فروش آب اکسیژنه در کرج

پراکسید هیدروژن چیست؟
پراکسید هیدروژن یک ترکیب شیمیایی H2O2 است که از دو اتم هیدروژن و دو اتم اکسیژن تشکیل شده است. این یک مایع آبی کم رنگ در شکل خالص آن است.

پراکسید هیدروژن در غلظت های 3 تا 12 درصد در اکثر داروخانه ها و به صورت آنلاین فروخته می شود. محلول 3 درصد برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه عالی عمل می کند.

نکته
پراکسید هیدروژن در بطری قهوه‌ای تیره می‌آید، زیرا وقتی در معرض گرما، نور و هوا قرار می‌گیرد به آب معمولی تجزیه می‌شود. این تجزیه مضر نیست، اما اگر هنگام شروع تمیز کردن، “فوز” از بین رفته است، فقط از آب ساده استفاده می کنید. برای بهترین نتیجه، ظرف یک ماه یا بیشتر پس از باز شدن بطری استفاده کنید، اما بدانید که پراکسید هیدروژن هنوز هم می‌توان حدود شش ماه پس از باز کردن آن استفاده کرد.

22 روش برای استفاده از پراکسید هیدروژن در خانه
ابزارهای زیبایی و مانیکور را ضد عفونی کنید
هر بار که از موچین، ابزار مانیکور یا پدیکور و فر مژه استفاده می‌کنید، با خاک و باکتری‌های بدن تماس پیدا می‌کنند. 1 غوطه‌ور کردن یا مالیدن آن با کمی پراکسید هیدروژن، ابزار را ضدعفونی می‌کند.

ابزارهای مانیکور را با پراکسید هیدروژن ضد عفونی کنید
مسواک ها و محافظ های دهان را ضد عفونی کنید
مسواک‌ها، نگهدارنده‌ها و محافظ‌های دهان ورزشی را می‌توان با خیساندن سریع در پراکسید هیدروژن ضدعفونی کرد. قبل از استفاده هر کدام را با آب ساده بشویید.

فروش آب اکسیژنه در کرج با یک تماس با ما

فروش آب اکسیژنه در کرج ر ا از دست ندهید. فروش آب اکسیژنه در کرج نیز انجام می شود. فروش آب اکسیژنه در کرج با رعایت قاون و بهداشت مد نظر خریداران می باشد. فروش آب اکسیژنه در کرج برای صنعتگران انجام می گیرد.

هشدار
هرگز پراکسید هیدروژن را قورت ندهید. حتی در غلظت 3 درصد نیز می تواند باعث ایجاد تاول در دهان، استفراغ و ناراحتی شکمی شود.

مسواک را با پراکسید هیدروژن ضد عفونی کنید
پاهایی با بوی شیرین و زیباتر داشته باشید
بوی بد پا به دلیل باکتری های ایجاد کننده بو ایجاد می شود. خیساندن پا را با یک قسمت پراکسید هیدروژن و سه قسمت آب گرم مخلوط کنید. همین درمان به محافظت در برابر گسترش قارچ پای ورزشکاران و حتی نرم شدن پینه و میخچه کمک می کند.

محلول خیساندن پا با پراکسید هیدروژن
سفید کردن ناخن های بد رنگ
یک قسمت پراکسید هیدروژن را با دو قسمت جوش شیرین در یک کاسه مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. کمی کف می کند، اما وقتی متوقف شد، خمیر را روی و زیر ناخن های خود پخش کنید. بگذارید سه دقیقه بماند و سپس با آب معمولی بشویید.

ناخن های سفید رنگ شده با خمیر پراکسید هیدروژن
اسفنج های آشپزخانه را تازه و ضد عفونی کنید
اسفنج های آشپزخانه می توانند باکتری هایی از جمله E.coli و Salmonella را در خود جای دهند. آنها را روزانه با محلول 50 درصد آب و 50 درصد پراکسید هیدروژن ضد عفونی کنید.

اسفنج آشپزخانه را با پراکسید هیدروژن ضد عفونی کنید
تخته های برش را عاری از باکتری نگه دارید
هر بار که از تخته‌های برش چوبی یا پلاستیکی استفاده می‌کنید، خراش‌های کوچکی ظاهر می‌شوند که می‌توانند باکتری‌ها را به دام بیندازند. 5 اسپری کردن سریع با پراکسید هیدروژن، استفاده از آنها را ایمن نگه می‌دارد.

برای از بین بردن باکتری ها، تخته های برش را با محلول پراکسید هیدروژن اسپری کنید
یخچال خود را ضد عفونی کنید
بعد از اینکه یخچال خود را تمیز کردید و قبل از اینکه جعبه جدید جوش شیرین را اضافه کردید، داخل آن را با پراکسید هیدروژن اسپری کنید تا باکتری های باقی مانده را از بین ببرید. بگذارید چند دقیقه بماند و سپس با آب ساده پاک کنید.

فروش آب اکسیژنه در کرج و همینطور سراسر کشور به آسانی میسر است. فروش آب اکسیژنه در کرج را با یک کلیک دریافت نمایید.

یخچال را با پراکسید هیدروژن ضد عفونی کنید
ظروف آشپزی بی رنگ را روشن کنید
خمیری از جوش شیرین و پراکسید هیدروژن را با هم مخلوط کنید تا در داخل ظروف با روکش سرامیکی تغییر رنگ داده شود. این به روشن شدن لکه ها و تمیز کردن ملایم سطح کمک می کند.

بشقاب های بی رنگ را با جوش شیرین و پراکسید هیدروژن روشن کنید
کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد را سالم تر کنید
کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد برای محیط زیست عالی هستند اما همیشه برای سلامتی شما مفید نیستند. کیسه ها باید مرتب و به طور صحیح شسته شوند. با این حال، اگر برای تمیز کردن کامل وقت ندارید، به فضای داخلی یک اسپری سریع با پراکسید هیدروژن بدهید تا باکتری های بالقوه مضر را از بین ببرد.

کیسه های قابل استفاده مجدد را با محلول پراکسید هیدروژن ضدعفونی کنید
دوغاب کاشی تمیز
دوغاب بین کاشی های حمام و آشپزخانه نه تنها کثیف می شود، بلکه می تواند با کپک نیز پوشانده شود. یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن قارچ، پراکسید هیدروژن است. برای سفید کردن دوغاب، خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن را مخلوط کنید. آن را روی کاشی پخش کنید (همچنین به بریدن کف صابون کمک می کند) و اجازه دهید پنج دقیقه کار کند. با آب ساده پاک کنید تا درخشش را ببینید.

فروش آب اکسیژنه در کرج و خرید آن به شما توصیه می شود. فروش آب اکسیژنه در کرج با حجم های کم تا زیاد ممکن می باشد.

منبع

https://www.thespruce.com/hydrogen-peroxide-uses-home-4174809

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *