فروش پتاسیم نیترات در شیراز

نیترات و سلامت انسان
الف – مقالات چاپ شده در مجلات داوری

Closed AccessAddiscott, T. M. and Benjamin, N. 2004. نیترات و سلامت انسان. استفاده و مدیریت خاک 20 (2)، صص 98-104. https://doi.org/10.1111/j.1475-2743.2004.tb00344.x
نویسندگان Addiscott, T. M. and Benjamin, N.

مشاهده تصویر منبع

فروش پتاسیم نیترات در شیراز

فروش پتاسیم نیترات در شیراز و همینطور سایر شهرها را از ما بخواهید. فروش پتاسیم نیترات در شیراز با کمترین زمان و بهترین شرایط صورت می گیرد. ما فروش پتاسیم نیترات در شیراز را با بهترین شرایط داریم.
خلاصه
به طور گسترده و به اشتباه تصور می شود که نیترات با ایجاد متائموگلوبینمی در نوزادان و سرطان معده در بزرگسالان سلامت انسان را تهدید می کند، اما باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می شود. متهموگلوبینمی یک عارضه جانبی گاستروانتریت است و توسط نیترات ایجاد نمی شود، بلکه توسط اکسید نیتریک ایجاد می شود که در یک واکنش دفاعی تحریک شده توسط گاستروانتریت ایجاد می شود. دومی ممکن است توسط یک باکتری یا یک ویروس ایجاد شود. ارتباط متهموگلوبینمی با نیترات ممکن است به این دلیل به وجود آمده باشد که موارد اولیه این بیماری اغلب با چاه های آلوده به باکتری همراه بوده و همین آلودگی باعث افزایش غلظت نیترات می شود. چهار مطالعه اپیدمیولوژیک به دنبال ارتباطی بین سرطان معده و نیترات بودند اما یکی را پیدا نکردند. میزان بروز این سرطان نیز طی 30 سال گذشته کاهش یافته است، در حالی که غلظت نیترات در آب افزایش یافته است. نیترات به جای تهدید، سلامت را حفظ می کند. این توسط میکروب های روی زبان به نیتریت کاهش می یابد، که در صورت اسیدی شدن در یک مکانیسم دفاعی ضد باکتری که برای سلامتی ما حیاتی است، اکسید نیتریک تولید می کند. این مکانیسم در معده در برابر سالمونلا، اشریشیا کلی و سایر ارگانیسم‌هایی که باعث گاستروانتریت می‌شوند، تأثیر زیادی دارد. همچنین در دهان ما در برابر پوسیدگی دندان و حتی روی پوست ما در برابر پاتوژن های قارچی مانند Tinea pedis (پای ورزشکاران) عمل می کند. این مکانیسم اساس تمرین قرن ها اضافه کردن نیترات یا نیتریت به گوشت ذخیره شده برای محافظت در برابر بوتولیسم است که توسط کشنده ترین سم شناخته شده برای بشر ایجاد می شود.

فروش پتاسیم نیترات در شیراز را در مقادیر مختلف انجام می دهیم.

فروش پتاسیم نیترات در شیراز و سایر شهرها را از شرکت های فروش مواد شیمیایی معتبر بخواهید. فروش پتاسیم نیترات در شیراز در بهترین و معروفترن شرکت مواد شیمیایی تجربه نمایید.

منبع

https://repository.rothamsted.ac.uk/item/89390/nitrate-and-human-health

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *