خرید پتاسیم هیدروکسید

هیدروکسید پتاسیم (KOH) – عالی برای تولید بیودیزل، صابون سازی و سایر مصارف.

این یک ترکیب شیمیایی با فرمول KOH است. هیدروکسید پتاسیم خالص بلورهای سفید و رقیق را تشکیل می دهد. برای مصارف تجاری و آزمایشگاهی معمولاً به شکل گلوله های سفید است. یک پایه قوی است، به راحتی در آب حل می شود، گرمای زیادی می دهد و یک محلول قوی قلیایی و سوزاننده تشکیل می دهد.

مشاهده تصویر منبع

خرید پتاسیم هیدروکسید

خرید پتاسیم هیدروکسید با بهترین شرایط

خرید پتاسیم هیدروکسید در حجم مختلف

خرید پتاسیم هیدروکسید برای همه متقاضیان

خرید پتاسیم هیدروکسید در همه برندها

معمولاً به آن پتاس سوز آور می گویند. از نظر خواص شیمیایی شباهت زیادی به سدیم هیدروکسید دارد و کاربردهای مشابهی دارد، به عنوان مثال، در ساخت صابون، سفید کردن، و در ساخت مواد شیمیایی، اما به دلیل هزینه بالاتر، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این عمدتاً با الکترولیز کلرید پتاسیم تهیه می شود. گریدهای تجاری آن گاهی اوقات حاوی کلرید و همچنین سایر ناخالصی ها هستند.

ترکیب شیمیایی هیدروکسید پتاسیم یک پایه فلزی است. این بسیار قلیایی است و یک “پایه قوی” است، همراه با هیدروکسید سدیم، هیدروکسید لیتیوم، هیدروکسید کلسیم، هیدروکسید باریم و هیدروکسید استرانسیوم.

 

یک ماده شیمیایی سمی و بسیار خورنده که برای ساخت صابون، سفید کننده و پاک کننده رنگ استفاده می شود. . هیدروکسید پتاسیم خالص بلورهای سفید و رقیق را تشکیل می دهد. برای مصارف تجاری و آزمایشگاهی معمولاً به شکل گلوله های سفید است. یک پایه قوی است، به راحتی در آب حل می شود، گرمای زیادی می دهد و یک محلول قوی قلیایی و سوزاننده تشکیل می دهد. معمولاً به آن پتاس سوز آور می گویند. از نظر خواص شیمیایی شباهت زیادی به هیدروکسید سدیم دارد و کاربردهای مشابهی دارد، به عنوان مثال، در ساخت صابون، سفید کردن و تولید مواد شیمیایی، اما به دلیل هزینه بالاتر، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این عمدتاً با الکترولیز کلرید پتاسیم تهیه می شود. گریدهای تجاری آن گاهی اوقات حاوی کلرید و همچنین سایر ناخالصی ها هستند.

ترکیبی متشکل از یک کاتیون پتاسیم و یک آنیون هیدروکسید. به صورت کریستال های سفید و رقیق به اشکال مختلف مانند توده ها، گلوله ها یا ورقه ها ظاهر می شود. اگر بلعیده یا استنشاق شود سمی است، سوز آور قوی است و باعث خوردگی بافت می شود.

 

موارد استفاده از هیدروکسید پتاسیم و خرید پتاسیم هیدروکسید

در کشاورزی از هیدروکسید پتاسیم برای اصلاح PH خاک های اسیدی استفاده می شود. همچنین می توان از آن به عنوان قارچ کش یا حتی علف کش استفاده کرد.
به عنوان جایگزینی برای سود سوزآور در تولید بیودیزل.
این یک ماده شیمیایی صنعتی عمده است که به عنوان پایه در طیف گسترده ای از فرآیندهای شیمیایی استفاده می شود. برخی از کاربردهای KOH عبارتند از پوشش کوپلیمر اکریلات استر، عوامل ضد کف مورد استفاده در ساخت کاغذ، روغن های صابونی برای صابون مایع، کمک فرمولاسیون برای مواد غذایی، عامل کنترل pH، رزین های پلی اتیلن، فرآوری نساجی و به عنوان کاتالیزور در واکنش هایی مانند تولید بیودیزل. .
کاربردهای دیگر عبارتند از در دامپزشکی در جدا کردن شاخ گوساله ها و حل کردن پوسته ها و موها. در پزشکی انسانی، برای تشخیص عفونت های قارچی و به عنوان حلال زگیل و کوتیکول. تولید پاک کننده ها این نوع ترکیب همچنین در پودرهای لباسشویی، برخی از پاک کننده های دندان مصنوعی، شوینده های غیر فسفاته و پاک کننده های تخلیه یا لوله استفاده می شود.
استفاده بسیار مهم از KOH از نظر اهمیت برای افراد عادی این است که باتری های قلیایی از محلول آبی KOH به عنوان الکترولیت استفاده می کنند. بنابراین، هیدروکسید پتاسیم به روشن کردن چراغ قوه ها، آشکارسازهای دود و سایر وسایل خانگی که با باتری کار می کنند کمک می کند. همچنین یک حکاکی ناهمسانگرد از سیلیکون است که هواپیماهای هشت وجهی را در معرض دید قرار می دهد. این تکنیک می‌تواند هرم‌ها و حفره‌هایی به شکل منظم برای کاربردهایی مانند سیستم‌های میکروالکترومکانیکی ایجاد کند.

خرید پتاسیم هیدروکسید

خرید پتاسیم هیدروکسید را ما بر عهده داریم.

برای خرید پتاسیم هیدروکسید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *