تغییرات به برچسب مواد غذایی در نزدیکی شما انجام شد

تغییرات به برچسب مواد غذایی در نزدیکی شما انجام شد

در بهار سال 2016، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تغییرات جدیدی در برچسب حقایق تغذیه ای برای غذاهای بسته بندی شده اعلام کرد. این تغییرات به این دلیل ایجاد شد که مصرف کنندگان بتوانند تصمیمات آگاهانه و سالم تری در رژیم غذایی خود بگیرند. در حالی که ممکن است قبلاً این قالب جدید را در محصولات غذایی دیده باشید، FDA مهلت انطباق را تا سال 2020 تمدید کرده است، اگرچه تولیدکنندگانی که کمتر از 10 میلیون دلار فروش سالانه مواد غذایی دارند تا 1 ژانویه 2021 فرصت دارند از این قانون پیروی کنند.

بنابراین، چه چیزی متفاوت است؟

  1. نگاه جدید، فونت بزرگتر
    اندازه نوع برای کل کالری، اندازه وعده و تعداد وعده ها افزایش یافته و پررنگ شده است. همراه با قابل مشاهده تر کردن اندازه سرو، اندازه واقعی هر وعده به روز شده است تا اندازه سرو معمولی را منعکس کند. با این حال، اندازه وعده های ذکر شده در محصولات غذایی توصیه های FDA نیست، بلکه اندازه گیری است که در نظر گرفته شده است تا مصرف واقعی را منعکس کند. به عنوان مثال، اندازه سرو بستنی قبلاً 1/2 فنجان بود و اکنون 2/3 فنجان است.
  2. “قندهای افزوده شده” آن را به برچسب اضافه می کند
    یک خط برای “قندهای اضافه شده” به برچسب زیر لیست “قندهای کل” اضافه شده است تا به مصرف کنندگان کمک کند تا میزان شکر مصرفی را درک کنند. اضافه به یک محصول این بدان معناست که این عدد شامل قند طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات نمی شود. قندهای طبیعی در برچسب “قند کل” درج شده است. این نام‌گذاری‌های جدید به منظور کمک به مصرف‌کننده در درک منبع شکر است.
  3. «چربی کل» به جای «کالری از کل چربی»
    تحقیقات نشان داده است که نوع چربی (به عنوان مثال، چربی غیراشباع چندگانه) مهمتر از کل کالری حاصل از چربی به تنهایی است. بنابراین، FDA انتخاب کرده است که کالری‌ها را از کل چربی حذف کند، اما همچنان به فهرست‌بندی «چربی کل»، «چربی اشباع» و «چربی‌های ترانس» نیاز دارد.
  4. مقدار ویتامین D و پتاسیم مورد نیاز باید ذکر شود
    این تغییر بر اساس تحقیقات موسسه پزشکی (IOM) است که نشان می دهد آمریکایی ها همیشه مقادیر توصیه شده ویتامین D و پتاسیم را دریافت نمی کنند. این ویتامین ها باید فهرست شوند تا نیازهای آنها افزایش یابد. اطلاعات مشابهی برای ویتامین‌های A و C ممکن است هنوز گنجانده شود، اما گنجاندن آنها اکنون داوطلبانه است زیرا کمبود این ویتامین‌ها امروزه نادر است.
  5. پاورقی جدید در مورد «درصد ارزش روزانه» (% DV)
    پاورقی پایین برچسب به‌روزرسانی شده است: «درصد ارزش روزانه به شما می‌گوید که یک ماده مغذی در یک وعده غذا چقدر به رژیم غذایی روزانه کمک می‌کند. 2000 کالری در روز برای توصیه های کلی تغذیه استفاده می شود. این تغییر برای توضیح بهتر ارزش روزانه ایجاد شده است.

حقایق در جلو

در حالی که تغییرات فوق توسط FDA مورد نیاز و تنظیم می شود، تولیدکنندگان می توانند تغییرات اضافی را اضافه کنند برچسب “حقایق در جلو”. در قسمت جلوی بسته بندی این سیستم برچسب‌گذاری تغذیه که توسط بانوی اول میشل اوباما در سال 2010 معرفی شد، میزان کالری، چربی اشباع شده، سدیم و قندها را در هر وعده در کنار هم در قالبی ساده در قسمت جلویی یک محصول غذایی قرار می‌دهد. بسته‌های کوچکی که نمی‌توانند هر چهار ماده مغذی را در خود جای دهند، ممکن است فقط یک نماد را نشان دهند، به عنوان مثال، کالری در هر وعده. اگر اندازه بسته‌بندی اجازه می‌دهد، اگر محصول بیش از 10 درصد ارزش روزانه در هر وعده پتاسیم، فیبر، پروتئین، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، کلسیم یا کلسیم را داشته باشد، تولیدکنندگان ممکن است شامل حداکثر دو ماده مغذی برای تشویق شوند. اهن. این برچسب اختیاری طراحی شده است تا به عنوان ابزاری مناسب برای کمک به مصرف کنندگان در درک کیفیت مواد مغذی غذاها در نگاه اول عمل کند.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *