یادگیری در مورد تجارت از یک اسطوره ورزش

جیمی جانسون در اواخر دهه 80 تا اوایل دهه 90 به مدت پنج فصل فوق العاده موفق، مربی دالاس کابوی ها بود. اما این فقط دو برد در سوپر بول نیست که موقعیت جانسون را به عنوان یک مربی افسانه ای تثبیت کرد. این شخصیت بزرگ‌تر از زندگی اوست که هنوز او را به یکی از جذاب‌ترین و الهام‌بخش‌ترین سخنرانانی تبدیل می‌کند که تا به حال شنیده‌ام.

هفته گذشته، Agilis این امتیاز را داشت که از سخنرانی جیمی جانسون در نشست سالانه NACD 2019 در فلوریدا حمایت کند. سخنرانی جانسون حکایت‌هایی را از دوران مربیگری‌اش برای فوتبال کالج و NFL به تصویر می‌کشد، او داستان‌هایی از زمان کارش به عنوان تحلیلگر در فاکس اسپورت و شرکت در مسابقه در یک برنامه Survivor تعریف کرد. او 90 دقیقه صحبت کرد و حضار به تک تک کلمات او پایبند بودند.

بنابراین، احتمالاً از خود می پرسید که مردی مانند جیمی جانسون احتمالاً به اتاقی پر از توزیع کنندگان مواد شیمیایی چه می تواند بگوید؟ پیام جانسون جهانی بود. از دنیای ورزش و تجارت فراتر رفت. بر توسعه شخصی، همکاری، رشد و مشارکت متمرکز بود. سخنرانی جیمی جانسون حول ضرب المثل معروف او بود: “با یک شخص همانطور که هست رفتار کنید و او همانگونه که هست خواهد ماند. با یک نفر آنطور که می تواند باشد یا باید باشد رفتار کن و او همان چیزی می شود که می تواند باشد یا باید باشد. و به آسانی و به طور کامل توسط مخاطبان حرفه ای کسب و کار باتجربه پذیرفته شد.

Agilis نمایش بسیار موفقی در سالن نمایشگاه داشت. ما راه حل FastCommerce خود را نشان دادیم – راهی برای ساخت سریع و مقرون به صرفه پورتال های تجاری مارک برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد شیمیایی. بحث های بسیار خوبی انجام شد، آشنایی های جدید ایجاد شد و پیگیری ها برنامه ریزی شد.

یک نمایش موفق دیگر زیر کمربند ما. و من این احساس را دارم که این یکی برای مدتی با من خواهد ماند. این اولین باری بود که صحبت های جیمی جانسون را می شنیدم و حکمت رایج و در عین حال جهانی او در مورد داشتن انتظارات زیاد از خود و دیگران قطعاً چیزی است که به شدت در من طنین انداز است. از NACD برای اجرای یک رویداد عالی و فرصتی برای ملاقات با یک اسطوره – در ورزش، تجارت و زندگی، سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Agilis، مراجعه کنید https://agilischemicals.com/.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *