قیمت اسید فسفریک در ایران

اسید فسفریک در ایران
این اسید معدنی در ایران کاربردهای متنوعی دارد و در تعداد زیادی از محصولات موجود است. صنعت کودهای شیمیایی بزرگترین مصرف کننده این اسید در ایران است. اسید فسفریک در ایران نیز بر اساس استانداردهای جهانی در دو دسته صنعتی و غذایی تولید می شود. علاوه بر این، محصول خالص به راحتی در دسترس مصرف کنندگان است. لازم به ذکر است که این اسید در ایران به دو صورت مایع و جامد موجود است.

 

بازار اسید فسفریک در ایران
بازار اسید فسفریک ایران بر اساس فرم (مایع یا جامد)، کاربرد (کودها، صنعتی، افزودنی‌های خوراک و مواد غذایی، شوینده‌ها، تصفیه آب، الکترونیک، تصفیه فلزات و غیره)، بر اساس درجه (گرید غذایی، گرید کشاورزی و …) تقسیم می‌شود. و درجه صنعتی)، بر اساس فرآیند (فرایند مرطوب، فرآیند حرارتی، و غیره)، توسط صنعت مصرف کننده نهایی (کود، غذا و نوشیدنی، دارو، مواد شیمیایی، متالورژی و سایر صنایع مصرف کننده نهایی) و کشور تولید کننده (اروپا، آسیا و آمریکا).

پیش بینی می شود بازار اسید اورتوفسفریک ایران با توجه به افزایش چشمگیر صنعت بسته بندی، رشد قابل توجهی را شاهد باشد. گزینه های مختلف بسته بندی برای این اسید عبارتند از گالن، درام های پلاستیکی، ظروف پلاستیکی و بسته بندی کربوه. در واقع، اسید اورتوفسفریک در هر مقداری مطابق با استانداردهای مربوطه بسته بندی و به بازارهای جهانی و محلی ارائه می شود. این محصول معمولاً به صورت طبل، توت یا فله موجود است. همچنین می توانید این ماده شیمیایی را در بسته بندی های کوچک به صورت آنلاین یا از فروشگاه های محلی خریداری کنید.

مشاهده تصویر منبع

بازار و قیمت اسید فسفریک در ایران | صادرات به ایران
بازار و قیمت اسید فسفریک در ایران | صادرات به ایران

قیمت اسید فسفریک در ایران

قیمت اسید فسفریک در ایران نیز روبه رشد می باشد. قیمت اسید فسفریک در ایران را از تولیدکنندگان و فروشندگان آن می توان دریافت نمود. ما قیمت اسید فسفریک در ایران را به شما اعلام می کنیم. برای آگاهی از قیمت اسید فسفریک در ایران به سایت ما و ارتباط با کارشناسان مراجعه نمایید. ما قیمت اسید فسفریک در ایران را بصورت لحظه ای گزارش می دهیم. قیمت اسید فسفریک در ایران و سایر کشورها متغیر و متفاوت می گردد.

قیمت اسید فسفریک در ایران
قیمت اسید اورتوفسفریک در بازار ایران با توجه به خلوص و کیفیت، حجم تولید، وزن محصول، نرخ ارز و کشور سازنده متفاوت است. لازم به ذکر است که قیمت گرید صنعتی با خوراکی متفاوت است. این اسید در سایر پالت ها و آپشن های پکیج با قیمت های مقرون به صرفه نیز ارائه می شود. همانطور که می دانید خرید اسید اورتوفسفریک به صورت عمده ارزان تر از خرید در مقادیر کم است. در واقع می توانید این محصول را به صورت عمده از شرکت های تولید یا پخش مواد شیمیایی خریداری کنید. برای اطلاع بیشتر از قیمت اسید اورتوفسفریک در بازار ایران می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

 

واردات اسید فسفریک از ایران
همانطور که می دانید دلایل اصلی خرید یک محصول توسط مصرف کننده کیفیت و قیمت آن است. همانطور که قبلا ذکر شد اسید فسفریک در ایران به میزان قابل توجهی تولید می شود. لازم به ذکر است که این محصول در بسته بندی ها، گریدها و یا مقادیر مختلف از LTL تا فله موجود می باشد. به طور کلی آذربایجان و ارمنستان مقاصد اصلی واردات اسید اورتوفسفریک از ایران هستند.

 

صادرات اسید فسفریک به ایران
اسید ارتوفسفریک در سراسر جهان تولید و معامله می شود. می توان گفت حدود 90 درصد فسفات تولیدی در تولید کودهای شیمیایی در جهان مصرف می شود. ایران این اسید معدنی را از سراسر جهان وارد می کند. لازم به ذکر است بزرگترین صادرکننده این اسید به ایران چین است.

 

عوارض جانبی اسید فسفریک
سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اسید اورتوفسفریک را در صورت استفاده در مقادیر معمولی بی خطر می داند. با این وجود، این یک ماده شیمیایی خورنده است و می تواند چشم، پوست و سیستم تنفسی را تحریک کند. همچنین می تواند عوارض جانبی از جمله اسهال، گرفتگی معده، استفراغ و حالت تهوع ایجاد کند.

 

شرایط نگهداری
اسید ارتوفسفریک باید در یک ظرف محکم در بسته نگهداری شود و در مکانی خنک، ضد آب، خشک و دارای تهویه مناسب و محافظت شده از رطوبت قرار گیرد. دور از نور مستقیم خورشید، مواد ناسازگار مانند عوامل اکسید کننده، مواد قابل احتراق، فلزات، منابع حرارتی و اشتعال و مواد قلیایی نگهداری شود. فقط در ظرف یا بسته بندی اصلی نگهداری شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *