زمان تغییر هم اکنون است

مکالمه با دیوید گرایمز – معاون جدید اجرایی فروش و بازاریابی Agilis

نوشته ایرینا کارل

ماه گذشته، Agilis یک مدیر اجرایی به تیم ملحق شد – دیوید گریمز به عنوان معاون اجرایی فروش و بازاریابی وارد این تیم شد. دیوید در صنعت رنگ و پوشش‌ها، عمدتاً با تولیدکنندگان بزرگ جهانی مانند BASF، GE Plastics، Axalta، از دوران کاری برجسته‌ای برخوردار بوده است. اما او می گوید که همیشه تمایل زیادی به کار با یک استارتاپ و تلاش برای کارآفرینی داشته است، بنابراین وقتی جی باتیا، مدیر عامل و بنیانگذار Agilis، با پیشنهاد پیوستن به سرمایه گذاری جدیدش به او مراجعه کرد، دیوید بلافاصله مجذوب شد. ایده. دیوید که نمونه یک فرهنگ استارتاپی است، قدم به قدم برداشته است، سازمان فروش و بازاریابی Agilis را ایجاد کرده، روابط با شرکا برقرار کرده، در رویدادهای تجاری شرکت می کند، و هر کاری که می تواند برای افزایش دیده شدن Agilis در بازار انجام می دهد. با دیوید نشستم تا از او در مورد چشم اندازش برای شرکت و برنامه های آینده اش بپرسم. در اینجا نکات مهم گفتگوی ما است.

آیا خرید آنلاین مواد شیمیایی یک پیشنهاد خطرناک نیست؟

دیوید: وجه تمایز مهم این است که Agilis یک بازار آنلاین برای مواد شیمیایی نیست. این “Chemazon” نیست، زیرا صنعت شروع به اشاره به مفهوم خرده فروش آنلاین بزرگی است که بخش توزیع مواد شیمیایی را مختل می کند. ما موتور جستجوی محصول نیز نیستیم و صرفاً اطلاعات کاربران را هنگام مرور کاتالوگ ها جمع آوری کرده و به تولیدکنندگان می فروشیم. Agilis در مورد ایجاد ارزش برای همه بازیگران در صنعت شیمیایی است. فرآیند خرید و فروش مواد شیمیایی دستگاهی است که به خوبی روغن کاری شده است. توزیع کنندگان نقشی حیاتی در ایجاد روابط با تولیدکنندگان و کاربران نهایی ایفا می کنند و از طریق ارتباطات شخصی اطمینان می دهند که محصولات مناسب به موقع به دست خریداران می رسد تا عملیات تولیدی آنها به خوبی اجرا شود. Agilis قرار نیست جایگزین این فرآیندها شود – ما اینجا هستیم تا شفافیت و کارایی را به کل زنجیره ارزش مواد شیمیایی اضافه کنیم، و این یک پیشنهاد خطرناک نیست – این یک پیشرفت است.

به نظر شما چرا اکنون زمان مناسبی است که صنایع شیمیایی انقلاب دیجیتال را در آغوش بگیرند؟

دیوید: مفهوم پلتفرم دیجیتال چند مستاجر جدید نیست، اما در توزیع مواد شیمیایی به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است. تولیدکنندگان ایده تحول دیجیتال را دوست دارند، اما در پذیرش آن کند هستند و به شرکای صنعتی برای کمک به ایجاد و اجرای یک استراتژی دیجیتال نیاز دارند. توزیع کنندگان به تحول دیجیتال به عنوان یک تهدید برای تجارت خود نگاه می کنند، اما در واقعیت؛ هیچ کاری نکردن یک انتخاب نیست. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​این صنعت برای ادغام آماده است و راه حل ما “تحکیم خلاق” را ارائه می دهد که در آن همه برنده می شوند. کل صنعت در دهه آینده با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد شد، با سرعتی نگران‌کننده بازنشسته‌های بیبی بوم. کارمندانی که جایگزین این بازنشستگان می شوند از نسلی متفاوت هستند و اکنون انتظار راه حل های دیجیتال بصری دارند. اقتصاد دیجیتال در آینده ماست و سرعت مهاجرت مایه ی شگفتی است. بازیگران صنعت باید تغییرات اساسی در نحوه انجام تجارت ما را بپذیرند یا با از دست دادن سهم یا بدتر از آن با انقراض روبرو شویم. پذیرندگان اولیه دیجیتالی شدن در حال حاضر نوید رشد را می بینند.

چه چیزی در ارزش پیشنهادی Agilis برای مشتریان هدف ما جذاب تر است؟

دیوید: در بازار امروز، کمبود قابل توجهی از اطلاعات وجود دارد. تولیدکنندگان به طور کلی استراتژی کانال توزیع را دوست دارند، اما به نظر می رسد در برابر فشار دادن محصولات بیشتر به کانال به دلیل این تصور که ارتباط آنها با کاربر نهایی قطع می شود، مقاومت می کنند. و بدون این ارتباط با بازار، یافتن کاربردهای جدید برای مواد شیمیایی خود، بهبود محصولات خود و توسعه پیشنهادات جدید برای آنها دشوارتر می شود. بخشی از ارزش پیشنهادی Agilis با ارائه داده هایی که به آنها نشان می دهد مشتریان با محصولات خود چه می کنند، به کاهش این نگرانی ها کمک می کند. با Agilis، به جای اینکه فقط محصولات خود را در فضای تاریک یک کانال توزیع رها کنند، می‌توانند آن کانال توزیع را با غنای داده‌هایی که از مصرف‌کننده بازمی‌گردد روشن کنند.

آیا تولیدکنندگان مواد شیمیایی را مشتریان اصلی خود می بینید؟

دیوید: تولیدکنندگان قطعاً از مهم ترین مشتریان ما هستند، اما Agilis به همین جا ختم نمی شود – ما بر کل زنجیره ارزش تمرکز می کنیم، و راه حل ما نیز برای توزیع کنندگان و خریداران مواد شیمیایی طراحی شده است. Agilis همراه با پورتال Celerity، پذیرش دیجیتال را در سراسر زنجیره ارزش هدایت می کند. Agilis marketplace یک پلت فرم دیجیتال چند مستاجر را برای کمک به ارائه محصولات به مشتریان از طریق کانال های توزیع متعدد ارائه می دهد.

چه اندازه توزیع کنندگان احتمالاً بیشترین ارزش را از راه حلی مانند Agilis خواهند دید؟

دیوید: Agilis می‌تواند از کسب‌وکارها در هر اندازه پشتیبانی کند، اما پورتال چند مستاجر ما عمدتاً توزیع‌کنندگان منطقه‌ای متوسط ​​یا کوچک را هدف قرار داده است. بسیاری از توزیع کنندگان ملی قبلاً کانال های دیجیتالی را برای استفاده خود توسعه داده اند، اما ایجاد و نگهداری این سیستم ها گران است. ایده ما در Agilis این است که به توزیع‌کنندگان کوچک‌تر و متوسط ​​کمک کنیم تا در همان سطح با همتایان بزرگ خود رقابت کنند. تا آنجا که می دانیم، امروزه هیچ کس دیگری در بازار وجود ندارد که این نوع خدمات را برای توزیع کنندگان کوچک و متوسط ​​ارائه دهد.

Agilis چه ارزشی برای خریداران دارد؟

دیوید: این در مورد شفافیت و سهولت انجام تجارت، یافتن محصولات مناسب با قیمت مناسب از مجموعه بزرگی از تامین کنندگان تایید شده است. و علاوه بر این، Agilis یک پلت فرم امن را برای خریداران ارائه می دهد تا معاملات را انجام دهند – تبادل اطلاعات، مذاکره شرایط، و دریافت به روز رسانی خودکار در طول انجام سفارش – همه در یک فضای آنلاین محافظت شده با فایروال، با داشبوردهای سفارشی شده خودشان. با دانستن اینکه تراکنش های شما ایمن هستند و شرکای تجاری شما توسط کارشناسان صنعت بررسی شده اند، آرامش فوق العاده ای وجود دارد.

اهداف اولیه شما برای توسعه استراتژی فروش و بازاریابی Agilis چیست؟

دیوید: اهداف اصلی من پرورش روابط با مشتری و توسعه و اجرای یک استراتژی موثر برای ارائه این پلت فرم دیجیتال جدید به بازار است. Agilis در حال حاضر همکاری با تعدادی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان را آغاز کرده است، و ما به افزایش آگاهی در مورد توانایی ها و مدل کسب و کار خود ادامه خواهیم داد و مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای فعلی خود، اعم از تولید کنندگان و توزیع کنندگان، برای تایید موارد تجاری و ارائه خدمات خود هستیم. گزاره های ارزشی..

پلت فرم Agilis چه زمانی برای پرایم تایم آماده می شود؟

دیوید: Agilis امروز آماده تولید است. یکی از بزرگترین آموخته های کسب و کار جوان ما این است که مفروضات و ایده های خود را به مشتریان ارائه دهیم و به نگرانی های آنها گوش دهیم. ما باید انعطاف پذیر باشیم، زیرا واقعیت ما بر اساس نیاز مشتریان و جایی است که ارزش ایجاد می شود. من مشتاقانه منتظر نتایج اولیه با شرکای تأیید اعتبار هستم تا ببینم چگونه می توانیم Agilis را برای موفقیت بلندمدت قرار دهیم. آینده ما مبتنی بر بهبود شفافیت، کاهش اصطکاک تجارت الکترونیک، و ایجاد ارزش قابل توجه برای تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی با یک پلت فرم دیجیتال درجه سازمانی B2B است که رابط های بصری پلت فرم B2C را ارائه می دهد. اگر می توانید از تلفن همراه استفاده کنید، به احتمال زیاد می توانید از راه حل های دیجیتال Agilis نیز استفاده کنید.

Agilis را در لینکدین و فیس بوک دنبال کنید

یا برای اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنید

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *