خرید اسید اگزالیک در اصفهان

اسید اگزالیک
> اسید اگزالیک
اسید اگزالیک یک اسید دی کربوکسیلیک است که در بسیاری از گیاهان یافت می شود. اسید اگزالیک با فرمول شیمیایی HOOC-COOH به نام اسید اتاندیوئیک نیز شناخته می شود. درجه تجاری و فنی اسید اگزالیک معمولاً در کریستال های سفید ریز دی هیدرات است که کاملاً در آب محلول هستند. شماره CAS برای کریستال های دی هیدرات اسید اگزالیک 6153-56-6 است.
از نظر تاریخی اسید اگزالیک از چوب (غبار اره) استخراج شده است. این فرآیند معمولاً شامل واکنش گرد و غبار اره با پایه قوی مانند هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید پتاسیم است. روش های مدرن تولید اسید اگزالیک عمدتاً با اکسیداسیون ساکارز یا کاهش گاز دی اکسید کربن در آب است.

مشاهده تصویر منبع

خرید اسید اگزالیک در اصفهان

خرید اسید اگزالیک در اصفهان برای مشتریان مهیا ساخته ایم.

خرید اسید اگزالیک در اصفهان بسیار راحت انجام می گیرد.

برای خرید اسید اگزالیک در اصفهان با ما تماس بگیرید.

خرید اسید اگزالیک در اصفهان و سایر شهرها را از ما بخواهید.

موارد استفاده از اسید اگزالیک
موردانت در حال مرگ
حدود 25 درصد از اسید اگزالیک تولید شده به عنوان ماده رنگرزی در فرآیندهای رنگرزی استفاده می شود. در سفید کننده ها به خصوص برای خمیر چوب استفاده می شود. همچنین در بیکینگ پودر و به عنوان معرف سوم در ابزارهای آنالیز سیلیس استفاده می شود.
تمیز کردن
کاربردهای اصلی اسید اگزالیک شامل تمیز کردن یا سفید کردن، به ویژه برای از بین بردن زنگ زدگی (عامل کمپلکس آهن) است. Bar Keepers Friend نمونه ای از پاک کننده های خانگی حاوی اسید اگزالیک است. کاربرد آن در عوامل زدودن زنگ به دلیل تشکیل نمکی پایدار و محلول در آب با آهن فریک، یون فریوکسالات است.
متالورژی استخراجی
اسید اگزالیک یک معرف مهم در شیمی لانتانید است. اگزالات های لانتانید هیدراته به راحتی در محلول های اسیدی بسیار قوی به شکل کریستالی متراکم و به راحتی فیلتر می شوند و عمدتاً عاری از آلودگی توسط عناصر غیر لانتانیدی هستند. تجزیه حرارتی این اگزالات اکسیدهایی را می دهد که رایج ترین شکل این عناصر در بازار است.
Apearies
اسید اگزالیک تبخیر شده یا محلول 2/3 درصد اگزالیک اسید در شربت قند، توسط برخی از زنبورداران به عنوان کنه کش علیه کنه انگلی واروآ استفاده می شود.
اسید اگزالیک بر روی مجسمه های مرمر تکمیل شده مالیده می شود تا سطح را ببندد و درخشندگی ایجاد کند. اسید اگزالیک همچنین برای تمیز کردن رسوبات آهن و منگنز از کریستال‌های کوارتز استفاده می‌شود.
اسید اگزالیک به عنوان سفید کننده چوب استفاده می شود و لکه های سیاه ناشی از آهن محلول که در هنگام نفوذ آب به چوب می چسبد را از بین می برد.
اسید اگزالیک گاهی اوقات در فرآیند آنودایز کردن آلومینیوم با یا بدون اسید سولفوریک استفاده می شود. در مقایسه با آندایزینگ اسید سولفوریک، پوشش‌های به‌دست‌آمده نازک‌تر هستند و زبری سطح پایین‌تری را نشان می‌دهند.

خرید اسید اگزالیک در اصفهان

خرید اسید اگزالیک در اصفهان رو به افزایش می باشد.
موردانت
یک ماده تثبیت کننده رنگ ماده ای است که برای چسباندن (یعنی چسباندن) رنگ ها بر روی پارچه ها با تشکیل یک کمپلکس هماهنگی با رنگ، که سپس به پارچه (یا بافت) می چسبد، استفاده می شود. ممکن است برای رنگ کردن پارچه ها یا برای تشدید لکه ها در آماده سازی سلولی یا بافتی استفاده شود.
اسید اگزالیک به عنوان یک عامل کاهش دهنده اکسیدهای فلزی عمل می کند تا لکه ها و زنگ زدگی یا جوهر را از بین ببرد. در تجارت به عنوان شستشوی لباس، عامل سفید کننده چوب و حذف کلسیم استفاده می شود. اسید اگزالیک می تواند برخی از رنگ ها و لاک ها را پاک کند. همچنین در رنگرزی منسوجات و در ساخت جوهر از آن استفاده می شود.

یا زنبوردارانی که کنه‌های واروآ را درمان می‌کنند، اسید اگزالیک به سم‌کش مورد علاقه پیش‌فرض تبدیل شده است. ارزان است، جزء طبیعی عسل است، در صورت استفاده طبق دستور برای زنبورها بی خطر است، و از بین می رود. اما ما که زنبوردار هستیم، نمی توانیم در مورد چیزی به توافق برسیم، بنابراین اختلاف نظر در مورد نحوه استفاده از اسید اگزالیک بالا می گیرد.
اسید اگزالیک یک ترکیب آلی طبیعی است. در شکل خالص آن یک جامد کریستالی بی رنگ است که در آب حل می شود. بسیاری از غذاها حاوی اسید اگزالیک هستند، از جمله گندم سیاه، جعفری، ریواس، اسفناج، چغندر، کاکائو، آجیل، انواع توت ها و لوبیا. در صنعت، اسید اگزالیک اغلب به عنوان یک عامل تمیز کننده یا سفید کننده استفاده می شود.

خرید اسید اگزالیک در اصفهان

برای خرید اسید اگزالیک در اصفهان یک کلیک کافیست.

خرید اسید اگزالیک در اصفهان با بهترین قیمت و شرایط امکان پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *