جهش به تجارت الکترونیک در زمان بحران

در حالی که اقتصاد تحت تأثیر فلج کننده این بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کند، بسیاری از مشاغل به فعالیت های روزانه خود ادامه می دهند – و برخی حتی با وجود شرایط چالش برانگیز راه های جدیدی برای پیشرفت پیدا می کنند.

حتی با وجود سفارش‌های سرپناه در محل، تولیدکنندگان محصولات ضروری نمی‌توانند خطوط تولید خود را متوقف کنند و همچنان باید از عرضه ثابت مواد شیمیایی که دقیقاً مطابق با مشخصات آنها فرموله شده است اطمینان حاصل کنند. اما با توجه به اینکه تقریباً 70 درصد از همه آمریکایی‌ها از خانه کار می‌کنند و در میان اختلالات گسترده زنجیره‌های تأمین تاسیس شده، کسب‌وکارهای بیشتری که قبلاً تمایلی به امتحان تجارت الکترونیک نداشتند، شروع به روی آوردن به کانال‌های آنلاین کرده‌اند.

جای تعجب نیست که شرکت های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و آمازون شاهد افزایش چشمگیر ترافیک و تقاضا برای خدمات و پلتفرم های همکاری آنلاین خود هستند. اما آن‌ها تنها کسانی نیستند که می‌توانند راه‌حل‌های دیجیتالی نوآورانه‌ای را برای کسب‌وکارهایی که در مواجهه با واقعیت‌های جدید دستورات قرنطینه و دستورات فاصله‌گذاری اجتماعی تلاش می‌کنند، ارائه دهند.

استارت‌آپ‌های کوچک و چابک فناوری، مانند Agilis، به طور منحصربه‌فردی برای کمک به شرکت‌ها برای انتقال به دنیای تجارت دیجیتال قرار دارند. در Agilis، ما تجارت خرید و فروش مواد شیمیایی را در داخل و خارج می‌دانیم و پلتفرم تجارت الکترونیک خود را برای پشتیبانی از همه بازیگران زنجیره ارزش مواد شیمیایی ایجاد کرده‌ایم: تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان.

ما یک موتور تجاری درجه یک سازمانی با تنظیم آسان، استفاده آسان و آسان ارائه می دهیم که در آن تولیدکنندگان و توزیع کنندگان می توانند محصولات را با نام تجاری خود فهرست کنند، نه به عنوان اقلام خطی در یک پلت فرم تجارت آنلاین عمومی. خریداران می‌توانند سبدهای تامین‌کنندگان مختلف را مرور کنند، محصولات را بیابند، قیمت‌ها را درخواست کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند و تراکنش‌ها را کامل کنند – همه در یک رابط بصری و امن.

هیچ سایتی برای ساخت و نگهداری، هیچ سخت افزاری برای تهیه، هیچ مهندس برای استخدام وجود ندارد – ما پلتفرم تجارت الکترونیک شما را می سازیم – تنها کاری که باید انجام دهید این است که نمونه کارهای خود را فهرست کنید. و علاوه بر این، Agilis می‌تواند به بازاریابی دیجیتال، فروش، و یافتن سرنخ‌ها کمک کند – با استفاده از پایگاه داده گسترده مشتریان ما.

امیدواریم این بحران به زودی بگذرد و جهان از اثرات همه‌گیری و اختلالات اقتصادی بهبود یابد. اما این زمان‌های سخت می‌تواند شانس ما برای کشف چیزهایی باشد که تا به حال در مورد امتحان کردنشان مردد بوده‌ایم. صنعت شیمیایی سال‌هاست که در آستانه تحول دیجیتال بوده است و هرگز جهش کاملی نداشته است. شاید در شرایط کنونی این یک ذره ی مشکل باشد – یافتن راه حل های نوآورانه ای که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا امروز به رشد خود ادامه دهند و فردا با مجهزتری برای رشد آینده ظاهر شوند.

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه Agilis می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به تجارت دیجیتال جهش کند بیشتر بدانید؟

امروز برای یک نسخه آزمایشی یا شروع آزمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.

درخواست نسخه ی نمایشی

ما را در لینکدین دنبال کنید

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *