تجارت الکترونیک صنعت شیمیایی را متحول می کند. آیا شرکت شما آماده است؟

تجارت الکترونیک تماماً در مورد تسهیل خرید و فروش محصولات و خدمات برای شرکت‌ها است و کسب‌وکارها در تقریباً هر صنعتی از کارآیی‌های بی‌شماری و فرصت‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های ارائه شده توسط فناوری مدرن استفاده می‌کنند. اما با وجود رشد سریع تجارت دیجیتال B2B، به نظر می رسد صنایع شیمیایی در اتخاذ شیوه های تجاری جدید کند است.

چندین حرکت دهنده سریع به پتانسیل کانال های مبتنی بر وب پی برده اند –

مانند داو کورنینگ، تولید کننده مواد شیمیایی که یک کانال سلف سرویس مبتنی بر وب ایجاد کردند تا به مشتریان تولیدی خود روشی راحت و مقرون به صرفه برای ثبت و پیگیری سفارشات ارائه دهند.. اما به طور کلی، پذیرش تجارت الکترونیک در بین شرکت های شیمیایی کم است. بسیاری از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و خریداران مواد شیمیایی همچنان به فکس، ایمیل و تماس های تلفنی برای بستن معاملات متکی هستند. در دنیایی که به سرعت در حال حرکت به سمت دیجیتالی شدن است، تکمیل دستی سفارشات، ردیابی پرداخت ها و پاسخ به RFQ ها یک گام به عقب به نظر می رسد.

اخیرا گزارش مک کینزی اشاره می‌کند که در حالی که صنایع شیمیایی در سال‌های اخیر از موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است، بسیاری از استراتژی‌های رشد که در گذشته مؤثر بودند، به پایان رسیده‌اند و شرکت‌ها اگر می‌خواهند به بازدهی بالاتر از بازار ادامه دهند، باید به راه‌حل‌های نوآورانه نگاه کنند. مک کینزی پیشنهاد می کند که استفاده از راه های تجارت دیجیتال برای بازاریابی و فروش می تواند بیش از 200 میلیارد دلار درآمد اضافی برای صنعت داشته باشد.

بنابراین، چه چیزی مانع شرکت های شیمیایی می شود؟

درست است که خریداران B2B نیز همین انتظار را دارند تجربه “مانند آمازون”. از وب سایت های تجاری همانطور که از پورتال های مصرف کننده انجام می دهند. آنها به دنبال خدمات شخصی سازی شده همیشه روشن، یک فرآیند خرید راحت، و یک رابط کاربری روان و کاربرپسند هستند که برای هر دستگاهی بهینه شده است. اما درست است که بسیاری از فروشندگان سعی کردند با وعده راه حل های آسان تجارت الکترونیک «مانند آمازون» وارد بازار مواد شیمیایی شوند، اما متوجه شدند که برخلاف بازارهای مصرف کننده، یک پورتال تجاری برای صنایع شیمیایی نمی تواند به یک «یک» تکیه کند. اندازه متناسب با همه رویکرد. راه حلی که در دنیای پیچیده مواد شیمیایی خاص، با ساخت دقیق، زنجیره های توزیع پیچیده، الزامات حمل و نقل دقیق و روابط تجاری مادام العمر، کاربردی باشد، باید از ابتدا ساخته شود تا نیازهای منحصر به فرد تولید، توزیع مواد شیمیایی را پشتیبانی کند. ، حمل و نقل و فرآیندهای خرید.

Agilis را وارد کنید – یک شرکت فناوری مستقر در نیویورک که به تقویت پذیرش تجارت الکترونیک در صنایع شیمیایی اختصاص دارد. Agilis قدرت و راحتی خرید آنلاین را به زنجیره تامین مواد شیمیایی می آورد. شرکت ها می توانند با استفاده از پورتال تجاری آسان و شهودی Agilis فروش خود را افزایش دهند و تعامل با مشتری را بهبود بخشند (با تکرار فروش به عنوان یک جایزه!). با Agilis، مشتریان می توانند به راحتی محصولات مناسب را پیدا کنند و RFQ را تنها با چند کلیک آغاز کنند – به همان روشی که مصرف کنندگان و مشاغل امروزی هر روز محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند. Agilis تجربه خرید و فروش آنلاین محصولات «مانند آمازون» را ارائه می دهد که برای صنایع شیمیایی بهینه شده است. با Agilis، مشتریان تراکنش‌های سریع و کاربرپسند، دید واضح از موجودی محصول، فرآیند سفارش‌دهی و سفارش مجدد راحت، و تراکنش‌های صاف و شفاف را دریافت می‌کنند – همه در یک پلتفرم واحد، قابل تنظیم و ایمن.

Agilis به تولیدکنندگان مواد شیمیایی کمک می کند تا از موتور رشد تجارت الکترونیک استفاده کنند

تولیدکنندگان از عضویت در پلتفرم Agilis با دسترسی به خریداران بالقوه در سراسر جهان بدون نیاز به صرف منابع گسترده برای ساخت و نگهداری پورتال تجاری تجاری اختصاصی خود بهره مند می شوند. نتیجه فرآیند فروش سریع‌تر و کارآمدتر، خدمات شخصی‌تر برای مشتریان، چرخه‌های فروش کوتاه‌تر و کاهش هزینه‌های عملیاتی است.

قدرت تجزیه و تحلیل داده ها

موتورهای تجزیه و تحلیل داده ها در هر جنبه ای از تجارت مدرن ادغام شده اند و Agilis به رساندن این قدرت به عملیات زنجیره تامین مواد شیمیایی کمک می کند. شرکت‌ها می‌توانند عملکرد فروش خود را تجزیه و تحلیل کنند، تقاضا برای محصولات خود را پیگیری کنند، از نوسانات بازار مطلع باشند، و بر اساس اطلاعات دقیق گردآوری‌شده توسط موتورهای داده مبتنی بر هوش مصنوعی Agilis، برنامه‌های موجودی و تولید خود را تنظیم کنند.

صنعت در حال تغییر است. آیا در خطر جا ماندن هستید؟

علیرغم شروع آهسته، صنایع شیمیایی نشانه هایی از آمادگی برای پذیرش تجارت الکترونیک و استفاده کامل از سرعت، قدرت، کارایی، دقت و دسترسی به پلتفرم ها و ابزارهای آنلاین را نشان می دهد. مدل های کسب و کار آزمایش شده و واقعی که در گذشته به خوبی کار می کردند، دیگر نمی توانند از رشد حمایت کنند. اما این بدان معنا نیست که فرآیندها و روابطی که برای نسل‌ها پرورش یافته‌اند باید با روبات‌ها جایگزین شوند. یک راه حل پایدار مبتنی بر ترکیبی از فناوری مدرن و دانش و درک عمیق صنعت است. انتخاب فروشنده مناسب می تواند شرکت شما را به عصر دیجیتال سوق دهد بدون اینکه مدل کسب و کاری را که برای توسعه آن به خوبی تلاش کرده اید مختل کند. Agilis توسط متخصصان صنایع شیمیایی تأسیس شده است، و می داند که برای ساخت موتور تجاری موفق برای این بازار چه چیزی لازم است. اجازه دهید Agilis به شما نشان دهد که فناوری دیجیتال چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد!

امروز با Agilis تماس بگیرید تا در مورد چگونگی ما بیشتر بدانید کمک به رشد شرکت های شیمیایی

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *