خرید پودر هیدروکسید پتاسیم

هیدروکسید پتاسیم (KOH)
یک تأمین کننده عمده فله از هیدروکسید پتاسیم درجه غشای (KOH)

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم با کاربردهای بالای آن مورد انتظار است. خرید پودر هیدروکسید پتاسیم در سراسر جهان مشتری دارد. خرید پودر هیدروکسید پتاسیم برای ساخت محصولات بسیاری لازم می باشد.

مشاهده تصویر منبع
ارائه نیازهای درجه صنعتی و کشاورزی پتاس سوز آور در ایالات متحده
ERCO در سراسر جهان ، از طریق شرکت های وابسته و شرکت های تابعه ، سومین تولید کننده بزرگ هیدروکسید پتاسیم (KOH) است که معمولاً به عنوان پتاس سوز آور برای هر دو نیاز کشاورزی و صنعتی در سراسر آمریکای شمالی شناخته می شود. فرآیند تولید KOH ما ISO 9001: 2015 دارای گواهینامه و به عنوان یک شرکت مسئول CARE® است ، محصولات ما مطابق با استانداردهای بهداشتی ، ایمنی و امنیتی دقیق تنظیم شده توسط شورای شیمی آمریکا و انجمن صنعت شیمی کانادا است.

ما برای ایمنی و کیفیت تولید می کنیم
ما هیدروکسید پتاسیم را در تأسیسات پیشرفته خود در بندر ادواردز ، ویسکانسین ، ایالات متحده ، که سومین مرکز بزرگ در آمریکای شمالی است ، تولید می کنیم. محصول KOH ما در هر دو غلظت 45 ٪ و 50 ٪ مناسب برای انواع کاربردهای مختلف ، مانند کودهای کشاورزی ، مایع یخ زدگی باند ، باتری های قلیایی ، روغن و گاز ، صابون و مواد شوینده و تصفیه آب در دسترس است. تأسیسات پورت ادواردز ما KOH را از طریق یک فرآیند الکترولیز تولید می کند که از فناوری سلول غشایی استفاده می کند – فناوری سلول سازگار با محیط زیست که در حال حاضر موجود است.

علاوه بر این ، هیدروکسید پتاسیم با درجه سدیم کم ERCO دارای> 7 برابر سدیم پایین تر در مقابل درجه تجاری KOH است که به طور معمول در صنعت یافت می شود. این درجه سدیم کم KOH برای کاربردهای الکترونیکی ، مواد غذایی و دارویی ایده آل است که در آن میزان سدیم کم (فرمول شیمیایی “NA”) در فرمولاسیون بسیار مهم است.

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم را از شرکت های معتبر فروش انجام داده و کیفیت را هنگام خرید پودر هیدروکسید پتاسیم بررسی نمایید. خرید پودر هیدروکسید پتاسیم و فروش آن به آسانی ممکن است.

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم برای کاربران عزیز با شرایطی ایمن انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *