در دنیایی که تماماً به داده‌ها مربوط می‌شود، صنعت شیمیایی اکنون شروع به جبران کرده است، معرفی درک مورگن

در چند ماه گذشته، من مصاحبه‌های کوتاهی با همکارانم در Agilis منتشر کرده‌ام تا به شما ایده بدهم که چه نوع افراد سرزنده، متنوع، مشتاق و فداکاری هسته اصلی این استارت‌آپ پویا را تشکیل می‌دهند. مدتی است که معرفی خودم را به تعویق انداختم، اما حدس می‌زنم زمان آن رسیده است که کمی در مورد خودم و اینکه چگونه در Agilis بازاریابی همه چیز را انجام دادم به دنیا بگویم.

را

بیایید شروع کنیم که چگونه به اینجا رسیدم…

همانطور که هر رشته خوب مالی و اقتصاد در دانشکده بازرگانی روهرر در دانشگاه روآن انجام می‌دهد، من در چند کلاس بازاریابی خدمات شرکت کردم… و بلافاصله جذب آن شدم! به عنوان دانش‌آموز دوم، سرمایه‌گذاری دیجیتال مارکتینگ خود را شروع کردم تا به صاحبان مشاغل محلی کمک کنم حضور اینترنتی خود را تقویت کنند و به جامعه دانشجویی در Rowan برسند. وقتی برای یک دوره کارآموزی تابستانی به شتابدهنده میزگرد کارآفرین (ERA) درخواست دادم، برای مصاحبه با Agilis همراه شدم، جایی که جی، بنیانگذار و مدیر عامل ما، مرا با ایده آوردن نوآوری های تکنولوژیکی بسیار مورد نیاز به یکی از قدیمی ترین ها مجذوب کرد. و بیشتر صنایع مستقر من بلافاصله می دانستم که می خواهم بخشی از این شرکت باشم و مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی به عنوان متخصص بازاریابی دیجیتال به Agilis پیوستم.

را

اگر تا به حال در یک استارت آپ کار کرده اید، می توانید تصور کنید که چگونه نقش من روز به روز و حتی گاهی اوقات ساعت به ساعت تغییر می کند. من به Chintan، مدیر پلتفرم ما، کاربران جدید، تعامل با مشتریان و شرکت در جلسات برنامه ریزی و طراحی کمک می کنم. اما بیشتر وقت من صرف طراحی، ساخت، توسعه و اجرای کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و کانال های پشتیبانی مشتری می شود. اینجاست که من واقعاً می‌توانم از مهارت خود در اعداد و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای نظارت بر عملکرد کمپین استفاده کنم، مؤثرترین راه‌ها برای تعامل با مشتری را کشف کنم و واقعاً بفهمم مشتریان ما در راه‌حل تجارت الکترونیک به دنبال چه هستند.

را

دنیای امروز همه چیز در مورد داده است. کل صنایع بر اساس اطلاعاتی که در مورد مشتریان خود جمع آوری می کنند، متحول شده اند. با این حال، در دنیای خرید و فروش مواد شیمیایی، بیشتر معاملات همچنان به روش قدیمی، از طریق ایمیل و تماس‌های تلفنی انجام می‌شود، بدون اینکه مشخص شود محصول پس از انجام فروش به کجا می‌رود، چه فرصت‌هایی برای فروش مجدد و متقابل وجود دارد. بفروشد، یا اینکه چه کاربردها و کاربران جدیدی را می توان برای همان محصولات پیدا کرد. تنها زمانی که تراکنش‌ها دیجیتالی می‌شوند، کسب‌وکارها می‌توانند به طور کامل به ارزش داشتن داده‌های عملی از کل زنجیره تامین پی ببرند. این کاری است که Agilis انجام می دهد – ما به هر مشتری پلتفرم خاص خود را می دهیم، یک پورتال مارک دار، که آنها می توانند به طور ایمن تراکنش ها را روی آن انجام دهند. هنگامی که تولیدکنندگان یا توزیع کنندگان کاتالوگ محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار دارند، می توانند عملیات را ساده کنند، مشتریان جدید پیدا کنند، جزئیات تراکنش ها را ردیابی کنند و راه هایی برای رشد کسب و کار خود از طریق کانال های مستقیم و غیر مستقیم بیابند.

را

من کاملاً به داده ها و فناوری اعتقاد دارم. نه تنها به این دلیل که، مانند بسیاری از «بومی‌های دیجیتالی» امروزی، من به طرق مختلف در زندگی روزمره خود به آن تکیه کرده‌ام، بلکه به این دلیل که معتقدم پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای متحول کردن نحوه انجام تجارت ما دارد. فکر می کنم دلیل اصلی پیوستن من به Agilis این است که فرصت نادری را به من می دهد تا شاهد این تحول قریب الوقوع در صنعت شیمیایی باشم. هر روز، می بینم که مشتریان از بدبینی اولیه در مورد دیجیتالی شدن به اشتیاق زیادی در مورد آنچه که آینده می تواند برای کسب و کارشان بیاورد، می گذرد. و ما در Agilis باید بخشی از آن آینده باشیم.

را

را

ما را در لینکدین دنبال کنید:

Agilis Chemicals, Inc.

با جدیدترین اخبار کسب و کار ویدیویی، استراتژی ها و اطلاعاتی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود، به روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *