جنون مارس جت تنظیم و دوستیابی سرعت

در حالی که تقریبا 100 هزار طرفدار تیم Agilis که برای تماشای رقابت تیم های مورد علاقه خود در فینال چهار به مینیاپولیس سفر کرد، راهی جاده شد تا در دو رویداد برتر برای متخصصان زنجیره تامین مواد شیمیایی شرکت کند. LogiChem در آمستردام و AFPM در تگزاس

هر دو رویداد فرصت های خوبی برای ارتباط با صدها بازیگر صنعت از سراسر جهان ارائه کردند. هر دو چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برای تعاملات سازنده و شبکه‌سازی، شرکت در بحث‌ها و کارگاه‌ها، یادگیری از رهبران صنعت و شرکت در جلساتی که موضوعات حیاتی صنعت را پوشش می‌دهند، ارائه کردند. علاقه به راه‌حل‌های ما بسیار زیاد بود، و ما اکنون چند هفته پرمشغله داریم که با شرکت‌هایی که ملاقات کردیم و معاملاتی که تصور می‌شد، پیگیری کنیم. در اینجا برخی از نکات کلیدی از جت بسیار شلوغ مارس در جاده آمده است:

LogiChem به خود می بالد که به شرکت کنندگان خود جدیدترین مطالب را ارائه می دهد – آخرین روندها و داغ ترین موضوعات در صنعت. وقتی آنها به من مراجعه کردند و از من خواستند که یکی از آنها باشم، هیجان زده شدم بلندگوها به محض ورود به آمستردام، از اینکه مدیران زنجیره تامین و تدارکات اروپایی در “سفرهای دیجیتال” خود بسیار جلوتر از همتایان آمریکایی خود هستند، شگفت زده شدیم. بسیاری از شرکت کنندگانی که با آنها صحبت کردیم، اثبات مفهوم را با موفقیت انجام داده اند و اکنون به خوبی در راه انتقال محصولات خود به پلتفرم های دیجیتال برای بهینه سازی و ساده سازی عملیات خود هستند.

من در آهنگی به نام “لانه اژدها” شرکت کردم. به مدت یک ساعت، گروهی از سخنرانان شامل معاون مدیر Dow ​​Dupont، رئیس نوآوری زنجیره تامین در BASF و چندین ارائه‌دهنده راه‌حل دیجیتال و هوش مصنوعی، بحث کردند که کدام فناوری‌های جدید بیشترین نوید را برای آینده زنجیره تامین مواد شیمیایی دارند. . بازی Agilis واقعاً مورد استقبال قرار گرفت، و این باور ما را تایید می‌کند که پلتفرم ما واقعاً می‌تواند به افزایش کارایی و شفافیت در تجارت توزیع مواد شیمیایی کمک کند و برخی از مشکلات بسیار واقعی و مبرم را حل کند که حتی بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های این صنعت را نیز آزار می‌دهد.

با زمان کافی برای بهبودی از جت لگ، به سمت پیاده روی رودخانه سن آنتونیو در تگزاس حرکت کردیم تا در این مراسم شرکت کنیم. تولیدکنندگان سوخت و پتروشیمی آمریکایی کنفرانس. به مدت سه روز، این نقطه داغ تگزاس از رستوران‌ها، هتل‌ها، سرگرمی‌ها، هنر و خرید میزبان بزرگ‌ترین و معتبرترین کنفرانس صنعت پتروشیمی جهان بود. این سومین باری بود که ما در AFPM شرکت می‌کردیم، و سه سال تفاوت در زندگی یک استارت‌آپ ایجاد می‌کند! به نظر می رسید برای اولین بار به همان زبان بسیاری از رهبران صنعت صحبت می کنیم. ما دیگر مجبور نبودیم تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد شیمیایی را در مورد ارزش یک پلت فرم دیجیتال متقاعد کنیم – آنها قبلاً بر اساس مفهوم فروخته شده بودند! واضح بود که صنعت آماده جهش به سمت آینده دیجیتال است.

گردباد جلسات و نمایش‌های نمایشی من را به یاد نمایش‌های دوستیابی سریع می‌اندازد – زمانی که شرکت‌کنندگان فقط زمان محدودی برای تحت تأثیر قرار دادن فردی که روبروی آنها روی میز نشسته است دارند. برنامه ما مملو از ملاقات با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پیشرو بود که می خواستند درباره کارهایی که Agilis می تواند برای کسب و کار خود انجام دهد با ما صحبت کنند. بسیاری علاقه مند به استفاده از Agilis به عنوان یک پلت فرم برای ساخت پورتال خصوصی خود بودند – این رویکرد را به هزینه و دردسر ایجاد و نگهداری موتورهای تجارت الکترونیک خود ترجیح می دهند. روش ما برای ادغام توزیع‌کنندگان در فرآیند، به‌جای قطع کردن آنها، با اشتیاق فراوان مواجه شد، و نشان می‌دهد که حتی بزرگ‌ترین بازیگران صنعت ترجیح می‌دهند زنجیره‌های ارزش تثبیت شده خود را حفظ کنند، حتی زمانی که معاملات خود را به یک پلتفرم دیجیتال منتقل می‌کنند. هرکسی که با آنها صحبت کردیم خوشحال بودند که با شرکتی کار می‌کردند که جزئیات بازار مواد شیمیایی را درک می‌کرد و به وضوح اظهار داشت که ترجیح می‌دهند با فردی مانند Agilis معامله کنند تا یک توسعه‌دهنده پلتفرم یک‌اندازه برای همه.

اکنون به خانه برگرد مشغول پیگیری با تماس‌هایی که در این دو رویداد صنعتی فوق‌العاده داشتیم و جرقه‌های اولیه جذابیت را به دانه‌هایی برای مشارکت‌های واقعی و پایدار تبدیل کردیم. مارس جنون سفر و جلسات برای ما تمام شد، اکنون کار واقعی شروع می شود!

آیا می خواهید درباره Agilis بیشتر بدانید؟ از: www.agilischemicals.com دیدن کنید یا به ما ایمیل بزنید، خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *