قیمت اسید اگزالیک آلمانی

نحوه استفاده از اسید اگزالیک
9 سپتامبر 2021 • اسید اگزالیک • درمان واروآ • سفید کننده چوب

موارد استفاده، حقایق، نکات و دستورالعمل های اسید اگزالیک

اسید اگزالیک یک ترکیب شیمیایی آلی، ساده ترین اسید دی کربوکسیلیک است. این گیاه در بسیاری از گیاهان (از جمله خاکشیر و ریواس) یافت می شود و به شکل پودر یا کریستال سفید رنگ و بدون بوی مشخص است. با حرارت دادن فرمت سدیم تا حدود 400 درجه سانتیگراد برای تشکیل اگزالات سدیم به دست می آید که سپس با اسید سولفوریک رقیق به اسید اگزالیک تبدیل می شود.

روش دیگر عبور دی اکسید کربن روی سدیم یا پتاسیم فلزی در دمای 360 درجه سانتیگراد و اکسید کردن اتیلن گلیکول یا اکسید کردن بسیاری از ترکیبات آلی دیگر (مانند قندها) با اسید نیتریک است.
اسید اگزالیک را می توان با واکنش استیلن با پرمنگنات پتاسیم نیز به دست آورد. این ترکیب هم در آب و هم در حلال های آلی (اتانول، دی اتیل اتر) حل می شود. از محلول آبی به شکل دی هیدرات متبلور می شود. نمک ها و هیدرو نمک ها – اگزالات ها را تشکیل می دهد

مشاهده تصویر منبع

قیمت اسید اگزالیک آلمانی

قیمت اسید اگزالیک آلمانی را از ما بخواهید.

برای آگاهی از قیمت اسید اگزالیک آلمانی با ما ارتباط بگیرید.

قیمت اسید اگزالیک آلمانی مناسب برای صنعتگران می باشد.

افزایش قیمت اسید اگزالیک آلمانی بسیار روبه رشد می باشد.

 

اسید اگزالیک به طور گسترده در بسیاری از صنایع، زنبورداری استفاده می شود. این یک ماده شیمیایی فوق العاده است که زنگ زدگی را از بین می برد. اغلب در پاک کننده های GRP / فایبرگلاس استفاده می شود.
اسید اگزالیک شرکت HD Chemicals LTD به صورت خالص 99.5 درصد موجود است که در صورت نیاز باید به محلول اگزالیک اسید با غلظت مناسب تبدیل شود. نمونه هایی از غلظت ها و کاربردها در زیر ارائه شده است:

 

اسید اگزالیک برای از بین بردن زنگ

محلول اسید اگزالیک تهیه کنید. غلظت مورد نظر در محدوده 10 تا 20 درصد مخلوط می شود. اسید اگزالیک را به آب گرم اضافه کنید و هم بزنید تا کریستال ها در آب حل شوند. از آب گرم استفاده کنید تا اسید را راحت تر مخلوط کنید. برای 1 لیتر غلظت 10% به 100 گرم اسید اگزالیک و 900 میلی لیتر آب گرم نیاز داریم.
محلول آماده است تا بلافاصله روی زنگ زدگی اعمال شود. توصیه می شود بسته به درجه زنگ زدگی مواد، اجسام زنگ زده را برای مدت چند تا چند ساعت در محلول بگذارید.

محلول مخلوط اسید اگزالیک 5% آماده را می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید

قیمت اسید اگزالیک آلمانی

کارشناسان سایت و شرکت آماده ارائه قیمت اسید اگزالیک آلمانی به شما هستند.

 

سفید کننده چوب
اسید اگزالیک به عنوان سفید کننده چوب به خوبی عمل می کند. پیشنهاد ما تهیه محلول 10 درصد با آب گرم است. سفید کننده را با قلم مو به چوب می زنیم. پس از خشک شدن، می توانیم چوب را قبل از لاک زدن یا سایر فعالیت ها تمیز کنیم.

آماده سازی چوب قبل از استفاده از اسید اگزالیک بسیار مهم است. لجن باید به چوب نفوذ کند و بنابراین لازم است قبل از فرآیند سفید کردن سطح را سنباده بزنید.

شما می توانید سفید کننده چوب آماده بر اساس اسید اگزالیک را در فروشگاه ما پیدا کنید

مبارزه با واروآ با اسید اگزالیک

اگزالیک اسید عامل اصلی توصیه شده برای درمان واروآ توسط گروه متخصص اروپایی است که در سال 1998 روشی را در تمام طول سال برای مبارزه با واروآ ایجاد کرد.

تهیه محلول اگزالیک:

در 400 گرم آب گرم 400 گرم شکر را حل کرده و 30 گرم اسید بریزید و با قاشق پلاستیکی مخلوط کنید. به این ترتیب حدود 600 میلی لیتر محلول به دست می آید. این نسبت ها باید حفظ شود و ما تغییر غلظت را توصیه نمی کنیم.

انجام رویه:

پوشش ها را بلند می کنیم یا میله ها را بیرون می آوریم، کمی دود می کنیم و جریان نازکی از محلول گرم را روی زنبورها، 5 میلی لیتر در هر خیابان می ریزیم.
نسبت ها:

خانواده کوچک – 20-25 میلی لیتر،

معمولی – 25-30 میلی لیتر،

بزرگ – 30-35 میلی لیتر.

محلول را با استفاده از یک سرنگ پلاستیکی بدون سوزن یا با دیسپنسر دوز می کنیم.

هنگام کار با اسید اگزالیک از عینک و دستکش لاستیکی یا لاتکس استفاده کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *