قیمت اسید اسکوربیک خوراکی

آماده سازی غذا
ویتامین C تحت شرایط خاصی از نظر شیمیایی تجزیه می شود که بسیاری از آنها ممکن است در طول پخت غذا رخ دهند. غلظت ویتامین C در مواد غذایی مختلف با گذشت زمان به نسبت دمایی که در آن ذخیره می‌شود کاهش می‌یابد و پختن می‌تواند محتوای ویتامین C سبزیجات را تا حدود 60 درصد کاهش دهد که احتمالاً تا حدی به دلیل افزایش تخریب آنزیمی است زیرا ممکن است قابل توجه‌تر باشد. در دماهای زیر جوش. زمان پخت طولانی‌تر نیز به این اثر می‌افزاید، و همچنین ظروف مسی غذا که تجزیه را کاتالیز می‌کنند.

یکی دیگر از دلایل از بین رفتن ویتامین C از غذا، شستشو است، جایی که ویتامین محلول در آب در آب پخت حل می شود و بعداً ریخته می شود و مصرف نمی شود. با این حال، ویتامین C در همه سبزیجات به یک اندازه شسته نمی شود. تحقیقات نشان می دهد که به نظر می رسد کلم بروکلی بیش از هر چیز دیگری باقی می ماند. تحقیقات همچنین نشان داده است که میوه‌های تازه برش خورده وقتی چند روز در یخچال نگهداری می‌شوند، مواد مغذی قابل توجهی را از دست نمی‌دهند.

مکمل و قیمت اسید اسکوربیک خوراکی
ویتامین C در کپسول‌ها، قرص‌ها، کپسول‌ها، بسته‌های مخلوط نوشیدنی، در فرمول‌های مولتی ویتامین، در فرمول‌های آنتی‌اکسیدانی متعدد و به صورت پودر کریستالی موجود است. نسخه‌های انتشار زمان‌بندی‌شده، و همچنین فرمولاسیون‌های حاوی بیوفلاونوئیدهایی مانند کورستین، هسپریدین و روتین در دسترس هستند. اندازه قرص و کپسول از 25 میلی گرم تا 1500 میلی گرم است. کریستال های ویتامین C (به عنوان اسید اسکوربیک) معمولاً در بطری های حاوی 300 گرم تا 1 کیلوگرم پودر موجود است (یک قاشق چای خوری 5 میلی لیتری کریستال ویتامین C برابر با 5000 میلی گرم). بطری ها معمولاً هوابند و قهوه ای یا مات هستند تا از اکسیداسیون جلوگیری شود.

مکمل های تجاری ویتامین C لیپوزومی به بازار عرضه می شوند،  اما فراهمی زیستی چنین محصولاتی به اندازه کافی برای تعیین تفاوت با سایر اشکال ویتامین C مورد مطالعه قرار نگرفته است.

مشاهده تصویر منبع

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی بسته به ویژگی های آن متفاوت می شود. قیمت اسید اسکوربیک خوراکی برای صنعتگران لازم است. در صنعت مواد غذایی قیمت اسید اسکوربیک خوراکی می تواند تعیین کننده باشد. قیمت اسید اسکوربیک خوراکی را با یک تماس با کارشناسان فروش بدست آورید.

سنتز صنعتی
ویتامین C از گلوکز از دو مسیر اصلی تولید می شود. فرآیند رایششتاین که در دهه 1930 توسعه یافت، از یک پیش تخمیر منفرد و به دنبال یک مسیر کاملا شیمیایی استفاده می‌کند. فرآیند تخمیر دو مرحله ای مدرن، که در اصل در چین در دهه 1960 توسعه یافت، از تخمیر اضافی برای جایگزینی بخشی از مراحل شیمیایی بعدی استفاده می کند. هر دو فرآیند تقریباً 60٪ ویتامین C را از خوراک گلوکز تولید می کنند.

تحقیقات در موسسه تحقیقات زراعی اسکاتلند به نفع ایجاد یک سویه از مخمر است که می تواند ویتامین C را در یک مرحله تخمیر از گالاکتوز سنتز کند، فناوری که انتظار می رود هزینه های تولید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

تولید جهانی ویتامین C سنتز شده در حال حاضر حدود 110000 تن در سال تخمین زده می شود. تولیدکنندگان اصلی BASF/Takeda، DSM، Merck و China Pharmaceutical Group Ltd. جمهوری خلق چین بوده اند. در سال 2008، تنها کارخانه DSM در اسکاتلند خارج از رقابت شدید قیمت از سوی چین، فعال باقی ماند. قیمت جهانی ویتامین C در سال 2008 تا حدی به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی اساسی و همچنین به دلیل پیش بینی توقف فعالیت دو کارخانه چینی واقع در شیجیاژوانگ در نزدیکی پکن، به عنوان بخشی از تعطیلی عمومی صنعت آلاینده در چین به شدت افزایش یافت. در طول دوره بازی های المپیک. پنج تولیدکننده چینی در سال 2010 با یکدیگر ملاقات کردند، از جمله آنها گروه دارویی شمال شرقی و گروه دارویی شمال چین، و توافق کردند که به طور موقت تولید را متوقف کنند تا قیمت ها حفظ شود. در سال 2011 یک شکایت آمریکایی علیه چهار شرکت چینی که گفته می شد برای محدود کردن تولید و تعیین قیمت ویتامین C در ایالات متحده تبانی کرده بودند، تشکیل شد. به گفته شاکیان، پس از انجام توافق، قیمت ویتامین C در دسامبر 2002 از 2.50 دلار به ازای هر کیلوگرم در دسامبر 2001 به 7 دلار در هر کیلوگرم رسید. شرکت ها این اتهام را رد نکردند اما در دفاع از خود گفتند که دولت چین آنها را وادار به این کار کرد. در ژانویه 2012 یک قاضی ایالات متحده حکم داد که شرکت های چینی می توانند در ایالات متحده توسط خریدارانی که به عنوان یک گروه عمل می کنند مورد شکایت قرار گیرند.

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی بسته به خلوص آن تغییر می نماید. قیمت اسید اسکوربیک خوراکی به برند شرکت تولیدکننده آن هم تعیین می گردد. قیمت اسید اسکوربیک خوراکی  و فروش آن توسط سایت ما ارائه می گردد. کارشناسان ما آماده ارائه قیمت اسید اسکوربیک خوراکی و فروش آن می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *