نیویورک میزبان نمایشگاه غذاهای فانتزی تابستانی است

انجمن غذای تخصصی (SFA) دو سالانه نمایشگاه غذای فانتزی خود را در شهر نیویورک از 30 ژوئن تا 2 ژوئیه 2018 میزبانی کرد. این رویداد بین‌المللی شامل بیش از 2400 غرفه‌دار در یک نمایشگاه بزرگ سه طبقه بود که به عنوان جاذبه اصلی برای خرده‌فروشی شناخته می‌شود. توزیع کنندگان مواد غذایی و سردبیران رسانه های غذایی بیایند و محصولات غذایی و نوشیدنی های جدیدی را که مشتریان و خوانندگان آنها دوست خواهند داشت، جستجو کنند. تمرکز عمدتاً بر روی غذاهای بسته بندی شده جدید است که امیدوارند بهترین میان وعده غذایی فوق العاده بعدی یا ماده پخت و پز منحصر به فرد باشند تا مورد توجه مصرف کنندگان امروزی قرار گیرند. در حالی که نمایشگاه غذای فانتزی یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی و تبلیغ محصولات جدید است، موفقیت این غذاها بیشتر به ترکیب مواد غذایی مورد استفاده برای ایجاد تجربیات جدید و هیجان انگیز مصرف کننده بستگی دارد. در زیر ترندهای غذایی برتر و محصولات جدیدی که باید منتظر آن باشید در سال آینده آورده شده است:

1: عملکرد: در حالی که غذاهای آماده و بسته بندی شده همیشه راحتی را فراهم کرده اند، اما همه آنها به دلیل ویژگی های مثبت تغذیه ای خود شناخته نمی شوند. با این حال، سلامت و تندرستی در نمایشگاه امسال غالب بود. بسیاری از محصولات اکنون طعم و سلامتی را متعادل می‌کنند، ویتامین‌ها، پروتئین، پروبیوتیک‌ها و موارد دیگر را در غذاها و نوشیدنی‌هایی قرار می‌دهند که هم طعم عالی و هم سلامتی را نوید می‌دهند.

2: گل کلم: به نظر می رسد که گل کلم همان کلم پیچ جدید است. در حالی که گل کلم-برنج، «استیک» و پوره ها اکنون در منوی رستوران ها دیده می شود، گل کلم به راه های خلاقانه فزاینده ای همچنان به راهروی غذای بسته بندی شده ادامه می دهد. نمایشگاه امسال شامل چوب شور گل کلم، پوسته پیتزا و حتی مخلوط پخت بر پایه گل کلم بود.

3: بستنی: یک کلاس کاملاً جدید از طعم های مهیج بستنی در نمایشگاه تابستان امسال عرضه شد. شاخص‌ها شامل طعم‌ها و مواد غیرمنتظره‌ای مانند کنجد سیاه، برنج سوخاری و حتی سبزیجات پوره شده، مانند طعم‌هایی مانند وانیل با کدو سبز، چیپس نعناع با اسفناج، و توت فرنگی با هویج بود. اکثر این محصولات به امولسیفایرها و مواد غلیظ کننده مانند صمغ سلولزی و صمغ ژلان متکی هستند تا کرمی و بافتی را که مشتریان دوست دارند و انتظار دارند با بستنی ارائه کنند.

خلاصه کامل نمایش امسال را در اینجا بیابید specialtyfood.com و در اینجا درباره مواد تشکیل دهنده ای که همه این محصولات جدید را ممکن می کند بیشتر بیاموزید.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *