یک پلتفرم تجاری که معضل تولیدکنندگان را حل می کند

دیدگاه سنتی تجارت الکترونیک این است که برندها (تولیدکنندگان) مستقیماً با کاربران نهایی ارتباط برقرار می‌کنند و واسطه‌ها، یعنی فروشندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان را حذف می‌کنند. در حالی که این رویکرد برای برخی از صنایع B2C به خوبی کار کرده است، این رویکرد یکپارچه برای تجارت برای بیشتر روابط بین کسب و کار، به ویژه در دنیای مواد شیمیایی خاص، غیرعملی است.

تولیدکنندگان مواد شیمیایی به دلایل بسیار خاص با توزیع کنندگان درگیر هستند. توزیع کنندگان نقش حیاتی در ارتباط تولیدکنندگان با مشاغل کوچک و متوسط ​​دارند. آنها به گسترش حضور تولیدکنندگان در بازار، شناسایی مشتریان جدید، پرورش روابط، نگه داشتن موجودی نزدیکتر به مشتریان، ارائه تحویل به موقع، و تعدادی دیگر از خدمات ارزش افزوده و عملکردهای پشتیبانی کمک می کنند.

تولیدکنندگان مواد شیمیایی برای نقش توزیع کنندگان ارزش قائل هستند و بنابراین تمایل کمتری به معرفی کانال فروش دیجیتالی دارند که با شرکای کانال موجود خود رقابت کند.

و از آنجایی که اکثر پورتال‌های تجاری سنتی نمی‌توانستند مدلی را در خود جای دهند که تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان بتوانند در یک پلتفرم همزیستی داشته باشند، با احزاب می‌توانستند انتخاب کنند که چگونه می‌خواهند با هر مشتری خاص تعامل داشته باشند، Agilis فرصتی برای ایجاد چیزی منحصربه‌فرد دید: یک پلت فرم تجاری با امکانات کامل که در آن تولیدکنندگان می توانند گردش کار خود را برای رفع نیازهای متمایز خود و تطبیق روابط موجود پیکربندی کنند.

با Agilis، تولیدکنندگان می توانند انتخاب کنند که مستقیماً با مشتری درگیر شوند یا از طریق یک توزیع کننده منطقه ای کار کنند. این تنظیمات را می‌توان در چندین سطح بسیار دقیق، مانند SKU محصول یا مقصد، پیکربندی کرد. یا تولیدکنندگان می‌توانند یک مدل ترکیبی انتخاب کنند، جایی که محصولات خود را مستقیماً برای کاربر نهایی عرضه می‌کنند، اما ترتیبی می‌دهند که سفارشات توسط یک توزیع‌کننده انجام شود.

این نوع راه حل، تمام مزایای یک پورتال تجارت دیجیتال را به همراه دارد، در حالی که زنجیره های ارزش موجود در صنعت را پشتیبانی و تقویت می کند. چه بیشتر، رویکرد Agilis به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا تجربه همه‌کانالی را به مشتریان خود ارائه دهند – که اکنون انتخابی برای خرید مستقیم یا از طریق توزیع‌کننده از طریق همان رابط آنلاین دارند.

توزیع‌کنندگان همچنین از عضویت در پلتفرم Agilis سود می‌برند – ما با ارتباط با تولیدکنندگان جهانی و یافتن مشتریان جدید به آنها کمک می‌کنیم کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

برای مشتریان، Agilis به معنای دسترسی رایگان و آماده به سبد محصولات از چندین تولیدکننده جهانی و توزیع‌کننده محلی، و همچنین سهولت خرید دیجیتال، از جمله ردیابی سفارش آنلاین، سفارش مجدد با 2 کلیک، ردیابی تاریخچه سفارش و اسناد از طریق داشبوردهای قابل تنظیم و غیره است.

Agilis به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم تجاری منتخب برای بسیاری از تولید کنندگان، خریداران و توزیع کنندگان در صنایع شیمیایی است. با گردش کار سفارشی Agilis، تولیدکنندگان دیگر مجبور نیستند بین کانال های فروش مستقیم و توزیع یکی را انتخاب کنند. برخلاف پلتفرم‌های یک‌اندازه‌ای که فقط تولیدکنندگان را به مصرف‌کنندگان متصل می‌کنند، Agilis شبکه‌های توزیع را در جریان‌های کاری مشابه، بسیار قابل تنظیم و سفارشی‌سازی قرار می‌دهد. با هماهنگی همه کانال‌های فروش، تولیدکنندگان می‌توانند بر رشد کسب‌وکار خود تمرکز کنند، در حالی که مشتریان از دسترسی آسان به انواع محصولات و تجربه خرید ساده و همه‌کانالی لذت می‌برند. با Agilis، توزیع کنندگان مواد شیمیایی می توانند به مشتریان جدید دسترسی داشته باشند و با تولیدکنندگان جهانی شراکت های جدیدی ایجاد کنند.

اینگونه است که Agilis برای همه ذینفعان در این بازار بسیار تخصصی، پیچیده، تنظیم شده و دائماً در حال تحول ارزش ایجاد می کند.

آیا می خواهید درباره کارهایی که Agilis می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد بیشتر بدانید؟ با ما با شماره (973) 910 2424 تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید: [email protected]

از Agilis در: www.agilischemicals.com دیدن کنید

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *