“من کار در Agilis را چابک می دانم!” گفتگو با Chintan Bhomia، مدیر پلتفرم Agilis Chemicals

وقتی چینتان بومیا سال گذشته در Agilis مشغول به کار شد، می‌دانست که زندگی در یک استارت‌آپ بسیار متفاوت از محیطی است که او به آن عادت کرده بود و برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کرد. و حتی با نزدیک شدن به سالگرد یک سالگی خود با Agilis، چینتان همچنان محدودیت‌های خود را پیش می‌برد و درک خود را از معنای مدیر پلتفرم بودن برای شرکتی که اولین پلتفرم تجاری درجه سازمانی صنعت را اجرا می‌کند، گسترش می‌دهد. Agilis بر استخدام فارغ التحصیلانی با پیشینه شیمی یا مهندسی شیمی متمرکز است که همچنین مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر را نیز دارند یا می خواهند توسعه دهند. چینتان یکی از مهندسین شیمی است که می تواند با کدگذارها کار کند.

درک: شما اغلب زندگی در یک استارت آپ را با ترن هوایی مقایسه می کنید. واقعا اینقدر ترسناکه؟

چینتان: قطعاً هیجان انگیز است! کار برای یک شرکت جوان و پویا مانند Agilis که در تقاطع مهندسی شیمی و فناوری دیجیتال قرار دارد، مملو از لحظاتی از هیجان و شادی خالص است، اما قطعاً شما را از منطقه راحتی خود خارج می‌کند. برخلاف غول‌های شرکتی، استارت‌آپ‌ها چابک هستند! مشارکت هر یک از اعضای تیم بسیار بیشتر قابل مشاهده است، هر اقدام شما تأثیر مستقیمی بر موفقیت (یا شکست) پروژه دارد و به شما احساس مسئولیتی می دهد که واقعاً در هیچ نوع محل کار دیگری احساس نمی کنید. سرعت سریع شما را سرپا نگه می‌دارد، و شخصاً فکر می‌کنم این یک راه عالی برای کشف خود، برای یادگیری بیشتر در مورد نقاط قوت، ضعف‌ها و زمینه‌هایی است که می‌خواهید در آن رشد کنید. من احساس می‌کنم که کار در یک استارت‌آپ یکی از پرارزش‌ترین تجربه‌های زندگی من بوده است!

درک: چرا مهندسی شیمی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کردید؟

چینتان: من همیشه دوست داشتم در زمینه انرژی های پاک کار کنم، اما تقریباً مهلت درخواست دانشگاه را از دست دادم زیرا واقعاً نمی خواستم شیمی بخوانم. برای طولانی‌ترین زمان، فکر می‌کردم دنبال کردن رشته مهندسی شیمی مانند تحصیل در رشته شیمی در دبیرستان است. این برادرم بود که واقعاً به من الهام داد که فراتر از کتاب درسی نگاه کنم و روی مشکلات واقعی تمرکز کنم که مدرک مهندسی شیمی می تواند به من در حل آنها کمک کند. و بنابراین، من بخش عمده ای از چهار سال تحصیلم را در آزمایشگاه به تحقیق در مورد بیودیزل گذراندم. هر چه زمان بیشتری را در صنایع شیمیایی صرف می کنم، بیشتر در مورد احتمالات کاری که می توانم انجام دهم هیجان زده می شوم!

درک: ادامه تحصیلات تکمیلی در Carnegie Melon می تواند استرس زا باشد. آیا در مدتی که آنجا بودید موفق به تفریح ​​شدید؟

چینتان: کاملا! من در کلاس های رقص سالن رقص شرکت کردم که در آن یاد گرفتم چگونه روی انگشتان پا پا نگذارم (صمیمانه از شرکای رقصم برای فداکاری آنها تشکر می کنم). بخش ما هر جمعه برای یک ساعت شاد بیرون می رفت. ما یک گروه اجتماعی بزرگ داشتیم که هر ماه برای یک شام بستنی دور هم جمع می‌شدیم – چیزهای زیادی خارج از کلاس درس و آزمایشگاه وجود داشت که زمان من را در Carnegie Mellon خاطره‌انگیز و لذت‌بخش می‌کرد. من همچنین یاد گرفتم که چگونه با انجام یک کار نیمه وقت در کتابخانه در حالی که بار کامل کلاس ها را حمل می کردم، زمان خود را بهتر مدیریت کنم. من در مورد شفقت، احترام، و نحوه مراقبت از دانش آموزان خود یاد گرفتم. شغل کتابخانه نیز با سهم خود از سرگرمی همراه بود – دیدن دانش‌آموزان، به‌ویژه در زمان فینال، که به نظر می‌رسد احتمالاً چند روز است که کتابخانه را ترک نکرده‌اند، غیرمعمول نبوده‌اند و با لباس خواب‌های خود راه می‌روند. حتی مسواک زدن!

درک: چرا کار روی یک استارت آپ نرم افزاری را انتخاب کردید و نه مستقیماً در صنایع شیمیایی؟

چینتان: دیجیتالی شدن در صنایع شیمیایی از زمان من به عنوان یک مهندس راه اندازی، حوزه تمرکز من بوده است. تحقیقات من بر روی یافتن راه هایی برای نوشتن منطق کنترل بدون خطا برای یک گیاه متمرکز بود. وقتی Agilis و ایده آنها را برای دیجیتالی کردن زنجیره تامین صنایع شیمیایی کشف کردم، می دانستم که فرصت بسیار خوبی برای ترکیب دانش صنعت و مهارت های کدنویسی خود دارم. بنابراین، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم، و در روز سوم، متوجه شدم که بحث‌هایی را با توسعه‌دهندگان در مورد عملکرد محصول رهبری می‌کنم. هیچ برگشتی در کار نبود!

چینتان به عنوان مدیر پلتفرم در Agilis چندین کلاه بر سر دارد. در هر روز، می‌توانید پیدا کنید که او با مهندسان کار می‌کند، نمایش‌های نمایشی انجام می‌دهد، مشتریان خود را وارد می‌کند یا به عیب‌یابی مشکلات کمک می‌کند. زندگی در یک استارتاپ قطعا پویا است و ما خوش شانس هستیم که چنین فردی با انگیزه و پرانرژی در تیم خود داریم. همینطور ادامه بده، چینتان!

بازدید کنید https://agilischemicals.com/ برای اطلاعات بیشتر.

ما را در لینکدین دنبال کنید:

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *