چگونه کسب‌وکارهای شیمیایی برتر، داده‌های مشتریان را به صورت آنلاین ایمن نگه می‌دارند

در یک مکالمه وبینار اختصاصی با دکتر اد آموروسو، افسر ارشد سابق امنیت AT&T، درباره نحوه ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتریان توسط کسب و کارهای برتر شیمیایی بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دایرکت مراجعه کنید https://webinars.agilischemicals.com/episode4.

برای موفقیت در تجارت دیجیتال در صنایع شیمیایی، کافی نیست که محصولات خود را در یک بازار فهرست کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. خطرات امنیت سایبری باید در نظر گرفته شود. بسیار مهم است که شریکی را انتخاب کنید که درک کند و با دفاعی محکم در برابر این خطرات آماده باشد. واضح است که صنعت پتانسیل عظیمی برای تجارت دیجیتال دارد، اما فروش آنلاین مواد شیمیایی با فروش آنلاین محصولات مصرفی روزمره یکسان نیست. نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی قابل توجهی در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه داده های مربوط به آنها را جمع آوری و ذخیره می کنید وجود دارد. آیا بازارها می توانند چنین خطراتی را کاهش یا تسریع کنند؟ آیا ترجیح می دهید کنترل کاملی بر روی افرادی که به سبد آنلاین شما دسترسی دارند داشته باشید و داده های مشتریان خود را تحت کنترل خود نگه دارید یا آنها را در یک بازار به خطر بیندازید؟

با هر 11 ثانیه یک حمله سایبری، رهبران شرکت های شیمیایی حق دارند نگران حریم خصوصی داده های خود باشند. با این حال، این نباید آنها را از راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین منصرف کند – در استفاده نکردن از فرصت دیجیتال، ریسک تجاری بسیار زیادی وجود دارد.

به جای حذف تجارت الکترونیک به دلیل خطرات امنیت سایبری، کلید کاهش ریسک و ایجاد یک محیط فروش دیجیتال امن است.

  1. ایجاد زیرساخت مناسب ITنوآوری‌های جدید در فناوری اطلاعات، ایجاد امنیت برای هر دو را ممکن می‌سازد و راحتی
  2. روی اعتبارسنجی هویت تمرکز کنیددقیقاً بدانید که همیشه با چه کسی سر و کار دارید، چه کسی از یک کانال دیجیتال یا حضوری آمده باشد.
  3. ایجاد گزینه های سفارش مجدد آسان (و ایمن) برای مشتریان معتبروقتی سفارش مجدد آسان باشد، منبعی از درآمدهای مکرر به دست می آورید که توسط فناوری تامین می شود.

اگر می خواهید در مورد ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتری هنگام فروش آنلاین مواد شیمیایی اطلاعات بیشتری کسب کنید، از شما دعوت می کنیم به وبینار ما بپیوندید تا از دکتر اد آموروسو، مدیر ارشد امنیتی سابق AT&T و مدیر عامل فعلی TAG Cyber، یک تحقیق و مشاوره جهانی بشنوید. شرکتی که از تیم های امنیت سایبری سازمانی پشتیبانی می کند.

در گفتگو با Agilis Chemicals، دکتر Amoroso در مورد:

  • چرا باید از بازارهای آنلاین مواد شیمیایی که در آن کنترل دسترسی مشتری را ندارید اجتناب کنید (و در عوض چه کاری انجام دهید)
  • چگونه برای امنیت هر دو بسازیم و راحتی مشتری برای کسب سود
  • چگونه از a نشت داده در سطح T-Mobile با زیرساخت مناسب IT

این برای رهبران صنایع شیمیایی که می‌خواهند فروش آنلاین را امتحان کنند، اما در مورد جمع‌آوری، امنیت و حریم خصوصی داده‌های کسب‌وکار و مشتری من مطمئن نیستند، عالی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دایرکت مراجعه کنید https://webinars.agilischemicals.com/episode4.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *