کدام به جذب و جذب بهتر مشتریان کمک می کند؟

خریداران امروزی به دنبال سرعت، شفافیت و سهولت انجام تجارت هستند. خریداران مواد شیمیایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند! گزارش های تحقیقاتی اخیر McKinsey & Co نشان می دهد که 85 درصد از خریداران مواد شیمیایی کانال های دیجیتال را برای خریدهای تکراری ترجیح می دهند و بیش از 65 درصد از خریداران ترجیح می دهند از طریق کانال های دیجیتال در مورد محصولات تامین کنندگان اطلاعات کسب کنند. در نتیجه، ویترین فروشگاه دیجیتال نه تنها یک راحتی بلکه یک ضرورت است. وقتی نوبت به فروش آنلاین می‌رسد، دو گزینه عمده باقی می‌ماند: ایجاد یک پورتال تجارت دیجیتال آنلاین با نام تجاری یا استفاده از یک بازار آنلاین از قبل موجود برای هدایت مشتریان.

در این مقاله، ما مزایا و معایب پورتال مارک‌دار را در مقابل بازارهایی برای تولیدکنندگان مواد شیمیایی که می‌خواهند بدون از دست دادن تجربه مشتری منحصربه‌فرد خود، مواد شیمیایی را به صورت آنلاین بفروشند، نشان می‌دهیم. ما همچنین به اشتراک می گذاریم که چگونه تولید کنندگان مواد شیمیایی می توانند بهترین ها را از هر دو جهان به دست آورند و به مزایای یک پورتال متعلق به و یک بازار آنلاین دسترسی داشته باشند.

تعریف پورتال برند در مقابل بازار

آ پورتال تجارت دیجیتال آنلاین با برند یک فرصت همیشه برای مشتریان است تا محصولات شما را مشاهده کنند، درباره شرکت شما بیاموزند و اطلاعات قیمت را درخواست کنند تا به آنها در تصمیم گیری خرید کمک کند. از آنجا، پلت فرم تجارت الکترونیک برای مواد شیمیایی سفارشات و اسناد را از طریق یک داشبورد شخصی برای هر یک از مشتریان شما و همچنین برای تیم های شما ردیابی می کند.

یک بازار تجارت الکترونیکاز سوی دیگر، بسیار شبیه به یک مرکز خرید فیزیکی یا بازار در فضای باز عمل می کند. فروشندگان متعددی در یک منطقه مرکزی (دیجیتال) حضور دارند و برای یک مجموعه مشتری با هم رقابت می کنند. برای مصرف کنندگان، بازار، به طور کلی، یک مقصد است و ممکن است بسته به نیازهایشان یا تلاش های بازاریابی برند، جذب یک برند یا برند دیگر شوند.

پورتال های تجارت دیجیتال مارک دار: برای داشتن تجربه و داده های مشتری عالی است

یک پورتال آنلاین مارک دار به شما کنترل کامل بر تجربه مشتری می دهد. وقتی شخصی به دنبال خرید آنلاین مواد شیمیایی است و به پورتال شما می آید، می بیند که چگونه از رقبا، داستان شما و ارزش کار با شما متمایز می شوید.

مزایا: پورتال آنلاین مارک دار

داشتن یک پورتال مارک دار به چند دلیل کلیدی عالی است:

  • شما مالک داده ها و ارتباط با مشتری هستید:
    این نام تجاری و پورتال شما است، بنابراین شما مالک روابط و داده ها با مشتری هستید. حتی با پلتفرم‌های مبتنی بر ابر و چند مستاجر (مانند Salesforce یا Agilis)، فناوری مدرن رمزگذاری داده‌ها به هر مستاجر اجازه می‌دهد تا داده‌های خود را به صورت ایمن در اختیار داشته باشد.
  • دید چرخه عمر مشتری: شما می توانید به کل چرخه حیات مشتری متصل شوید، به این معنی که در کل فرآیند فروش – از جستجو، اکتشاف، انتخاب گرفته تا تراکنش ها، تکمیل و نگهداری، دیده می شوید.
  • تجربه ی مشتری: شما مالک تجربه برند و تجربه مشتری خود هستید، این امر باعث می شود مشتریان به راحتی در مورد کسب و کار شما بیاموزند و به شما این فرصت را می دهد که از رقبا متمایز شوید.
  • انعطاف پذیری با تکنیک های بازاریابی: شما این انعطاف را دارید که از انواع تکنیک های بازاریابی و فروش برای آوردن مشتریان به درب (دیجیتال) خود استفاده کنید.

معایب: پورتال آنلاین مارک دار

پورتال های آنلاین مارک دار یک چالش کلیدی دارند:

  • زمان تنظیم: ساختن یک راه حل سفارشی ممکن است ماه ها طول بکشد که خودتان آن را انجام دهید، اما پلتفرم های خاص صنعت مانند Agilis انجام آن را در عرض چند هفته (نه ماه ها) آسان می کنند.

بازارها: عالی برای آوردن چندین خریدار به یک مکان واحد

بازارهای آنلاین بر این تمرکز دارند که افراد زیادی را برای کشف فرصت های جدید و دیدن آنچه برای رفع نیازهای آنها در دسترس است، بیاورند.

مزایا: بازارها

بازارها به چند دلیل مفید هستند:

  • آگاهی گسترده: ارائه آگاهی گسترده به مشتریان جدید بالقوه، که برای بازیکنان جدیدی که قبلا کانال های فروش ایجاد نکرده اند، مهم است.
  • خرید قیمت: دادن فرصتی آسان به مشتریان برای خرید مقایسه قیمت.

معایب: بازارها

متأسفانه، بازارها برای محصولات عمومی کالایی عالی هستند، اما دارای معایب بیشتری نسبت به صنایع پیچیده و تحت نظارت مانند تولید مواد شیمیایی هستند:

  • بازارها مالک داده های شما هستند: نه تنها بازارها مالک داده های شما هستند، بلکه بسیاری از بازارها از داده های مرتبط با محصولات و مشتریان شما کسب درآمد می کنند.
  • عدم کنترل بر تجربه مشتری: شما مالک تجربه مشتری و تعامل نیستید – بازارها قوانین خود را تعیین می کنند و اگر به بازار کلی خدمت کند اغلب می توانند جایگزین هایی برای محصولات شما تبلیغ کنند.
  • خریداران فاقد صلاحیت: بازارهای بزرگ می توانند خریداران نامربوط یا فاقد صلاحیت را جذب کنند که وقت شما را تلف می کنند.
  • کالایی سازی سریعتر: هنگامی که برند یا محصولات خود را در مقایسه مستقیم با سایر تامین کنندگان قرار می دهید، در معرض خطر کالایی شدن سبد خود هستید. در این موارد، خریداران بیشتر بر روی مقایسه قیمت و کمتر بر ارزش پیشنهادی منحصر به فرد و کیفیت تامین کننده تمرکز می کنند.

یک سوء تفاهم رایج در مورد پورتال های آنلاین مارک دار این است که تعداد مشتریانی که از یک بازار به درب منزل شما می آیند را نخواهید داشت. با این حال، واقعیت این است که وقتی صاحب ویترین دیجیتال خود هستید، می‌توانید از ابزارهای فناوری مختلفی مانند نمایه‌های محصولات آماده SEO، بازاریابی ایمیلی و سایر کمپین‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید تا ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورید – یا حداقل مشتری مرتبط‌تر. ترافیک – از یک بازار

تجربه مشتری را داشته باشید و با فناوری مشتریان را جذب کنید

Agilis و UL شریک شد ایجاد یک پورتال آنلاین مارک دار و هدایت ترافیک مشتریان مرتبط از یک بازار برای تولید کنندگان مواد شیمیایی آسان است. اکنون، تولیدکنندگان مواد شیمیایی می‌توانند یک پورتال آنلاین با نام تجاری با Agilis راه‌اندازی کنند تا تمام تجربه مشتری خود را در اختیار داشته باشند. در همان زمان، ادغام بازار UL Prospector بزرگترین شبکه خریداران مواد شیمیایی معتبر را مستقیماً به پورتال آنلاین شما می آورد.

تجارت الکترونیک برای مواد شیمیایی به دلیل نگرانی‌های ایمنی و مقررات مختلف برای حفظ، صنعت منحصر به فردی است. با این حال، این نباید بر توانایی شما برای فروش با استفاده از ابزارهای دیجیتال مدرن تأثیر بگذارد. هر دو پورتال و بازار آنلاین مارک دار دارای مزایا و معایب هستند. با این حال، ادغام های جدید با فناوری تجارت الکترونیکی ساخته شده برای صنایع شیمیایی، داشتن تجربه مشتری را آسان می کند و مشتریان را مستقیماً به ویترین دیجیتال شما می آورد.

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *