فناوری بازارها را متحول نمی کند، مدل های کسب و کار تغییر می دهند

این زیرنویس یک فیلم جذاب بود مقاله در مجله Fast Company که چند هفته پیش با آن برخورد کردم. این کلمات با من طنین انداز می شوند زیرا دقیقاً همان چیزی است که ما در Agilis به شدت به آن اعتقاد داریم. این در مورد فناوری نیست – هر کسی می تواند به ابزارها و پلتفرم های جدید و عالی دسترسی داشته باشد. این در مورد این است که چگونه از فناوری موجود برای حل مشکلات اساسی بشریت (یا در مورد ما، صنعت) استفاده کنید.

در اوایل دهه 2000، صنعت شیمیایی یک چرخه فوق العاده را تجربه کرد، زمانی که استارت آپ های تجارت الکترونیک مانند مواد شیمیایی الکترونیکی و Chemconnet رویای بی ثبات کردن یک مدل تجاری تثبیت شده را در سر می پروراندند. این استارت‌آپ‌های اولیه در عجله‌ای دیوانه‌وار برای تشویق به پذیرش فناوری، فرصت ایجاد یک راه‌حل پایدار را از دست دادند. به نظر ما، این به این دلیل بود که آنها به شدت بر فناوری تمرکز کردند و نه چندان بر مدل کسب و کار برای ایجاد ارزش برای همه بازیگران بازار. فناوری به خاطر فناوری نتوانست صنعت شیمیایی را متحول کند.

این واقعیت که بازیگران بازار مواد شیمیایی هنوز تا حد زیادی به تلفن‌ها، دستگاه‌های فکس و فرآیندهای دستی برای سفارش‌دادن و اشتراک‌گذاری اطلاعات متکی هستند، مشکل واقعی اینجا نیست. مسئله بزرگتر این است که این روش های منسوخ انجام کسب و کار مانع از توانایی ما برای استفاده حداکثری از فناوری موجود برای بهبود کارایی، شفافیت و امنیت تجارت می شود. ما فرصت ایجاد ارزش برای همه بازیگران بازار را با استفاده نکردن از داده‌های با ارزش بازاری که در حال حاضر در سیستم‌های سازمانی وجود دارد، از دست می‌دهیم، زیرا به شکل قابل استفاده مهار یا تنظیم نشده‌اند.

در Agilis، ما به دنبال ایجاد اختلال در صنعت 4 تریلیون دلاری مواد شیمیایی و پلاستیک نیستیم. ما مشتاق استفاده از فناوری برای رسیدگی به دو چالش کلیدی هستیم که معتقدیم صنعت را در این عصر نوآوری سریع باز می دارد. یک: مشکل پراکندگی بالا و زنجیره ارزش پیچیده و ناکارآمدی های ناشی از آن. و دو: فرآیندهای دستی و کار فشرده که دسترسی به اطلاعات را محدود می‌کند و منجر به عدم شفافیت در انجام معاملات و تصمیم‌گیری می‌شود.

Agilis با آوردن توزیع کنندگان منطقه ای بر روی یک پلت فرم، به تولیدکنندگان یک شبکه سراسری ارائه می دهد تا محصولات خود را از طریق کانال توزیع مورد نظر خود به بازار عرضه کنند. اطلاعات ارزشمند بازار را به دست آورید که در مدل توزیع فعلی به راحتی در دسترس نیست. توزیع کنندگان با کسری از هزینه به خطوط تولید جدید و یک کانال دیجیتال برای برند خود دسترسی پیدا می کنند. و خریداران از دسترسی آسان به مجموعه گسترده ای از توزیع کنندگان معتبر و تولیدکنندگان جهانی سود می برند. راه حل ما برای همه بازیکنان ارزش ایجاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت به روز شده ما www.agilischemicals.com دیدن کنید.

وبلاگ دیجیتال در مواد شیمیایی توسط جی باتیا

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *