با افزودنی های غذایی، شادی تعطیلات را به وعده های تعطیلات مورد علاقه خود اضافه کنید

هیچ چیز نمی گوید که این فصل تعطیلات است مانند ورود همه غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه که همراه آن هستند. این غذاها و نوشیدنی‌ها چه ژامبون خوش طعم و چه بوقلمون، غذاهای مورد علاقه تعطیلات مانند آب نبات یا شکلات، یا تخم مرغ محبوب جهانی، این غذاها و نوشیدنی‌ها به شادی و شادی تعطیلات کمک می‌کنند! با این حال، بیشتر از آنچه تصور می کنید به هر یک از این موارد می پردازد. بیشتر از کره و چاشنی، غذای مورد علاقه شما در تعطیلات بدون کمک افزودنی های غذایی کامل نمی شود. فقط نمونه ای از آنچه را که می توانید در طول جشن های تعطیلات امسال ببینید را در زیر بررسی کنید!

نرم کننده های گوشت

غذای اصلی در هر جشن تعطیلات اغلب به یک بشقاب خوشمزه ژامبون یا بوقلمون می رسد. هیچ چیز در یک عصر سرد و برفی بهتر از یک تکه گوشت خوش طعم و لطیف نیست که دور یک میز پر از دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود. این طعم لطیف با کمک افزودنی هایی که به عنوان نرم کننده عمل می کنند، زنده می شود. به عنوان مثال، فیسین آنزیمی است که از درختان انجیر به دست می آید، در حالی که بروملین آنزیمی است که از میوه و برگ آناناس به دست می آید. این افزودنی ها می توانند به حل یا تجزیه پروتئین ها برای نرم شدن بافت گوشت و مرغ کمک کنند.

رنگ های غذایی

ممکن است شوکه شوید، اما عصاهای آب نبات فقط با نوار قرمز کلاسیک همراه نیستند – باید اضافه شوند! به لطف کمک رنگ های تایید شده، این نوار امکان پذیر شده است. افزودنی‌های رنگی تایید شده، مانند مواردی که برای ایجاد خطوط کلاسیک قرمز روشن روی قندان استفاده می‌شود، بیش از 50 سال است که در غذاها استفاده می‌شود. آنها همچنین اغلب برای متعادل کردن و تقویت رنگ هایی که به طور طبیعی در غذاها وجود دارند استفاده می شود. رنگ‌های تایید شده به صورت مصنوعی و تحت شرایط ایمنی سخت‌گیرانه تولید می‌شوند و به ارائه رنگ‌های روشن و ثابت به خوراکی‌های تعطیلات مورد علاقه شما کمک می‌کنند.

امولسیفایرها

فصل تعطیلات نمی تواند بدون یک آب نبات و دسر خوشمزه دیگر کامل شود – البته شکلات! از شکلات تخته ای گرفته تا ترافل شکلاتی، اگر لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید، احتمالا لسیتین سویا را نیز مشاهده خواهید کرد. لسیتین نوعی چربی است که به طور معمول از دانه های سویا یا تخم مرغ به دست می آید و برای بهبود بافت و حس دهان شکلات استفاده می شود و تجربه ای صاف و غنی را که مصرف کنندگان از محصول نهایی انتظار دارند، می دهد. در مورد لسیتین سویا، پس از برداشت سویا، آنها را خرد می کنند تا محصولات مختلفی از جمله روغن تولید شود. لسیتین سویا از مخلوط کردن روغن سویا با آب داغ و سانتریفیوژ کردن مخلوط برای جداسازی لسیتین تولید می‌شود. در طول تعطیلات، لسیتین سویا به شکلات‌های قالب‌گیری شده شما کمک می‌کند شکل و درخشندگی خود را حفظ کنند و تضمین می‌کند فنجان‌های کره بادام‌زمینی زنگوله‌ای روکش شکلاتی قابل توجهی دارند.

غلیظ کننده ها

فراتر از غذای اصلی و دسرها، مطمئناً نمی‌توانیم نوشیدنی‌های کلاسیک تعطیلات را که در این فصل از سال در یخچال‌های فروشگاه‌های مواد غذایی محلی ما ذخیره می‌کنند، فراموش کنیم. تخم مرغ یک سنت دیرینه در تعطیلات است و با کمک افزودنی های غذایی است که بافت شیرین و خامه ای خود را حفظ می کند. کاراگینان یک افزودنی غذایی همه کاره است که به تثبیت و غلیظ شدن غذاها یا نوشیدنی ها کمک می کند.

سوالات بیشتری در مورد افزودنی های غذایی دارید؟ اینجا بیشتر بیاموزید


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *