مواد غذایی که باعث شادی تعطیلات می شود

یک جن دانا یک بار گفت: “ما الف ها سعی می کنیم به چهار گروه غذایی اصلی بچسبیم: آب نبات، آب نبات، ذرت آب نبات و شربت.” در حالی که ممکن است توصیه های غذایی بادی الف را جدی بگیرید یا نگیرید، تصور یک فصل تعطیلات بدون شیرینی های شیرین دشوار است. چه به دنبال پر کردن جوراب ساق بلند، پر کردن ظرف آب نبات یا تزئین خانه شیرینی زنجبیلی باشید، آب نبات بخشی جدایی ناپذیر از فصل تعطیلات است. از آب نبات های رنگارنگ گرفته تا شکلات های بابانوئل شکل، آب نبات در این فصل از سال به همان اندازه تزئینی و خوشمزه است. یک نظرسنجی اخیر که توسط یک گروه آنلاین برجسته انجام شده است مغازه آبنبات فروشی از بیش از 30000 مشتری حتی شیرینی مورد علاقه آمریکا برای تعطیلات را بر اساس ایالت شناسایی کردند (شما می توانید نقشه تعاملی را مرور کنید اینجا). در حالی که مردم گرجستان ممکن است آب نبات را ترجیح دهند، و کالیفرنیایی ها نمی توانند به اندازه کافی فنجان های کره بادام زمینی شکلاتی دریافت کنند، آب نبات های تعطیلات به طور جهانی محبوب هستند. در زیر فقط یک عکس فوری از مواد غذایی است که سال به سال آب نبات ها را به لذت های فصلی تبدیل می کنند!

رنگ های تایید شده

یک آب نبات بدون نوار قرمز و سفید مشخص آن چه خواهد بود؟ رنگ های تایید شده نقش مهمی در غذاها و نوشیدنی ها در طول سال دارند، اما فصل تعطیلات بدون رنگ های شاد و پر جنب و جوش یکسان نخواهد بود. افزودنی‌های رنگی تایید شده، مانند مواردی که برای ایجاد خطوط کلاسیک قرمز روشن روی قندان استفاده می‌شوند، بیش از 50 سال است که در غذاها استفاده می‌شوند. آنها همچنین اغلب برای متعادل کردن و تقویت رنگ هایی که به طور طبیعی در غذاها وجود دارند استفاده می شود. دو نوع رنگ خوراکی مورد تایید FDA وجود دارد – رنگ‌های تایید شده و رنگ‌هایی که از صدور گواهی معاف هستند. رنگ‌های معاف از تاییدیه از مواد طبیعی مانند سبزیجات و مواد معدنی مشتق شده‌اند، در حالی که رنگ‌های تایید شده به صورت مصنوعی و تحت شرایط ایمنی سخت‌گیرانه تولید می‌شوند.

لسیتین

در حالی که هیچ تعطیلاتی بدون آب نبات و شیرینی های متبلور کامل نمی شود، می توانید همین را در مورد کوکی های شکلاتی تازه پخته شده و شکلات های بسته بندی شده زیبا بگویید. از شکلات تخته‌ای گرفته تا ترافل شکلاتی، اگر فهرست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید، به احتمال زیاد لسیتین سویا را نیز مشاهده خواهید کرد. لسیتین نوعی چربی است که معمولاً از دانه های سویا یا تخم مرغ به دست می آید و برای بهبود بافت و حس دهان شکلات استفاده می شود و تجربه ای صاف و غنی را که مصرف کنندگان از محصول نهایی انتظار دارند، می دهد. در مورد لسیتین سویا، پس از برداشت لوبیا، دانه های سویا برای تولید محصولات مختلف از جمله روغن خرد می شوند. لسیتین سویا از مخلوط کردن روغن سویا با آب داغ و سانتریفیوژ کردن مخلوط برای جدا کردن لسیتین تولید می‌شود. در طول تعطیلات، لسیتین سویا به شکلات‌های قالب‌گیری شده شما کمک می‌کند شکل و درخشندگی خود را حفظ کنند و تضمین می‌کند که فنجان‌های کره بادام‌زمینی زنگوله‌ای روکش شکلاتی قابل توجهی دارند.

سوالات بیشتری در مورد مواد تشکیل دهنده غذا دارید؟ اینجا بیشتر بیاموزید


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *