درخشش مفاهیم جسورانه غذایی و ترکیبات انتزاعی مواد در IFT 2018

درخشش مفاهیم جسورانه غذایی و ترکیبات انتزاعی مواد در IFT 2018

هر تابستان، مؤسسه فناوری‌های غذایی (IFT) میزبان کنفرانس سالانه خود است تا افراد پرشوری را که برای نوآوری در فضای صنایع غذایی کار می‌کنند گرد هم آورد. نقطه کانونی این رویداد چند روزه مواد تشکیل دهنده غذا و فرصت های هیجان انگیز برای استفاده از آنها در محصولات جدید است. کنفرانس امسال از 15 تا 18 ژوئیه در شیکاگو برگزار شد و ارائه‌هایی ارائه کرد که روندهای کسب و کار و نوآوری مواد غذایی را مورد بررسی قرار می‌داد، همراه با سالن نمایشگاهی که شرکت‌های مواد غذایی و مواد غذایی در اندازه‌های مختلف، از استارت‌آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های چندملیتی بزرگ را به نمایش گذاشت. مانند سال‌های گذشته، چند روند کلیدی برجسته بودند که در نهایت پیش‌بینی می‌کردند از طریق محصولات جدیدی که به قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌آیند چه خواهد آمد. در زیر روندهای برتر برای انتظار در سال آینده آورده شده است:

  1. فناوری جدید، راه حل های آینده نگر: در حالی که صنعت غذا در چند سال گذشته به سمت محصولاتی که سلامتی و پایداری را ارتقاء می دهند تغییر کرده است، IFT2018 اولین مورد را برجسته کرد. IFTNEXT چالش اختلال در غذا، رقابتی که به شرکت ها و کارآفرینان مواد غذایی در حال ظهور اجازه می دهد تا محصولات یا فرآیندهای جدیدی را با استفاده از فناوری مدرن برای افزایش عرضه جهانی غذا عرضه کنند. فینالیست‌هایی که برای به اشتراک گذاشتن نوآوری‌های خود انتخاب شدند، مجموعه متنوعی از راه‌حل‌های پیشرفت را در زمینه مواد تشکیل دهنده، بسته‌بندی و فضای کشاورزی پایدار نشان دادند. جایزه منتخب مردم برای مختل کننده مواد غذایی آینده به یک پردازشگر مواد تشکیل دهنده حشرات به عنوان جایگزینی سازگارتر با محیط زیست برای تولید دام تعلق گرفت. کنسانتره پروتئین این شرکت ممکن است برای محصولات تغذیه ورزشی و نوشیدنی‌های خاص مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که پروتئین حشره بافت آنها ممکن است به عنوان جایگزین گوشت برای همبرگر یا ناگت یا به عنوان جایگزینی برای تخم مرغ یا کره استفاده شود. با این حال، انتخاب داوران برای جایزه بزرگ مسابقه به شرکتی رسید که محصول فرعی تولید شیر سویا به نام اوکارا را به یک آرد بدون گلوتن تبدیل می‌کند.
  2. تمرکز بر قهوه: حبوبات فنجان را ترک کرده اند و به سمت راهروی میان وعده می روند. تولیدکنندگان از فناوری‌های استخراج جدید استفاده می‌کنند تا طعم قهوه پویا را به طیف وسیعی از محصولات بیاورند. طیف گسترده ای از شیرینی ها، از کلوچه تا کیک، دارای طعم های کلاسیک قهوه خانه ای مانند «لاته»، «اسپرسو» و «کاپوچینو» بودند.
  3. رنگ و بافت: از آنجایی که تازگی و تنوع همچنان خریداران را به خود جلب می کند، بسیاری از برندها بافت ها و رنگ های غیرعادی را در همه چیز از چای گرفته تا تند و تیز نشان دادند. محصولاتی با رنگ های روشن و فریبنده مانند زرد زردچوبه، فراوان و نوشیدنی های گازدار غالب بودند. علاوه بر این، بافت‌های جدیدی مانند کلپ jerky در زمانی که مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند، ارائه شد “تجربه های بافتی منحصر به فرد.”
  4. گل ها: صرف نظر از فصل، گیاه شناسی در بهار است. شرکت ها طعم های تازه، روشن و فصلی گل را به محصولات جدید اضافه می کنند. شکوفه هایی مانند ترش، بنفشه، پیچ امین الدوله، گل رز و گل سنجد به طور فزاینده ای در سالن نمایشگاه محبوب شدند و به رنگ، طعم و عطر جدید به غذاهای بسته بندی شده کمک کردند. با این حال؛ از آنجایی که این روند هنوز در مراحل ابتدایی است، بیشتر این گل‌ها با طعم‌های آشناتر دیگر جفت می‌شوند تا مصرف‌کنندگان را در این روند سهولت بخشند.
  5. راهکارهای کاهش نمک: شرکت‌های متخصص در اقلام خوش طعم، محصولاتی را معرفی کردند که طعم عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال میزان سدیم ذکر شده روی برچسب را کاهش می‌دهند. یکی از غرفه‌ها تقویت‌کننده‌های طعم جدیدی را ارائه می‌کرد که نت‌های برجسته اومامی و کوکومی را ارائه می‌کردند و به محصولات اجازه می‌داد از نمک کمتری استفاده کنند، اما همچنان طعم‌های رضایت‌بخش و غنی را ارائه می‌دادند. هیدروکلوئیدها مانند کاراگینان همچنین برای کمک به کاهش محتوای نمک مواد غذایی مانند گوشت ناهار استفاده می شود.

خلاصه کامل نمایش امسال را در اینجا بیابید iftevent.org و در مورد بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده در این محصولات جدید بیشتر بدانید اینجا.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *