فروش هیدروکسید پتاسیم مرک

پتاسیم هیدروکسید

هیدروکسید پتاسیم در بازار

ثبت اختراعات در هیدروکسید پتاسیم

تجربی / انفورماتیک

فروش هیدروکسید پتاسیم مرک در تمام دنیا انجام می شود. فروش هیدروکسید پتاسیم مرک را با سایت های فروش نیز می توانید انجام دهید. فروش هیدروکسید پتاسیم مرک را این سایتهای کاربردی نیز انجام می دهند. فروش هیدروکسید پتاسیم مرک

بسیار مورد نیاز مصرف کنندگان است. فروش هیدروکسید پتاسیم مرک را با ما امتحان نمایید.

لطفاً این صفحه را به عهده بگیرید و برای ویرایشگر این موضوع اقدام کنید: یک یا بیش از یک سردبیر می تواند وجود داشته باشد. همچنین ممکن است شما به عنوان یک سردبیر همکار یکی از زیرمجموعه های زیر درخواست کنید. لطفاً برای ما ایمیل کنید تا علاقه خود را به خدمت یا به عنوان سردبیر کل موضوع یا به عنوان سردبیر همکار برای یک زیرنویس نشان دهید. لطفاً حتماً CV یا طرح بیوگرافی خود را وصل کنید.

مشاهده تصویر منبع
بررسی اجمالی
ترکیب شیمیایی هیدروکسید پتاسیم (KOH) ، که گاهی اوقات به عنوان پتاس سوز آور ، پتاس ، پتاس ، چاودار پتاس و هیدرات پتاسیم شناخته می شود ، یک پایه فلزی است. بسیار قلیایی است و یک “پایه قوی” است ، به همراه هیدروکسید سدیم ، هیدروکسید لیتیوم ، هیدروکسید کلسیم ، هیدروکسید باریم و هیدروکسید استرانکس.

خواص
هیدروکسید پتاسیم خالص یک ترکیب کریستالی بی رنگ ، بسیار هیگراکوپی ، جامد است و دارای چگالی در حدود 2.04 گرم در سانتی متر مکعب ، به راحتی محلول در آب است (1 گرم KOH در 0.5 گرم آب حل می شود) و الکل های پایین (متانول ، اتانول ، پروپانول ها ؛ محلول در اتانول در حدود 1 گرم KOH/2.5 میلی لیتر ETOH) و همچنین سایر حلال های قطبی. انحلال در آب به شدت گرمازدایی است و مقادیر قابل توجهی از انرژی را به صورت گرما تولید می کند و منجر به افزایش دما می شود ، گاهی اوقات تا نقطه جوش و بالاتر. محلول های آبی غلیظ به نام های پتاسیم نامیده می شوند. هیدروکسید پتاسیم هیدراتهای جامد را تشکیل می دهد ، یعنی Monohydrate KOH · H2O ، Dihydrate KOH · 2H2O ، و Tetrahydrate KOH · 4H2O ؛ بنابراین به عنوان یک ماده خشک کن بسیار فشرده ، به عنوان مثال استفاده می شود. برای خشک کردن آمین های مایع یا محلول های آنها در حلال های بی تفاوت و غیر قطبی (مانند هیدروکربن ها). این یک ترکیب بسیار اساسی است ، و راه حل های به شدت قلیایی در آب و سایر حلالهای قطبی ، قادر به محروم کردن بسیاری از اسیدها ، حتی ضعیف ، و تجزیه برخی از مواد معدنی و همچنین آلی (به عنوان مثال انحلال و هیدرولیز شیشه های شکسته یا چربی ها در کوه متمرکز است. راه حل ها). این یک ماده شیمیایی مهم صنعتی است که برای تولید بسیاری از کالاها و محصولات صنعتی و تجاری ، به عنوان مثال ، بیشتر نمک های پتاسیم استفاده می شود. این همچنین یک آزمایشگاه مهم شیمیایی و معرف ، مجدداً برای تهیه نمک های پتاسیم ، برای خنثی کردن اسیدها ، بیشتر به عنوان استاندارد اساسی در تجزیه و تحلیل و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود. مانند هر پایه/قلیایی قوی ، هیدروکسید پتاسیم به شدت خورنده است ، هم به سمت مواد معدنی و هم آلی از جمله بافتهای زنده. بنابراین باید هنگام رسیدگی به ماده و راه حل های آن ، مراقب باشید. از خوردگی آن گاهی در تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطوح و مواد مقاوم استفاده می شود.

ساخت و فروش هیدروکسید پتاسیم مرک
از اهمیت تاریخی روش قدیمی جوش دادن محلول کربنات پتاسیم (پتاس) با هیدروکسید کلسیم (آهک بریده شده) است. واکنش انتقال یون جای خود را می گیرد

E ، زیرا تشکیل کربنات کلسیم نسبت به آهک محلول کمتری است و از مخلوط واکنش خارج می شود:

CA (OH) 2 (S) ، (aq) + K2CO3 (aq) → ↓ CACO3 (S) + 2 KOH (AQ)

کربنات کلسیم رسوب شده نسبت به فیلتر شدن و محلول KOH حاصل از آن جوشانده شد و هیدروکسید پتاسیم جامد (“پتاس محاسبه شده یا سوزاننده”) باقی می ماند. این روش ، با استفاده از پتاس استخراج شده از خاکستر چوب و آهک خرد شده احتمالاً در زمان های عتیقه شناخته شده بود و مهمترین روش تولید هیدروکسید پتاسیم تا اواخر قرن نوزدهم بود ، هنگامی که تا حد زیادی با روش مدرن الکترولیز محلول های کلرید پتاسیم جایگزین شد ، مشابه روش تولید هیدروکسید سدیم:

2 K + (aq) + 2H2O (l) + 2e− → ↑ H2 (g) + 2 KOH (aq)
گاز هیدروژن به عنوان محصول جانبی در کاتد تشکیل می شود. به طور هم زمان ، اکسیداسیون آندی از یون کلرید صورت می گیرد:

2 cl– – 2e− → ↑ cl2 (g) ،
تشکیل گاز کلر به عنوان محصول جانبی دیگر. جداسازی فضاهای آندی و کاتدی در سلول الکترولیز برای این فرآیند ضروری است. برای جزئیات بیشتر ، به فرآیند کلروالکالی مراجعه کنید.

فروش هیدروکسید پتاسیم مرک در حجم های دلخواه انجام می گیرد. فروش هیدروکسید پتاسیم مرک با حملی سریع صورت می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *