نگاهی دقیق تر به میز شکرگزاری

آشپزهای خانگی آمریکایی، چه داخلی و چه در خارج از کشور، در حال آماده شدن برای مقابله با شام روز شکرگزاری این هفته هستند. در حالی که اکثر افراد با منوی کلاسیک بوقلمون، سس، چاشنی، سس کرن بری، پوره سیب زمینی، نان ذرت و پای آشنا هستند، بسیاری با مواد غذایی که برخی از غذاهای مورد علاقه روز شکرگزاری را بسیار خوشمزه می کند، آشنایی ندارند. در زیر فقط تعداد انگشت شماری از مواد غذایی وجود دارد که مطمئناً نقش مهمی در جشن تعطیلات شما دارند.

مونوکلسیم فسفات

آیا قصد دارید یک سری کلوچه نان ذرت، بیسکویت یا نان کدو تنبل برای میز درست کنید؟ احتمالاً می خواهید مقداری مونوکلسیم فسفات، که بیشتر به عنوان بیکینگ پودر شناخته می شود، به مخلوط اضافه کنید. مونوکلسیم فسفات به مافین ها، نان های سریع، کیک ها و کلوچه ها بدون اضافه کردن مخمر کمک می کند. در محصولات پخته شده، مونوکلسیم فسفات با جوش شیرین واکنش داده و دی اکسید کربن تولید می کند که به بلند شدن خمیر کمک می کند. از پنجره فر عبور کنید و دی اکسید کربن را ببینید که در حال کار است، حباب های هوا در خمیر آزاد می شود و آن را به یک خوراکی سبک، کرکی و خوشمزه تبدیل می کند.

آدامس های غذایی

از شام تا دسر، آدامس‌های غذایی، مانند صمغ گوار و صمغ کونیاک، در روز شکرگزاری کارهای سنگینی انجام می‌دهند. به عنوان مثال، آنها به عنوان امولسیفایر در سس ها و سس ها عمل می کنند و تضمین می کنند که سس و سس بوقلمون غنی و خامه ای باقی می مانند و زمانی که سیب زمینی یا سالاد شما می خورد از هم جدا نمی شوند. آدامس‌های خوراکی همچنین به طعم غنی اقلام لبنی مانند تاپینگ‌های زده شده کمک می‌کنند و لمس نهایی خامه‌ای ضروری را به یک تکه پای اضافه می‌کنند.

کاراگینان

پای کدو تنبل نمادین ترین پای مربوط به تعطیلات شکرگزاری است. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند که ما کاراگینان برای تشکر از این کلاسیک داریم. دستور العمل استاندارد متکی بر شیر تبخیر شده ساخته شده با کاراگینان است. کاراگینان یک ماده طبیعی و گیاهی است که از جلبک دریایی قرمز به دست می‌آید که برای کمک‌های فنی آن به غذاها و نوشیدنی‌ها، از جمله بهبود بافت و ویژگی‌های تثبیت‌کننده استفاده می‌شود. شیر تبخیر شده ساخته شده با کاراگینان یک بافت مخملی صاف و غنی به دستور پخت پای کدو تنبل کلاسیک می دهد.

سوالات بیشتری در مورد مواد تشکیل دهنده غذا دارید؟ اینجا بیشتر بیاموزید


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *