فروش کربنات پتاسیم

نحوه خرید بی کربنات پتاسیم

بی کربنات پتاسیم یک قارچ کش طبیعی است که اغلب برای باغبانی ارگانیک استفاده می شود. از نظر شیمیایی، این ترکیب شبیه به جوش شیرین معمولی (بی کربنات سدیم) است، اما سدیم با پتاسیم جایگزین می شود که برای گیاهان ملایم تر است.

فروش کربنات پتاسیم را با استفاده از شرکت های معتبر بخواهید. فروش کربنات پتاسیم در این مراکز در میزان های متفاوت انجام می شود.
بی کربنات پتاسیم را می توان با کمترین هزینه در فروشگاه های باغ و سخت افزار خریداری کرد، اما در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم شراب سازی نیز موجود است. این ترکیب همچنین با نام های تجاری مختلفی مانند GreenCure به فروش می رسد.

مشاهده تصویر منبع

سطح باغچه را که باید اسپری شود با فوت مربع اندازه گیری کنید.

مقدار بی کربنات پتاسیم مورد نیاز برای سمپاشی باغ را محاسبه کنید. یک گالن آب مخلوط با 4 قاشق چای خوری بی کربنات پتاسیم، ناحیه ای تقریباً 10 در 10 فوت را درمان می کند. بی کربنات پتاسیم معمولاً به پوند فروخته می شود. 768 قاشق چایخوری در هر پوند وجود دارد، بنابراین یک پوند بی کربنات پتاسیم برای تهیه 192 گالن اسپری کافی است (768 تقسیم بر 4 قاشق چایخوری در هر گالن = 192 گالن).

فروش کربنات پتاسیم برای باغداری نیز صورت می گیرد. فروش کربنات پتاسیم در ظرفهای مخصوص انجام می شود.

بی کربنات پتاسیم یک قارچ کش طبیعی است که اغلب برای باغبانی ارگانیک استفاده می شود.
بی کربنات پتاسیم را می توان با کمترین هزینه در فروشگاه های باغ و سخت افزار خریداری کرد، اما در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم شراب سازی نیز موجود است.
بی کربنات پتاسیم را در مراکز باغ، فروشگاه‌های سخت‌افزار، از داروخانه یا مغازه‌های شراب‌سازی خریداری کنید. اگر آن را از داروخانه یا شراب فروشی خریداری کنید، بی کربنات پتاسیم در اونس فروخته می شود، معمولاً بطری های 2 اونسی. 6 قاشق چای خوری در 2 اونس بی کربنات سدیم وجود دارد، بنابراین می توان از یک بطری 2 اونسی برای تهیه 3 گالن اسپری استفاده کرد.

بی کربنات پتاسیم را به انگور بمالید؟ فروش کربنات پتاسیم
استفاده از بی کربنات پتاسیم را در عرض هفت روز پس از اولین علامت سفیدک پودری شروع کنید و پس از آن هر 7 تا 14 روز یکبار برای کنترل و محافظت در برابر پیشرفت بیشتر بیماری تکرار کنید. کنترل سفیدک پودری و سایر بیماری های انگور مستلزم ترکیبی از تاکتیک های فرهنگی و شیمیایی است.

فروش کربنات پتاسیم برای انگور و سایر میوه ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

ما فروش کربنات پتاسیم را برایتان انجام می دهیم. کافیست برای فروش کربنات پتاسیم با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *