معرفی TradeX – سازنده معامله برای بازارهای مواد شیمیایی

جدیدترین ماژول Agilis، TradeX، به سرعت مورد توجه عرضه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد شیمیایی قرار می‌گیرد، که از آن برای هدایت فرآیند پیچیده فروش مواد شیمیایی و پلاستیکی کالا به طور موثر استفاده می‌کنند.

TradeX اولین در نوع خود در صنایع شیمیایی است و برای بهترین زمان آماده است – اکنون در دسترس همه مشتریان Agilis به عنوان یک ماژول مستقل یا به عنوان بخشی از پورتال تجارت دیجیتال اصلی ما برای صنایع شیمیایی است. من با دیوید گرایمز، رئیس فروش ما، صحبت کردم تا در مورد ویژگی های منحصر به فرد راه حل TradeX برای مواد شیمیایی و پلاستیک کالا و اینکه چرا اکنون زمان مناسبی برای معرفی آن به مخاطبان گسترده تر است، صحبت کردم. در اینجا نکات مهم گفتگوی ما است.

بیایید با TradeX شروع کنیم و چه مشکلاتی را حل می کند

بهترین راه برای توصیف TradeX این است که یک معامله‌کننده است. مثلاً، یک تولید کننده یا توزیع کننده می خواهد مقادیر عمده ای از مواد شیمیایی یا پلاستیک کالا را بفروشد. به طور سنتی، نیروی فروش تأمین‌کننده با مشتریان معمولی تماس می‌گیرد و با بهترین قیمتی که می‌توانند معامله می‌کنند، بدون اینکه از امکان بهینه‌سازی قیمت در زمان واقعی از بازار آگاه باشند.

علاوه بر این، فروشندگان ابزاری برای به دست آوردن و مقایسه دیدگاه آینده نگر از سودآوری هر معامله ندارند. TradeX حدس و گمان را از معامله خارج می کند. این به طور خودکار همه پیشنهادهایی را که در زمان واقعی ارائه می شوند جمع آوری می کند و آنها را به ترتیب سودآوری ارائه می دهد – با در نظر گرفتن همه متغیرها مانند قیمت، شرایط، پرداخت و مقدار.

TradeX به طور خودکار موجودی موجود را بر اساس پیشنهادهایی که قبلاً پذیرفته شده است محاسبه می کند، بنابراین فروشندگان آنچه را که در دسترس دارند بیش از حد قول نمی دهند یا در موجودی اضافی گیر نمی کنند. آنها می توانند به طور مستمر قیمت گذاری را برای فروش موجودی با بهترین قیمت ممکن همیشه بهینه کنند

ساده سازی تجارت مواد شیمیایی با TradeX – راه حل Agilis برای مواد شیمیایی و پلاستیک کالا


آیا TradeX یک پورتال خصوصی است یا برای همه قابل دسترسی است؟

TradeX کاملا خصوصی و امن است. این یک تمایز بزرگ TradeX است – هر تامین کننده پورتال خصوصی خود را دارد که در دامنه خود میزبانی می شود. آنها می توانند رویدادهای مناقصه را با دعوت از مشتریان و شرکای تجاری خود برای مناقصه بر روی مواد موجود تنظیم کنند و فقط آن مهمانان دعوت شده به پورتال دسترسی دارند. تامین کنندگان همچنین می توانند شرکای تجاری جدیدی را از شبکه رو به رشد Agilis دعوت کنند.

آیا TradeX جایگزین فروشنده انسانی می شود؟

نه در حداقل. TradeX یک ابزار بهره وری است که به تیم شما کمک می کند تا تصمیم آگاهانه ای در مورد اینکه کدام معامله برای شرکت بهتر است اتخاذ کند، اما در نهایت این یک انسان باتجربه است که پیشنهادات را بررسی می کند، شرایط را با هم مقایسه می کند و در مورد اینکه آیا باید با یک معامله خاص تجارت کند یا خیر حرف آخر را می زند. خریدار

همه چیز در مورد کارایی و شفافیت است – به جای رسیدگی به پیشنهادات متعدد که از طریق خطوط تلفن و پیام های ایمیل متعدد به چندین نماینده ارسال می شود، نیروی فروش شرکت می تواند همه چیز را در یک مکان و به ترتیب سودآوری ببیند. سپس، نماینده می تواند با پیشنهاد مخالفت کند، شرایط را مذاکره کند، و غیره – شما نمی توانید هنر ظریف معامله را کاملاً خودکار کنید، اما می توانید آن را ساختارمندتر و هماهنگ تر کنید.

بعد از انجام معامله چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که فروشنده دکمه «پذیرفتن» را فشار می‌دهد، TradeX موجودی موجود را کاهش می‌دهد تا مبلغی را که قبلاً وعده داده شده منعکس کند، و روند معمول پردازش یک PO، ترتیب تحویل، و دریافت پرداخت را دنبال می‌کند. این جایی است که پورتال Agilis Commerce می تواند کمک کند – با پیگیری ارتباطات و اسناد رد و بدل شده بین طرف های معامله. TradeX دارای رکوردی از همه معاملات است، بنابراین شرکت‌ها به روندها، عملکرد تیم فروش و موارد دیگر دسترسی دارند.

موارد استفاده معمولی برای TradeX چیست؟

رایج‌ترین مورد استفاده برای TradeX، فروش مقادیر زیادی از مواد شیمیایی و پلاستیک‌های کالایی به صورت کارآمد و سودآور است. این کمک بزرگی در تصمیم گیری است، از تجارت و صادرات بین المللی پشتیبانی می کند و راه حل مفیدی برای تامین کنندگانی است که دارای چندین بخش یا جغرافیا هستند که مرتبا موجودی را مبادله می کنند. TradeX همچنین به عنوان ابزاری برای ردیابی عملکرد تیم فروش و ارائه داده های تاریخی برای تجزیه و تحلیل نوسانات قیمت برای محصولات خاص عمل می کند.

این محلول همچنین می تواند برای فروش موجودی اضافی انواع مواد – مواد شیمیایی کالایی، مواد شیمیایی ویژه یا پلاستیک استفاده شود. همچنین می تواند به شرکت ها کمک کند تا با مواد غیر اصلی برخورد کنند. ایده این است که همیشه کارآمد و با بهترین قیمت ممکن بفروشید. تقریباً هیچ محدودیتی برای موارد استفاده برای TradeX وجود ندارد – هر زمان که نیاز به سناریوی معامله وجود داشته باشد، TradeX می تواند کمک کند.

آیا TradeX در حال حاضر موجود است؟

بله، TradeX در دسترس است و در حال حاضر برای تعدادی از مشتریان ما مستقر شده است. برخی از آنها شرکت های بزرگ جهانی هستند که از آن به عنوان یک ماژول مستقل یا به عنوان بخشی از پورتال تجارت دیجیتال خود در Agilis استفاده می کنند. ما دوست داریم تمام کارهایی را که TradeX می تواند برای تامین کنندگان مواد شیمیایی کالا، پلاستیک یا مواد دیگر انجام دهد به شما نشان دهیم – لطفاً برای یک نسخه نمایشی خصوصی ثبت نام کنید یا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل TradeX برای مواد شیمیایی و پلاستیک کالا، مواد شیمیایی انبوه یا موجودی اضافی، درخواست نسخه ی نمایشی کنید یا امروز از صفحه برجسته ویژگی TradeX ما دیدن کنید.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *