلیدی ارزش می افزاید. مانند صنایع داروسازی و علوم زیستی، زنجیره‌های ارزش در صنایع شیمیایی پیچیده هستند و فرآیندهای تجاری دارای تفاوت‌های ظریف هستند. راه حل های خارج از قفسه برای پلت فرم تجاری به خوبی کار نمی کنند. اینجاست که فرصت های هیجان انگیزی برای استفاده از مهارت ها و دانش خود می بینم به تغییر یک صنعت تا حدودی متعارف کمک کند به کسب و کاری که می تواند در عصر دیجیتال رشد کند.

قصد دارید در Agilis چه کاری انجام دهید؟
بله: Agilis در حال حاضر یک پلت فرم قوی و یک پایگاه مشتری فعال و رو به رشد دارد. برنامه من این است که آن را به سطح بعدی برسانم، با افزودن ویژگی های نوآورانه فروش و بازاریابی، دریافت بازخورد کاربران برای بهبود قابلیت استفاده، و گسترش دامنه دسترسی پلت فرم از طریق ادغام آن با سیستم های موجود مشتریان و شرکایمان. در Agilis، ما از کل اکوسیستم پشتیبانی می کنیم تهیه کنندگان، توزیع کنندگانو خریداران، هر گروه با الزامات و ترجیحات منحصر به فرد خود. وظیفه من این است که اطمینان حاصل کنم که نیازهای آنها برآورده می شود و آنها ابزاری دارند که فرآیند خرید و فروش مواد شیمیایی را برای همه آسان و شهودی می کند.

لطفاً به من بپیوندید تا برای شما در کار جدیدش در Agilis آرزوی موفقیت کنم. مطمئنم چیزهای بزرگی از او خواهیم دید!

Agilis را دنبال کنید لینکدین و فیس بوک

یا برای اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنید

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *