دو سال شگفت انگیز در زندگی یک استارتاپ

در تصویر، تیم Agilis با مولی فلچر، سخنران کلیدی در نشست سالانه NACD 2018.

از چپ، داگ براون، جی باتیا، مولی فلچر (KNS)، الی منگ و دیوید گرایمز.

در ژانویه امسال، Agilis دو سال اول خود را به پایان رساند – که مسلماً بحرانی ترین زمان در زندگی هر استارت آپی است. این یک سفر شگفت انگیز بوده است و هر روز بهتر می شود. تنها در 24 ماه، ما از یک ایده صرف به یک کسب‌وکار قابل دوام تبدیل شدیم که با سرمایه‌گذاران، مشتریان، کارمندان و شبکه‌ای عالی از مشاوران، مربیان و کارشناسان موضوعی تکمیل شد.

درست همانطور که “برای بزرگ کردن یک کودک به یک دهکده نیاز است”، ایجاد یک استارتاپ از پایه بدون جامعه حامیان غیرممکن است. شبکه مربیان و مشاوران ما منبعی باورنکردنی برای کمک به ما برای تبدیل ایده‌ها و برنامه‌هایمان به واقعیت بوده است. لحظه مهم در سفر ما پیوستن به آن بود شتاب دهنده میزگرد کارآفرینان – یک برنامه شتاب دهنده فناوری بسیار انتخابی مبتنی بر شهر نیویورک که تنها 12-14 استارتاپ را از بین 800+ متقاضی انتخاب می کند! ما بلافاصله با اکوسیستم استارت‌آپی نیویورک (دومین مرکز بزرگ استارت‌آپ در کشور) ارتباط پیدا کردیم، زیرا مربیان ما – کارآفرینان سریالی، سرمایه‌گذاران خبره، فن‌آوران و بازاریابان – به ما کمک کردند مدل کسب‌وکارمان را اصلاح کنیم، پشته فناوری مناسب را انتخاب کنیم و صیقل دهیم. ایده های ما برای ایجاد یک کسب و کار فناوری مقیاس پذیر.

ما یک رویکرد کلاسیک «استارت‌آپ ناب» را در پیش گرفتیم و اولین نسخه بوت استرپ پلتفرم، Agilis 1.0 را در سپتامبر 2017 راه‌اندازی کردیم. این به ما امکان داد تا مشتریان را جذب کنیم و بازخورد آنها را جویا شویم. مهم‌ترین نتیجه راه‌اندازی اولیه تأیید غیرقابل انکار بود که صنایع شیمیایی برای یک پلتفرم دیجیتال آماده است، اما یک بازار آزاد استاندارد مناسب آن نیست. همچنین یاد گرفتیم که تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگانی که پورتال‌های دیجیتالی خود را می‌سازند، به حل چالش مداوم صنعت در پیچیدگی و پراکندگی زیاد کمک نمی‌کنند. این صنعت به یک راه حل شخص ثالث نیاز داشت.

کسب و کاری که بر پایه روابطی ساخته شده است که در طول دهه ها پرورش یافته اند، به راه حلی هدفمند و ظریف نیاز دارد. فروش مواد شیمیایی نیاز به دانش فنی پیشرفته، درک لجستیک پیچیده و آشنایی با الزامات نظارتی در حال تغییر دارد. توزیع کنندگان نقش مهمی در زنجیره ارزش صنایع شیمیایی ایفا می کنند و یک راه حل دیجیتال موفق باید به جای تلاش برای ایجاد اختلال در مشارکت های طولانی مدت، برای آنها و همچنین تولیدکنندگان و خریداران ارزش ایجاد کند.

امروز، پلتفرم Agilis بر اساس بازخورد پذیرندگان و مربیان اولیه تجدید نظر و به روز شده است و برای مرحله مرکزی آماده است. Agilis 2.0 به طور یکپارچه از جریان های کاری پیچیده پشتیبانی می کند، در حالی که یک رابط کاربری آسان و ایمن برای همه بازیکنان در زنجیره ارزش شیمیایی فراهم می کند. تولیدکنندگان می توانند گردش کار را تا سطح SKU پیکربندی کنند. آنها همچنین می توانند از شبکه توزیع کنندگان در حال رشد ما استفاده کنند. توزیع کنندگان دسترسی آماده به مجموعه ای از تولیدکنندگان جهانی و مشتریان جدید دارند، در حالی که دسترسی خصوصی به مشتریان فعلی خود را حفظ می کنند. و مشتریان از دسترسی آماده به مجموعه وسیعی از تولیدکنندگان جهانی و توزیع کنندگان پیشرو منطقه ای سود می برند. ما مفتخریم که حمایت و اعتماد مشتریان اولیه خود را به دست آورده ایم و چندین بازیگر جهانی و منطقه ای دیگر آماده حضور در کشتی هستیم.

از … ما دیدن کنید وب سایت بازطراحی شده، ببینید چه چیزهای جدیدی در Agilis وجود دارد، یا با ما تماس بگیرید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که یک پلت فرم تجارت تخصصی می تواند انجام دهد تا به ارتقای استراتژی دیجیتال شما به سطح بعدی کمک کند.

* * *

با جدیدترین اخبار، استراتژی‌ها و دیدگاه‌های کسب‌وکار ویدیویی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، به‌روز باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *