خرید اسید آسکوربیک

کاربردهای اسید اسکوربیک (ویتامین C) چیست؟
23 آوریل 2018 ساعت 10:16 توسط کامرون میچل منتشر شده است
اشتراک گذاری
خرید اسید آسکوربیک
اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک افزودنی غذایی محبوب و ماده تشکیل دهنده است که در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. اسید اسکوربیک که به طور طبیعی در سبزیجات و مرکبات یافت می شود، یک ماده مغذی ضروری در رژیم غذایی انسان است.

اسید اسکوربیک علاوه بر مصارف بهداشتی و تغذیه ای در تعدادی از محیط های تجاری مانند تصفیه خانه های آب، نوشیدنی ها و نانوایی ها مفید است.

در مورد کاربردهای اسید اسکوربیک و نحوه انتخاب شریک محلول های شیمیایی مناسب برای تامین اسید اسکوربیک شما بیشتر بدانید، بلکه سطح بالایی از پشتیبانی فنی را برای بهینه سازی عملیات تولید به شما ارائه می دهد.

ظاهر اسید اسکوربیک
در MegaChem (بریتانیا)، ما یک نسخه پودری از اسید اسکوربیک را در حجم مناسب برای عملکرد شما عرضه می کنیم. اسید اسکوربیک ما ظاهری سفید یا زرد روشن دارد و جامد است اما به طور طبیعی در آب محلول است، اسید مزه ترش دارد و برای مصرف انسان در مقادیر توصیه شده کاملاً بی خطر است.

کاربردهای تجاری اسید اسکوربیک
نانوایی
در نانوایی ها از اسید اسکوربیک به عنوان افزودنی استفاده می شود که یا مستقیماً توسط آسیاب به آرد اضافه می شود یا توسط نانوایی به خود خمیر اضافه می شود.

اسید جاذب به دلیل خواصی که به افزایش عمر مفید نان کمک می کند، به طور کلی در نان استفاده می شود، نانوایان صنعتی با مشخصات بالا مانند هویس و کینگزمیل، هر دو در اکثر نان های خود از اسید اسکوربیک استفاده می کنند. هنگامی که به عنوان بخشی از فرآیند پخت استفاده می شود، اسید اسکوربیک به تعدادی از بهبودها در نان کمک می کند از جمله:

گلوتن تقویت شده
حجم نان بیشتر به این معنی است که نان به راحتی له نمی شود.
خرده ریزتر و لطافت بیشتر خرده نان.
کاهش ضخامت پوسته.
نان با رشد سریعتر برای پخت سریعتر.
استفاده از اسید اسکوربیک در یک نانوایی صنعتی می تواند به سود بیشتر، زمان تولید کمتر و رضایت بیشتر خریدار کمک کند (ماندگاری طولانی تر، کاهش تعداد نان های آسیب دیده در حین حمل و نقل).

خرید اسید آسکوربیک

خرید اسید آسکوربیک در حجم های زیاد مورد نیاز صنعتگران می باشد. خرید اسید آسکوربیک روبه رشد چشمگیر می باشد. خرید اسید آسکوربیک از تولیدکنندگان خوب بهتر است زیرا خرید اسید آسکوربیک بسیار در محصولات تولیدی اثر دارد.

استفاده از اسید اسکوربیک در نانوایی های صنعتی

نوشیدنی
در طی فرآوری نوشیدنی هایی مانند آب میوه، میوه ها خرد شده، صاف می شوند، خمیر می شوند و فیلتر می شوند. متأسفانه، این فرآیند شدید بسیاری از ویتامین C طبیعی موجود در میوه ها را از بین می برد. یک نقطه فروش کلیدی که مصرف کنندگان هنگام خرید آب میوه به دنبال آن هستند.

تولیدکنندگان آب میوه و سایر محصولات نوشیدنی ممکن است از اسید اسکوربیک در محصولات خود به عنوان یک افزودنی طبیعی استفاده کنند. این اسید برای تجدید یا بهبود ارزش غذایی کلی نوشیدنی بدون تأثیر بر طعم استفاده می شود.

استفاده از اسید اسکوربیک در فرآوری نوشیدنی

فرآوری میوه
هنگامی که میوه در معرض اکسیژن قرار می گیرد، فرآیند اکسیداسیون شروع می شود و باعث قهوه ای شدن میوه می شود – میوه ای که قهوه ای می شود باید دور ریخته شود یا ممکن است توسط خریداران رد شود.

استفاده از اسید اسکوربیک در این محیط ها به دلیل PH پایین، این فرآیند اکسیداسیون را کند می کند. اسید اسکوربیک که به عنوان یک ماده نگهدارنده طبیعی استفاده می شود، می تواند از قهوه ای شدن جلوگیری کند، خطر کپک و رشد میکروبی دیگر را کاهش دهد و در نهایت طراوت محصول را حفظ کند.

کارخانه فرآوری میوه با استفاده از اسید اسکوربیک

گوشت ها
مشابه کاربرد آن در فرآوری میوه، کاربرد اصلی اسید اسکوربیک در محیط های گوشتی برای جلوگیری از اکسیداسیون است.

هنگامی که گوشت اکسید می شود، شروع به قهوه ای شدن می کند. در حالی که این گوشت به طور کلی برای خوردن بی خطر است، بسیاری از سوپرمارکت ها، رستوران ها، قصابی ها و سایر موسساتی که گوشت می فروشند در این شرایط آن را نمی پذیرند.

استفاده از اسید اسکوربیک به عنوان یک ماده نگهدارنده، فرآیند اکسیداسیون را به تاخیر می اندازد، و ظاهر گوشت را تازه و برای مصرف کنندگان جذاب تر می کند.

در MegaChem (بریتانیا)، ما اسید اسکوربیک را عرضه می کنیم که دارای گواهی BRC است و همچنین برای استفاده در تهیه گوشت حلال و کوشر مناسب است.

گوشت تازه با اسید اسکوربیک نگهداری می شود

تصفیه آب
تصفیه خانه های آب از کلر برای حذف باکتری ها از منابع آب استفاده می کنند. در حالی که این یک خنثی کننده موثر باکتری ها است و آب را برای نوشیدن ایمن می کند، محلول کلری که به دنبال تصفیه آب تخلیه می شود می تواند جریان ها را مسموم کند و زندگی آبزیان را مختل کند.

محبوب‌ترین روش دکلره‌زدایی غیرفعال این است که آب را در یک ظرف باز بگذارید و منتظر بمانید تا هوا و نور خورشید به طور طبیعی کلر را در طول زمان دفع کنند. این روش زمان بر است و در یک عملیات در مقیاس بزرگ قابل اجرا نیست.

اسید اسکوربیک یک روش شیمیایی موثر برای خنثی کردن کلر است که به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد و به همان اندازه موثر و ایمن تر از سایر روش های دکلره شیمیایی از طریق استفاده از مواد شیمیایی مبتنی بر گوگرد است.

استفاده از اسید اسکوربیک همراه با آسکوربات سدیم برای این منظور، آب کلردار را به اندازه کافی ایمن می کند که بدون تأثیر بر محیط زیست، در جریان ها آزاد شود.

خرید اسید آسکوربیک

خرید اسید آسکوربیک را با ما تجربه نمایید. خرید اسید آسکوربیک را با سرعت و دقت انجام دهید. ما در خرید اسید آسکوربیک کمک شایانی به شما می کنیم.

تصفیه خانه آب با استفاده از اسید اسکوربیک

سلامت و تغذیه
رایج ترین و محبوب ترین استفاده از ویتامین C از طریق مکمل ها است. این مکمل ها اغلب به شکل پودر یا قرص هستند و برای محافظت استفاده می شوند

سلول ها، حفظ سلامت پوست و افزایش زمان بهبودی از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری های مشابه.

با آگاهی بیشتر مردم از سلامتی خود و راه حل های مقرون به صرفه تر و در دسترس تر، استفاده از مکمل های ویتامین C به شدت افزایش یافته است.

مشاهده تصویر منبع

تحقیقات انجام شده توسط انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی بهداشتی در سال 2016 نشان داد که حدود 27 درصد از بریتانیایی ها ویتامین C را به طور منظم مصرف می کنند. آنها را به سومین مکمل محبوب پس از مولتی ویتامین ها (که اغلب حاوی ویتامین C هستند) و مکمل های ماهی تبدیل می کند.

شریک کامل راه حل های شیمیایی شما
در Megachem (بریتانیا)، ما متعهد هستیم که اسید آسکوربیک پودری با کیفیت بالا را در حجم مناسبی برای عملکرد شما ارائه دهیم. ما به طور کلی اسید اسکوربیک را در حجم 1000 کیلوگرم در هر پالت یا 25 کیلوگرم در هر بسته عرضه می کنیم. ما همچنین یک تیم فنی متخصص در اختیار داریم تا در مورد هر جنبه ای از برنامه شما به شما مشاوره دهد. امروز با شماره + 44 (0) 1291 422747 تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *