قیمت اسید بوریک مرک

ذخیره سازی اسید بوریک:
تماس مستقیم با گرما، هوا و نور ممکن است به داروهای شما آسیب برساند. قرار گرفتن در معرض دارو ممکن است اثرات مضری ایجاد کند. دارو باید در مکانی امن و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دارو عمدتاً باید در دمای اتاق بین 68 درجه فارنهایت و 77 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد و 25 درجه سانتیگراد) نگهداری شود.

قبل از مصرف اسید بوریک با پزشک خود مشورت کنید. اگر پس از مصرف اسید بوریک با مشکلی مواجه شدید یا عوارض جانبی داشتید، فوراً به بیمارستان نزدیک خود بروید یا برای درمان بهتر با پزشک خود مشورت کنید. در حین مسافرت، داروهای خود را همیشه در کیف خود داشته باشید تا از هر گونه شرایط اضطراری فوری جلوگیری کنید. هر زمان که اسید بوریک مصرف می کنید از نسخه خود پیروی کنید و توصیه های پزشک خود را دنبال کنید.

قیمت اسید بوریک مرک

قیمت اسید بوریک مرک به دلیل کیفیت بالای آن حائز اهمیت است.

قیمت اسید بوریک مرک را از کارشناسان فروش ما بدست آورید.

اسید بوریک VS. اسید سالیسیلیک:
اسید بوریک
اسید سالیسیلیک
اسید بوریک یک درمان و پیشگیری بسیار موثر برای عفونت های قارچی است. به ارتقای تعادل اسیدی مناسب در واژن کمک می کند. این دارو برای درمان عفونت های مخمری واژن استفاده می شود و به تسکین علائمی مانند خارش و سوزش کمک می کند. این یک اسید بتا هیدروکسی است که برای کاهش آکنه با لایه برداری پوست و شفاف نگه داشتن منافذ شناخته شده است. اسید سالیسیلیک را می توان در محصولات OTC (بدون نسخه) یافت. این ها همچنین در فرمول های تجویزی-قوی موجود هستند. اسید سالیسیلیک برای آکنه های خفیف یعنی جوش های سرسیاه و سرسفید بهترین است.
اسید بوریک دارای اثرات ضد عفونی کننده و ضد قارچی بسیار ملایمی است. این یک داروی تجویزی هومیوپاتی است که حاوی باکتری های پروبیوتیک و همچنین حاوی آنتی اکسیدان های ویتامین C و E است. این دارو به جبران اسیدیته طبیعی واژن و متعادل کردن فلور واژن کمک می کند. این داروها روی پوست برای درمان زگیل های شایع پوست و پا استفاده می شود. اسید سالیسیلیک به کنده شدن تدریجی زگیل کمک می کند. از این روش برای از بین بردن میخچه و پینه نیز استفاده می شود. این محصول نباید روی صورت یا روی خال ها، خال های مادرزادی و زگیل های تناسلی/مقعدی استفاده شود. اسید سالیسیلیک به شکل پارچه (دستمال مرطوبی که برای پاکسازی پوست استفاده می شود)، کرم، لوسیون، مایع، ژل، پماد، شامپو و چسب برای استفاده روی پوست یا پوست سر وجود دارد.
برخی از عوارض جانبی رایج اسید بوریک عبارتند از:
ناراحتی واژن
احساس سوزش خفیف بعد از گذاشتن کپسول
ترشحات آبکی واژن
کندوها
برخی از عوارض جانبی شایع و جدی که می توان مشاهده کرد عبارتند از:
پوست
تحریک
سرگیجه
خستگی یا ضعف
سردرد
تنفس سریع
صدای زنگ یا وزوز در گوش
حالت تهوع
استفراغ
عفونت های قارچی در بزرگسالان سالم شایع است. محققان به جستجوی درمان هایی ادامه می دهند که عوارض جانبی کمتر، تحمل پذیری بهتر و هزینه کمتر و همچنین اثربخشی بالایی داشته باشند.

یک فرد می تواند عفونت های قارچی واژن را با داروهای خوراکی، معمولاً ضد قارچ، درمان کند. اینها نیاز به نسخه دارند. سایر داروها بدون نسخه در دسترس هستند. اسید بوریک یک درمان جایگزین رایج است که پزشکان آن را توصیه می کنند اگر درمان خط اول موثر نبوده یا اگر عفونت عود کند. افراد مبتلا به عفونت های قارچی مکرر واژن ممکن است از استفاده از کپسول های اسید بوریک سود ببرند. پزشک می تواند در مورد بهترین دوز و مدت زمان مصرف دارو به شما توصیه کند.

 

سوالات متداول:

قیمت اسید بوریک مرک چقدر است؟

قیمت اسید بوریک مرک متغیر است و باید روزانه مشخص شود. قیمت اسید بوریک مرک را از کارشناسان فروش آن بگیرید.
اسید بوریک برای چه مواردی استفاده می شود؟
اسید بوریک دارای اثرات ضد عفونی کننده و ضد قارچی بسیار ملایمی است. این یک داروی تجویزی هومیوپاتی است که حاوی باکتری های پروبیوتیک و همچنین حاوی آنتی اکسیدان های ویتامین C و E است. این دارو به جبران اسیدیته طبیعی واژن و متعادل کردن فلور واژن کمک می کند.
آیا اسید بوریک به شریک زندگی من آسیب می رساند؟
چه مدت طول می کشد تا شیاف اسید بوریک حل شود؟
استناد:
اسید بوریک، https://link.springer.com/article/10.2165/00003495-198938040-00004
درمان، https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0002937803007269
برچسب ها
عوارض جانبی اسید بوریک اسید بوریک از مصرف بیش از حد اسید بوریک استفاده می کند. سالیسیلیک اسید بوریک اسید
سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در اینجا مطابق با بهترین شیوه های شرکت دقیق، به روز و کامل است. لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات نباید به عنوان جایگزینی برای مشاوره پزشکی فیزیکی یا مشاوره در نظر گرفته شود. ما صحت و کامل بودن اطلاعات ارائه شده را تضمین نمی کنیم. فقدان هر گونه اطلاعات و/یا اخطار برای هر دارویی نباید به عنوان تضمین ضمنی شرکت در نظر گرفته شود. ما هیچ مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از اطلاعات فوق الذکر نمی پذیریم و در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام به شما اکیداً مشاوره فیزیکی را توصیه می کنیم.

قیمت اسید بوریک مرک رو به افزایش است.

قیمت اسید بوریک مرک را از ما بخواهید.

منبع

https://www.medicoverhospitals.in/medicine/boric-acid

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *