یک هدف متحرک – جستجوی غذای “سالم” در آمریکا

از آنجایی که بحث در مورد اینکه کدام رژیم‌ها بهترین هستند و چگونه باید غذا بخریم، ادامه دارد، اکثر آمریکایی‌ها با یک چیز موافق هستند و آن اینکه همه ما می‌خواهیم انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشیم. با این حال، اخیر نظر سنجی انجام شده توسط بنیاد شورای اطلاعات بین المللی غذا (IFIC) و انجمن قلب آمریکا (AHA) نشان می دهد که تلاش جهانی برای انتخاب های سالم بیشتر شبیه یک بازی به نظر می رسد والدو کجاست، همانطور که بسیاری از مصرف کنندگان در تلاش برای شناسایی غذاها و نوشیدنی ها هستند که می توانند “سالم” تلقی شوند.

بر اساس این نظرسنجی که در اکتبر 2018 با بیش از 1000 مصرف کننده آمریکایی 18 تا 80 ساله انجام شد، 95 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که “همیشه یا گاهی” در هنگام خرید مواد غذایی به دنبال گزینه های سالم هستند. هنگامی که از مصرف کنندگان پرسیده شد که چگونه سلامت غذا را ارزیابی می کنند، اکثر پاسخ دهندگان گزارش کردند که ابتدا با پانل اطلاعات تغذیه مشورت کرده و سپس لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کرده و سپس اطلاعات جلوی بسته را جستجو کرده اند، مانند AHA. علامت “بررسی قلب”. و انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی (GMA) برچسب “حقایق در جلو”.. علاوه بر این، همانطور که توسط NPR، برخی از مصرف کنندگان بیشتر به صف هایی از نمادهای محیطی و اجتماعی آگاه هستند، مانند مواردی که نشان می دهد محصول مشتق شده از حیوانات با علف تغذیه می شود یا خیر. علیرغم ارزیابی کامل برچسب روی غذاهای بسته بندی شده، تنها 28 درصد از آمریکایی ها تشخیص و یافتن گزینه های سالم را آسان می دانند، که نشان می دهد “شکافی بین تمایل مصرف کنندگان برای یافتن اطلاعات در مورد غذاهای سالم و توانایی آنها در انجام این کار.”

تفاوت بین تقاضای مصرف‌کننده برای گزینه‌های سالم‌تر و عدم درک مصرف‌کننده از نحوه شناسایی این گونه غذاها و نوشیدنی‌ها، اهمیت انجام تحقیقات مصرف‌کننده را قبل و در ارتباط با قوانین برچسب‌گذاری مدرن نشان می‌دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مشکل شناسایی گزینه های سالم را برای مصرف کنندگان تشخیص داده است.

همانطور که در پست قبلی IFAC توضیح داده شد، FDA برچسب به روز شده اطلاعات تغذیه را در سال 2016 معرفی کرد تا با وضوح بیشتری اطلاعات مفید و اندازه سرو برای مصرف کنندگان را شناسایی کند، به این امید که انتخاب های غذایی آگاهانه تر و سالم تر را تشویق کند. اخیراً در مارس 2018، FDA آنها را اعلام کرد استراتژی نوآوری در تغذیه (NIS). از طریق این ابتکار، FDA در نظر دارد یک بررسی جامع و به روز رسانی مقررات تغذیه و برچسب گذاری مواد غذایی را انجام دهد تا آنها را برای مصرف کننده عادی مفیدتر کند. در حالی که NIS هنوز در مراحل اولیه توسعه است، آژانس استراتژی‌های کلیدی را ترسیم کرده است که به ساده‌سازی تغذیه سالم کمک می‌کند. خلاصه‌ای از این تغییرات، که به منظور کمک به آمریکایی‌ها برای شناسایی بهتر و در نتیجه انتخاب گزینه‌های سالم‌تر است، شامل موارد زیر است:

نوسازی ادعاها

FDA برای تعریف “سالم” کار خواهد کرد، معیارهای لازم برای استفاده از این ادعا را تعیین می کند و ایجاد نمادی برای کمک به مصرف کنندگان برای شناسایی بهتر انتخاب های سالم را در نظر می گیرد.

مدرن کردن برچسب های مواد تشکیل دهنده

از آنجایی که مصرف‌کنندگان فهرست‌های مواد تشکیل‌دهنده کم‌رنگ‌تری را طلب می‌کنند، FDA نام‌های ساده‌تری را برای مواد منتخب پیشنهاد می‌کند، مانند استفاده از ویتامین C برای «اسید اسکوربیک».

نوسازی استانداردهای هویت

در حالی که نوآوری‌ها در صنایع غذایی امکان محصولات پیشرفته و انتخاب‌های بیشتر را فراهم می‌کنند، محصولات یا مواد ناآشنا ممکن است منجر به سردرگمی مصرف‌کننده شود. FDA در نظر دارد استانداردهای سخت گیرانه تری برای طبقه بندی برخی از محصولات غذایی استاندارد شده مانند نان، مربا، آب میوه ها و شکلات تعیین کند.

پیاده سازی برچسب حقایق تغذیه ای و برچسب گذاری منو

با ظهور اولین تغییر عمده در برچسب حقایق تغذیه (NFL) در 20 سال گذشته، FDA قصد دارد از پذیرش برچسب جدید (NFL) و الزامات برچسب گذاری منو، همراه با کمپینی برای مصرف کنندگان برای درک نحوه استفاده از آن حمایت کند. از NFL جدید استفاده کنید.

کاهش سدیم

از آنجایی که مشخص شده است که سدیم بیش از حد منجر به فشار خون بالا می شود، آژانس به تلاش های خود برای کاهش مصرف سدیم ادامه می دهد، یک اقدام بهداشت عمومی برای جلوگیری از میزان حمله قلبی و سکته مغزی.

سوالات بیشتری در مورد تغذیه دارید؟ اینجا بیشتر بیاموزید


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *