قیمت اسید بوریک در بازار

اسید بوریک در باغ برای کشتن سوسک ها؟
سوال:
من خواندم که می توان از اسید بوریک برای کشتن سوسک ها استفاده کرد. آیا می توانم از اسید بوریک در تخت گل هایم استفاده کنم تا سوسک ها از ورود به داخل خانه جلوگیری کنند؟

پاسخ:
اسید بوریک به طور موثر به عنوان یک درمان داخلی برای سوسک ها استفاده می شود. فقط از اسید بوریک استفاده کنید که ظرف آن دارای برچسب کنترل سوسک است. همانطور که سوسک ها در منطقه ای که با اسید بوریک پودر شده می خزند، روی پاها و بدن آنها جمع می شود. همانطور که سوسک‌ها بعداً خود را اصلاح می‌کنند، اسید بوریک را می‌خورند و می‌میرند.

اسید بوریک برای استفاده در داخل ساختمان در نظر گرفته شده است، نه برای استفاده در فضای باز. اسید بوریک می تواند گیاهان شما و همچنین سوسک ها را از بین ببرد. بور موجود در اسید بوریک یک ماده مغذی است که در مقادیر بسیار کم مورد نیاز گیاهان است. حتی مقدار کمی بور برای گیاهان سمی است. بیشتر خاک های جنوب غربی ما دارای غلظت کافی بور هستند و افزودن اسید بوریک می تواند به سرعت یک وضعیت سمی ایجاد کند.

قیمت اسید بوریک در بازار

قیمت اسید بوریک در بازار را با یک تماس دریافت نمایید.

قیمت اسید بوریک در بازار رو به رشد است.

قیمت اسید بوریک در بازار متغیر است.

قیمت اسید بوریک در بازار به برند آن بستگی دارد.

ما قیمت اسید بوریک در بازار را با بهترین شرایط به شما ارائه می دهیم.

 

نمک برای کشتن حلزون ها؟
سوال:
حلزون هایی را دیده ام که وقتی روی آنها نمک پاشیده می شد، کشته می شدند. آیا می توانم از نمک برای کشتن حلزون های باغم استفاده کنم؟

پاسخ:
این مورد دیگری از محصولی است که می تواند گیاهان را بکشد. حلزون ها با نمک زدن می میرند، اما گیاهان نیز همینطور. سدیم یکی دیگر از مواد مغذی گیاهی است که در غلظت های بسیار کم توسط گیاهان استفاده می شود و در سطوح کمی بالاتر برای گیاهان سمی است.

کود همان کاری را که نمک خوراکی انجام می دهد با حلزون ها و راب ها انجام می دهد. می توانید روی آنها کمی کود بپاشید و می میرند. کود به گیاهان آسیب نمی رساند مگر اینکه در درمان حلزون زیاده روی کنید. مصرف بیش از حد نمک (و کودها نمک های مواد مغذی گیاه هستند) به گیاهان آسیب می رساند. کودها مواد مغذی هستند که به سرعت بور یا سدیم سمی نمی شوند. یک نوار کود که بعد از آبیاری چندین اینچ از گیاهان حساس قرار داده می شود، به محافظت در برابر حلزون ها پس از آبیاری کمک می کند. برای هجوم شدید حلزون و حلزون بهتر است از روش های دیگر برای کنترل حلزون استفاده شود تا از کوددهی بیش از حد باغ و آسیب رساندن به گیاهان جلوگیری شود. روش‌های دیگر عبارتند از تله‌های حلزون/ حلزون آبجو کهنه و مواد شیمیایی برچسب‌گذاری شده برای کشتن حلزون‌ها و راب‌ها.

قیمت اسید بوریک در بازار

قیمت اسید بوریک در بازار برای کشاورزان و صنعتگران مهم است.

قیمت اسید بوریک در بازار بر قیمت محصولات بسیاری موثر است.

قیمت اسید بوریک در بازار را با بهترین برند از ما دریافت نمایید.

مشاهده تصویر منبع

بازگشت به بالا
دکتر Marisa Y. Thompson، متخصص باغبانی توسعه، در گروه علوم توسعه گیاهان در مرکز علوم کشاورزی دانشگاه ایالتی نیومکزیکو لوس لوناس، ایمیل: [email protected]، دفتر: 505-865-7340، داخلی. 113.

پیوندها:
برای اطلاعات بیشتر در مورد باغبانی، به صفحه NMSU Extension Horticulture در Desert Blooms و صفحه NMSU Horticulture Publications مراجعه کنید.

سوالات باغبانی را به حیاط و باغ جنوب غربی ارسال کنید – توجه: دکتر ماریسا تامپسون به آدرس [email protected] یا در فیس بوک Desert Blooms.

لطفاً نماینده توسعه استان خود را کپی کنید و در هنگام ارسال سؤال، شهرستان محل سکونت خود را مشخص کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *